ברווט 1200 תמונות מהזינוק

tkatzir

New member
תמונה קבוצתית



 

tkatzir

New member
רגע הזינוק

אמיר אביצור מוביל אותם ביציאה מתל אביב.

אין הרבה שראויים לכבוד הזה יותר מאמיר.
אילולא הוא - אף ישראלי לא היה מגיע ל PBP 2007.

טל.

 

tkatzir

New member
תוצאות בזמן אמת

ניתן למצוא כאן.
הדף הזה אמור להתעדכן במשך הרכיבה בזמן אמת, בכל פעם שרוכב ייסרק בקונטרולים.

טל.
 

tkatzir

New member
הם טסים!

לפני שבוע אנחנו עוד לא הגענו לנחשון.
השבוע, באותה השעה, הראשונים כבר בנגב!
&nbsp
טל.
 

rubber duck

New member
זה קצב מטורף לגמרי

האם הבחור הולך לעשות חצי ברווט
ללכת לישון ליילה שלם ולעשות עוד 600 ?

נשמע מטורף
 

ItsikH

Member
זו גישה סבירה בהחלט למי שבכושר מתאים, לא בשמיים
 

ItsikH

Member
בתלות בתנאים, בעקרון כן, ויש אכן שעושים זאת בPBP, אבל
רכיבה תחרותית מנוגדת בתכלית לרוח הארוע ולערכיו, עד כדי כך שרוכבים שעסוקים יתר על המידה בהישג התחרותי יזכו לא פעם בכתף קרה מצד המארגנים, המתנדבים והמשתתפים האחרים. זה נחמד כרעיון, אין סיבה למה לא לתת ביצוע מיטבי, אבל - לא על חשבון מה שחשוב באמת.

אל תשכח שהרוכב חייב לשאת את רוב הציוד עליו, ולא ממש ניתן לרכוב 50 שעות מבלי למלא מים ולאכול... צריך ביגוד - כולל להחלפה - תאורה, ציוד טכני - תקלה שלא תוכל לתקן לבד פירושה פסילה.

יש פתרונות לוגיסטיים לחלק מהמגבלות.
 
נכון מאוד ולכן

גם לדוגמה למי שהשתתף ב 6 ברווטים באורך 1200 ק"מ ולא עבר בהם 600 ק"מזה לא יחשב לבזיון אלא לסיבה לכתף חמה.
 

shlomi kot

New member
מהירות, רוח ומה שביניהם

לטעמי, רוכה מהיר אין סיבה שלא ירכב מהר- ככל שיכול בקצב האירובי עד שיתעייף (לא יותש פיזית, אלא עייפות של שינה) עם הכנה ושינה מספקת והאדרנלין שברכיבה, זה יכול לקחת בקלות 19-24 שעות.
אני חושב שנכון יותר לרכב מאור ראשון עד כ 6 שעות לפני אור ראשון מאחר ורכיבה באור יום בדר"כ מהירה יותר וגם בטיחותית יותר.
לכן רוכב של 25-30 אין סיבה שלא ירכב כ 500-600 ק"מ לפני המנוחה הראשונה. כך הוא נמצא כל הזמן בספיר רב "לפני השעון".
לגבי הרוח, אני חושב שהעניין הוא יותר סובייקטיבי. יש הרבה סיבות ללכת לברווט ארוך/PBP. מאחר ואני חושב שהעניין הוא אישי בדר"כ. (כמעט כל הפוסטים בארועים אלו- למעט הטכניים שבהם ("הגענו, עצרנו, יתה רוח, הצטלמנו, היה פנצר...") מתארים בדר"כ את המלחמות ב"שדים" , את המלחמות מול עצמך ואת הקשיים המנטליים), יכול אדם לקבוע שהוא רוצה לרכב רק ביום ולהנות מהנופים, אחר בשביל החברותא ולהכיר אנשים והשלישי בשביל להתמודד מול עצמו בהשגת תוצאה.
גם "רוח" המארגנים מבינה זאת ולמרות שהצהרתית הם אינם מגדירים זאת כמרוץ מאז 1951, עדיין מחולקים פרסים למנצחים בו (Despite insistence that it isn't a race, PBP offers trophies and prestige to the first finishers.) ועדיין מפורסמים שמות המנצחים וזמניהם http://en.wikipedia.org/wiki/Paris–Brest–Paris
&nbsp
 
