בקשה לגרין קארד על בסיס נישואין ואזרחויות נוסופות

Jenn10

New member
מומלץ להנשא אחרי ה60 יום או להגיש מסמכים אחרי ה60 יום?

 

doronf65

New member
מנהל
חובה להגיש מסמכים

לפחות אחרי 60 יום. מינימום.
לגבי החתונה, זה לא משנה מבחינת החוק, אפשר למחרת הנחיתה או 5 ימים לפני ההגשה, אבל חשוב שזה יעלה בקנה אחד עם הסיבה איך ולמה שינית את דעתך לגבי הרצון להגר, ושמועד החתונה לא יהווה סיבה מחשידה לגבי כוונות.
 

ilanvag

New member
תוספת קטנה למה שכתבת - שברורה לך אבל לא לרוב הקוראים

שווה להבהיר כל פעם שכלל 60 הימים נועד בשביל להראות ששינוי הדעה נעשה בתום לב, וללא כוונה תחילה בעת הכניסה לארה"ב עם ויזת תייר. אחרי 60 יום, ההנחה היא שעבר מספיק זמן בשביל שהאדם ישנה את דעתו בתום לב. שני הביטויים הללו (בתום לב, ללא כוונה תחילה) שאפשר גם לומר שהם בעצם אותו דבר, זה מה שעומד בבסיסו של כלל 60 הימים. כדאי להבהיר את זה בנוגע לפיסקה השנייה שכתבת, שכן אדם לכאורה יכול לשנות את דעתו גם 5 דקות לאחר שנכנס לארה"ב...
 

John the Savage

New member
אם לדייק עוד יותר

אפשר גם לציין שהכלל קובע למעשה חזקה הניתנת לסתירה. אם אדם מגיש את הטפסים יומיים אחרי שנחת בארה"ב, זו "הוכחה נסיבתית" שיוצרת חזקה לגבי כוונה מראש, מה שאומר שבמקרה הזה נטל ההוכחה הוא על המבקש להראות שלא היתה כוונה מראש ושהיתה סיבה בלתי צפויה שגררה שינוי בתוכניות.

דוגמה היפוטתית: אדם נכנס כתייר ביחד עם אישתו האזרחית בכדי לבקר את משפחתה שגרה בארה"ב. יום לאחר מכן, האבא של האזרחית לוקה בשבץ, והזוג מחליט לשנות תוכניות ולהשאר בארה"ב בכדי להיות קרובים למשפחה. אם בני הזוג מראים שאכן קרה מקרה לא צפוי שהוביל אותם להישאר בארה"ב, ומביאים גם הוכחות שהשאירו הרבה קצוות פתוחים בארץ המוצא שלהם כי מעולם לא חשבו להישאר, לא תהיה להם כל בעיה גם אם הגישו את הטפסים יומיים אחרי שנכנסו לארה"ב. מובן שקשה להביא הוכחות כאלו בד"כ, ולכן עדיף להימנע מכך.
 

ilanvag

New member


 

doronf65

New member
מנהל
כמה שאלות והבהרות

1. על איזה בסיס את מתכוונת להגיש? מקום עבודה מספנסר?
2. אם נכנסת על הישראלי, המשיכי תהליך על הישראלי. על הארופאי יש הרבה סיבוכים. אין בעיה אם הוא קיים, לא תהיה בעיה עם תהליך ה- GC כלל אבל שלא ישחק תפקיד בסטטוס שלך.
 
אני רק שאלה, אם אפשר להדחף לשרשור הזה

כשמבצעים הליך דומה של שינוי סטטוס בעת שהייה כתייר - האם זה משנה אם
א. מגיעים לארה״ב כבר נשואים, או
ב. 1 - טסים לארה״ב, 2- מתחתנים שם (אפשר לעשות את זה בלאס וגאס בשביל האותנטיות!), ואז 3 - מבקשים שינוי סטטוס אחרי 60 יום

זה משנה אם מגיעים לשם לא נשואים? בגדול לא תכננו לערב את הרבנות ביחסים ביננו, ואולי גם לא מדינת ישראל ולכן השאלה (ואני שואל רק על הפן של ההגירה, לא אם זה חכם או לא לא להתחתן בישראל) והתוכנית שלנו היא לבצע את ב.

שאלה נוספת: במקרה כזה, ה60 יום של השינוי סטטוס מתחילים לרוץ מרגע הכניסה לארה״ב, או מרגע הנישואים?
 

John the Savage

New member
בגדול, זה בדרך כלל לא משנה

כעקרון, הטריגר של כלל ה-60 יום זה מועד הגשת הטפסים. אבל... יש שטוענים שגם חתונה מיידית אחרי הכניסה לארה"ב עלולה לעורר חשד. מהסיבה הזו בכדי לנקוט במקסימום זהירות הייתי מציע לא להתחתן מידית לאחר ההגעה ולחכות לפחות 30 יום (ואם יש באפשרותכם, עדיף גם 60 יום).
 

doronf65

New member
מנהל
תשובות

זה לא משנה חוקית, אבל נסיבתית זה יכול להחליש את הקייס שלך שלא התכוונת מראש להגר. אז דאג שהנסיבות לא יהיו לרעתך.
60 יום זה מרגע הכניסה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה