מהירות, רוח ומה שביניהם
לטעמי, רוכה מהיר אין סיבה שלא ירכב מהר- ככל שיכול בקצב האירובי עד שיתעייף (לא יותש פיזית, אלא עייפות של שינה) עם הכנה ושינה מספקת והאדרנלין שברכיבה, זה יכול לקחת בקלות 19-24 שעות.
אני חושב שנכון יותר לרכב מאור ראשון עד כ 6 שעות לפני אור ראשון מאחר ורכיבה באור יום בדר"כ מהירה יותר וגם בטיחותית יותר.
לכן רוכב של 25-30 אין סיבה שלא ירכב כ 500-600 ק"מ לפני המנוחה הראשונה. כך הוא נמצא כל הזמן בספיר רב "לפני השעון".
לגבי הרוח, אני חושב שהעניין הוא יותר סובייקטיבי. יש הרבה סיבות ללכת לברווט ארוך/PBP. מאחר ואני חושב שהעניין הוא אישי בדר"כ. (כמעט כל הפוסטים בארועים אלו- למעט הטכניים שבהם ("הגענו, עצרנו, יתה רוח, הצטלמנו, היה פנצר...") מתארים בדר"כ את המלחמות ב"שדים" , את המלחמות מול עצמך ואת הקשיים המנטליים), יכול אדם לקבוע שהוא רוצה לרכב רק ביום ולהנות מהנופים, אחר בשביל החברותא ולהכיר אנשים והשלישי בשביל להתמודד מול עצמו בהשגת תוצאה.
גם "רוח" המארגנים מבינה זאת ולמרות שהצהרתית הם אינם מגדירים זאת כמרוץ מאז 1951, עדיין מחולקים פרסים למנצחים בו (Despite insistence that it isn't a race, PBP offers trophies and prestige to the first finishers.) ועדיין מפורסמים שמות המנצחים וזמניהם
http://en.wikipedia.org/wiki/Paris–Brest–Paris