ברגע שתתנתקי לגמרי מהעבר, תוכלי להתחיל מחדש.

FallOutGirl

New member
ברגע שתתנתקי לגמרי מהעבר, תוכלי להתחיל מחדש.

אני שומעת פה הרבה על פרידות, מצד שני גם דיבורים על חזרה לאקס. רציתי לשתף אתכן.. במשך 9 חודשים הייתי תלויה באקס שלי. רציתי לחזור. הייתי מתקשרת אליו פעם-פעמיים בשבוע ושואלת מה שלומו. לפעמים השיחות היו גולשות לשעה שהפכו לעוד שעה של בכי שאני אוהבת אותו ומתגעגעת ומוכנה לעשות הכל בשבילו. השפלה. כי אני זאת שפגעתי בו וחזרתי על ארבע. ממש גבר אני. בקיצור.. לא הצלחתי להמשיך הלאה. לא הצלחתי למצוא קשר רציני חדש. כל פעם הייתי מתחילה לצאת עם אנשים, סתם שוכבת עם ידידים שלי, סתם מתנשקת עם אנשים במסיבות וכו'. כל זה.. רק כדי להשלים משהו שחסר לי. יחס. תשומת לב. כי אהבה זה לא. בכל אופן, עדיין הייתי תקועה בחלום כזה שאני והאקס נחזור והייתי עושה אין סוף טעויות בכל קשר או קטע שהתחיל עם מישהו. החלטנו שמנתקים את הקשר. מחקנו מספרי טלפון, פייסבוק, הכל. כמובן שזה נעשה בבכי. אבל עכשיו, אחרי שבוע וחצי. אני מבינה שזה היה הדבר הנכון. כי אם נפרדנו, יש סיבה. זה כנראה לא הלך. אז למה להכנס לזה שוב? כדי להפרד שוב? צריך להמשיך הלאה. יש מליון בנים שהיו רוצים להיות איתי, איתך ועם כל אחת פה. את צריכה להרים את הראש ולדעת שתמיד תכירי בנים חדשים ואין סיבה להיאחז במשהו שכבר לא. אז לכל הרווקות הטריות ולכל הבנות שסיפרו פה בזמן האחרון שהן מרגישות את הקשר מתפרק להן. אל תפחדו :) האהבה נמצאת בכל מקום. תמיד אבל תמיד תמצאו מישהו ותיכנסו ותצאו מעוד אלפי קשרים עד שתמצאו את האחד! בהצלחה לכולן. זו הייתה שיחת מוטיבציה לכן ולי על הבוקר :) נ.ב היום יום השואה. נזכור ולא נשכח את 6 המליון שנרצחו!
 

sm252

New member
../images/Emo45.gif

מדהימה את. ואת לגמרי צודקת.אין טעם להפוך משהו למשהו שהוא לא. ואם חוזרים,זה צריך להיות הדדי,ומעבר לזה,לשבת ולהבין מה תעשו אחרת הפעם. לא מתחננים ולא עוצרים,ואכן אהבה נמצאת בכל מקום ועדיף לנסות הזדמנויות אחרות לאושר.
 
מסכימה איתך לגמריי..

אני כבר 3 חודשים פרודה מיוני, אבל אין לי את האומץ למחוק אותו מהחיים שלי.. אני כנראה סתם בסרט שאולי נחזור והוא ממש רודף אחריי ורוצה אותי בחזרה. בנתיים אני לא חושבת שזה כזה מפריע לי, כי אני לא רוצה משהו רציני עכשיו.. למרות שהכרתי כמה בנים חמודים אבל זה לא זה. אני בטוחה שאם אני באמת ארצה להתחיל משהו חדש אז אני אתנתק ממנו עד כמה שזה כואב אבל יש משהו בתוכי שאומר לי שאני לא רוצה להתנתק ממנו ואני מרגישה שאני לא יכולה.. מקווה שזה יעבור לי ואני ארכוש את האומץ הזה.
 
למעלה