האיגוד צריך להכניס את כל הברווטים ללוח התחרויות

הרי מקצוענים אז והיום רוכבים 300 ק"מ ב40 קמ"ש וב30 מינוס קמ"ש בלי סוף, חוץ מהפסקות לצרכים טבעיים. הרי ההפרדה ברווט לגויים ואחר ליהודים קצת מצחיקה.
 

shlomi kot

New member
שתי נקודות

1. אף אחד לא ייתן לאיגוד את האפשרות להריץ את הברווטים שכן הכללים שלהם מועברים בין יודעי ח"ן. מה גם שזה לא תואם את הרוח... (אם כי, אין איני בטוח שיש הגדרה חוקתית שלא מאפשרת לרכב מהר, למעט אם נקודות הבקרה לא נפתחות, אך אני מניח שזה בכל מקרה במהירות של מעל 30 (אך שוב, איני בטוח))
&nbsp
2. המהירויות והמרחקים עד 300 ק"מ (ואולי למקצוענים, 400)- עם כ 2200/300 מטר עליות ע"מ לדמות ל PBP- אולי נכונות . אך הן לא לוקחות בחשבון את הלילה. את הצורך בשינה אחרי כ 15-20 שעות פעילות גופנית .
 

urias1

New member
רוח הברווטים ועוד הרהורים

כמי שהשתתף ב אחד כזה ב 2007 ( ולא סיים , לפני שמישהו קופץ) אני יכול לתת משהו מנקודת מבט של הרוכבים האיטיים, לשם המחשה ב PBP 2007 כ 60% מהמסיימים הגיעו בין 80ל 90 שעות מספר הרוכבים המהירים -בפחות מ 60 שעות כ 3.5% . כלומר האירוע ברובו הנו עממי ומעטים ממש נמצאים בקבוצה שרוב התגובות כאן מתייחסות , כל הכבוד באמת לשלומי ורוכבים חזקים נוספים אבל "רובנו" לא מסוגלים לרכב 24 שעות ב 25 קמ"ש ללא הפסקה , ועוד משהו שהוזכר כאן - לרוכב למרחקים ארוכים וארוכים מאד צריך להיות הרבה תכונות ואני חושב שרוב רוכבי הכביש החזקים בישראל -רוכבי עילית ופרו לא ישקיעו כ"כ הרבה (זמן , כסף ,וויתור על זמן משפחה ועוד ועוד) ברכיבות כאלו , רכיבות כמו טרנסאלפ ודומיהם וגם תחרויות שטח ארוכות כמו ה אפיק למשל ,הרבה יותר מתאימות להם והעובדות מדברות.
אני מלא הערכה לרוכבים הישראלים שסיימו כאן את ה 1200 וגם כמובן לאלו סיימו את ה PBP אין רבים כאלו והסיבה גם ב הד הציבורי הנמוך שרכיבות אלו מקבלות וגם במיעוט הרוכבים שבכלל מתחילים את התהליך וזה מתחיל ב 100 ו 200 ק"מ , אולי בעקבות ה1200 שמתקיים עכשיו בארץ , ישמעו על זה עוד כמה אנשים וכולי תקווה שלטל יהיה מספיק כח ורצון ובעזרת רבים נוספים וספונסרים יהפוך את הברווט 1200 בארץ למפעל קבוע.

אורי

 

YotamKa

New member
הנושא נטחן עד דק, הארגון של הברווט לזרים הוא פנטסטי

לדעתי, לא פחות.

אבל הקוץ באליה הוא חוסר הגמישות כלפי משתתפים ישראלים שעבורם ההשתתפות בארץ הכרחית כדי להגיע ל-PBP.
אם תופרים להונגרי חליפה לפי מידתו (בדמות שעתיים אקסטרה) כדי שיוכל לסיים ב'מסגרת הזמן', ראוי היה לא להתקטנן על תמונה חסרה בצומת טייסים כשהיו עדי ראיה קבילים לנוכחות הרוכב שם.
 
למעלה