בקורס אופנוען מאומן למדנו ש...

ניסיון שני... ../images/Emo8.gif

אמרת קורס אקדמאי ? האם תוכל לדעת מה אתה לומד בקורס של חשבון אינפינטיסימלי ע"י כך שתתשאל את מי שלמד שם ? האם תוכל להעריך די בדיוק מה תלמד בקורס בישול שתערוך רשימה של הפרקים הנלמדים ? האם אתה טוען שתישאול מספיק ודי אנשים שעברו את הקורס לגבי מה שנלמד שם אינו יכול לספק תמונה כללית ? ואם לא... מה אתה חושב שגורם לי להמליץ על הקורס אם לא אותה תמונה ? נחזור לעניין האקדמאי... ישנם קורסים שבהם האמת האבסולוטית היא משהו מיסטי (פילוסופיה ? פסיכולוגיה ?) וישנם כאלו שאין עוררין עליהם (לא סביר במיוחד בכל אופן) תורת החשמל ?, פיסיקה ? חשבון דיפרנציאלי ? אם הקורס המדובר היה קורס אקדמאי מדעי, השדון היה שם.... מאותה הסיבה שהשדון אינו לומד פילוסופיה הוא אינו הולך לקורס ואינו חוקר את האמת על פניה, בטח לא כשיש לו אמת משלו. למה ? ככה השדון. אגב הלין-משין אינו חלק מקונספט המיין-סטרים של אופנוען מאומן והייתי שמח לקחת בו חלק... רק שאי אפשר ללא השתתפות בחלק א', מסיבות ברורות שבהן בחר גידי בחוכמה ואני עומד מאחוריו בעניין. אני טוען שללכת לקורס בהחלט יכול לפתוח דלת נוספת עבורי... אבל איני רואה בה צורך, ולו רק בגלל שפתיחת הדלת הזו יכולה לבלבל יותר מאשר לעזור... לי באופן אישי. אגב... את זה לא הבנתי : "...שדון,מה שבעיקר מתנגש לי פה זה שאתה אומר שלא לקחת את הקורס ומצד שני אומר שאתה לא יכול להפיק ממנו כלום..." אני אומר לא לקחת אותו ??? גם אתה ???
איפה אמרתי ? אני אומר שאני לא ילך אליו כי אני לא יכול להפיק ממנו כלום, אני. אני, השדון, באופן אישי, לא יכול להפיק ממנו כלום... או נכון יותר... לא מספיק בשביל לשלם 1000 ש"ח... (ובכדי לתת לך קנה מידה... האם היית קונה מסטיק פשוט ב-20 ש"ח ?) לגבי שאלתך האחרונה... איך הגיע מי שמלמד אותך לדעת שהוא מלמד משהו נכון ? איך מסביר לך הכריש לגבי לחץ על רגלית חיצונית (מה שאיני מסכים איתו) ? בדיוק כך אתה יודע... הרי זה יהיה אבסורד אם מישהו לא ירגיש בנוח לשים שתי אצבעות על המנופים והוא ירגיש נוח מאד עם שלושה אצבעות, או אחת, וימשיך להתעקש ל-2 אצבעות כי ככה אמרו לו... הרי זה יהיה טיפשי להמשיך ולהתעקש לשבת בדיוק פה, כי ככה אמרו לך, כאשר 5 ס"מ אחורה יותר יהיה לך נוח יותר וקל יותר לתפעל את האופנוע... אני מסכים עם הכריש שהקווים הכללים הם נכונים ואחידים... כל מה שנותר לך זה ללמוד אותם (אם יש לך איפה) וליישם אותם, עם פיין-טיונינג שלך בפועל... יותר ברור ?
 
../images/Emo45.gif

רק לא הבנת אותי: "...שדון,מה שבעיקר מתנגש לי פה זה שאתה אומר שלא לקחת את הקורס ומצד שני אומר שאתה לא יכול להפיק ממנו כלום..." "לא לקחת" כלומר אתה לא עשית אותו,לא המלצת בשום מקום לא לעשות את הקורס אלא להפך... רוצה לחזור לעניין הטייפון?
 

harabecw

New member
מתעלק ומוסיף שאלות

1. אם הצלחנו בעזרת טכנולוגיה חייזרית לייצר אופנוע שביחד עם הרוכב יוצר מצב שמרכז הכובד יהיה נמוך מציר הגלגל הקדמי, ביצוע סטופי בלתי אפשרי ובמקרה של נעילת גלגל או שהאופנוע יעמוד במקום (לא סביר) או שהוא פשוט יאבד אחיזה ויחליק? 2. יותר משקל על גלגל = יותר אחיזה...עד לנקודה מסויימת? מתי מגיע רגע "עודף המשקל" והצמיג לא עומד בעומס ומחליק?
 

toperan

New member
תלוי בסוג הקטנוע

בגראנד דינק לדוגמא יש משקל כבד גם מקדימה בגלל המצאות של מערכת קירור המים (רדיאטור) שיושבת שם. נסה להרים את הקדימה שלו ותראה כמה שקשה לאומת כלים אחרים ללא רדיאטור מקדימה נ.ב גם להונדה CH הקודם שלי היה רדיאטור מקדימה אבל משום מה יציבות לא הייתה לו בגרוש
 
למעלה