ברוכים הבאים לכולם

דנטל

New member
ברוכים הבאים לכולם ../images/Emo140.gif

פרטים על מסיבות ניתן למצוע בקישור שנמצא בטאגליין. הקישור הוא לשרשור פעיל בפורום "חיי לילה וקלאברים", כך שרצוי לבדוק אותו כל יום ולראות מה התחדש מבחינת המידע. בכל מקרה, הודעות פה לגבי מסיבות לא ימחקו, כי גם לנו מגיע, לא? כדאי לבדוק את העמודים הנוספים של הפורום, אם בא לכם לדעת קצת יותר לעומק על הסילבסטר, כי בכל זאת זה קצת מעבר לנשיקה בחצות. כל הודעה שקשורה לחג תתקבל בברכה, גם הודעות שמתנגדות לחג, אבל נא לשמור על ניסוחים תרבותיים. דעות אישיות לא תואמות זה מה שעושה ענין בחיים שלנו, אבל אפשר ורצוי להביע דעות בלי שזה יוביל למריבות. באנו לפה להנות. הזמן קצר והמלאכה מרובה, אז יאללה להתחיל בשרשורי סילבסטר. אמממ... ברור לי שמובן לכולם שמדובר בחג, אבל למען הסר ספק - דיונים על סילבסטר סטלונה ועל סילבסטר החתול (או על טוויטי המעצבן הזה), זה לא הקטע של הפורום
 

vk3

New member
ברכותיי על הפורום ../images/Emo6.gif ../images/Emo70.gif

רק חבל ששמו צורם מעט... אני מזמין אותך ואת האחרים לעיין במאמר על כך מהפורום שלנו
 

vk3

New member
אז את בעצם תומכת בי... ../images/Emo4.gif

אם היית קוראת את המאמר ( שאני כתבתי ולא שקיבלתי במייל) היית מבינה
 

Oren G

New member
../images/Emo6.gif זה הולך להיות הפורום

הכי קצר בהיסטוריה..
 

דנטל

New member
זה נמנע על הפורומים הזמניים ../images/Emo13.gif

הם מוקמים לכבוד אירוע מסוים ומראש מוגדרים לתקופה קצרה.
 

סנדרה19

New member
מה הקשר????

מה שחוגגים זה את השנה החדשה!!!שנת 2005 כמו בכל העולם!!! אין קשר לנוצרות בכלל. ואם לא בא לך על תחגוג אם כך אפשר להבין מדבריך שאתה חי לפי לוח שנה עיברי בלבד,לא? אז שיהיה במזל!!!
 

innervision

New member
הבס"ד למעלה מסביר הכל ...

כל הדתיים האלה... עזבו, זה לא לפורום הזה.
 
קצת מידע....

דברים שצריך לדעת על הסילבסטר חג ה''סילבסטר'' הנו לזכרו של ''האפיפיור סילבסטר הראשון. האפיפיור סילבסטר נחשב לגדול רודפי היהדות בדורו. הוא הפיץ את הנצרות באכזריות, בחרב ובהרג רב של יהודים בכל רחבי האימפריה הרומית 1. חג ה''סילבסטר'' הנו לזכרו של ''האפיפיור סילבסטר הראשון'' בימיו של הקיסר קונסטנטינוס (314-335 ). 2. האפיפיור סילבסטר נחשב לגדול רודפי היהדות בדורו. הוא הפיץ את הנצרות באכזריות, בחרב ובהרג רב של יהודים בכל רחבי האימפריה הרומית. 3. סילבסטר היה מורו ומטבילו של הקיסר קונסטנטינוס. 4. בהשפעת סילבסטר, כינס הקיסר קונסטנטינוס את ועידת החשמנים בה הביע את שנאתו העזה ליהודים אשר התבטאה בתקנות וגזרות שונות שגרמו לרדיפות והרג יהודים רבים ברחבי המדינה. כמו כן, הביא לתסיסה אף בקהילות אחרות מחוץ לרומא. 5. יורשיהם של השניים סילבסטר את קונסטנטינוס המשיכו בדרכם והיו אחראים לשריפת הערים טבריה וציפורי, ועל ידי כך לביטול הסנהדרין. 6. סילבסטר, שונא היהודים קיבל מהקיסר קונסטנטינוס את ה''אדיקט מילנו'' שהוא כתב סמכות המקנה זכויות יתר לנוצרים בכל האמפריה הרומית, והפכה את הכנסיה לכנסיית המדינה. הכנסיה בראשות סילבסטר חוקקו, בעקבות כתב זה, חוקים שטניים נגד היהודים ובוטלו כל זכויותיהם האזרחיות. 7. אותם החוקים- שנמשכו במשך דורות רבים גם לאחר נפילת האימפריה הרומית- הופצו בעולם כולו והיו הבסיס לרדיפת יהודים בימי האינקוויזיציה, הפוגרומים ושאר הפרעות. 8. ''יום הסילבסטר''- היה יום קבוע לפוגרומים ורצח יהודים במסורת הנוצרית! 9. בליל 31 בדצמבר 1400, בזמן חגיגות היין של הנוצרים בליל הסילבסטר, יצאו בפוגרום מאורגן ראשון נגד יהודים. הפוגרומים פרצו במקביל בערים באנגליה, צרפת וגרמניה. 01. בליל הסילבסטר ב- 31 בדצמבר 1941, חיילים גרמנים רצחו בלילה אחד יותר מ- 600 יהודים, נשים זקנים וטף בוורשה כדי ''לחגוג את החג'', חג הסילבסטר! 11. בליל 31 בדצמבר 1942, מכונות ההשמדה באושוויץ עבדו בקצב מטורף יותר מאשר בימים רגילים, ולשמחת החוגגים השמידו ללא רחמים אלפי יהודים (ראה עדויות ממשפט אייכמן) אך האפיפיור ברומא בירך את מאמיניו לרגל הסילבסטר. העולם ''הנאור'' כמנהגו נהג, וזעקות הקורבנות נבלעו במצהלות השיכורים שחגגו את הסילבסטר. 21. יום הסילבסטר הוא יום דתי נוצרי מובהק בעל אופי אלילי! אימוץ יום זה מהווה טמיעה במנהגיהם, באורח חייהם והשתלבות בחגם. 31. איסור עבודה זרה היא העבירה החמורה ביותר בתורה. וכך נאמר בפתיחה של מסכת עבודה זרה א': ''לפני אידיהן של גויים [יום חגם- הסילבסטר], שלושה ימים, אסור לשאת ולתת עמהן...'' וזאת שמא ילכו בחגם ויודו לאליליהם, ויעברו על: ''ושם אלקים אחרים לא תזכירו לא ישמע על פיך'' (שמות).
 
למעלה