ברוכים הבאים לפורום לידות בית

ברוכים הבאים לפורום לידות בית../images/Emo65.gif

לאחר פעילות כקומונה בתפוז במשך כחודש וחצי, אושר לנו להפוך לפורום לפני מספר ימים. כתבתי מכתב פתיחה ובו פירוט על מהות הפורום, אני מעתיקה אותו לכאן: ללדת בבית????? את נורמלית? ומה אם יקרה משהו לא צפוי???? איזה חוסר אחריות! אין אישה ששוקלת ללדת בית ולא נתקלת במשפטים האלה, לפחות בחלקם. בכדי להבהיר עד כמה המשפטים הנ"ל לא נכונים ובכדי לתמוך בכל הנשים ששוקלות ללדת בבית הוקם הפורום. הפורום ישמש כבית חם ואוהב לכל אישה השוקלת לידה ביתית ולקרוביה. כאן תוכלו לשאול כל דבר שעולה בראשכם בהקשר לנושא ולקבל תשובות מנשים שעברו לידות בית או נשים שעומדות בפני לידה ביתית ונמצאות בפני אותן התלבטויות כמוכם: כמה זה בטוח? מי מוסמך ליילד בבית? מה התנאים ללידה ביתית? מה הציוד הנדרש ואיפה ניתן להשיג אותו? איך מתמודדים עם כאבי הלידה? ועוד הרבה שאלות נוספות. יתארחו כאן אנשי מקצוע מהתחום שיענו לשאלות בנושאים שונים. אני מקווה שהפורום יתרום למען הגברת המודעות בכל הקשור לנושא לידות בית ויתן לנשים חומר למחשבה על האופציות הנוספות העומדיות בפניהן. כנסו ותיהנו! ---------------------------- אז שיהיה בהצלחה לכולנו ושנשגשג ונפיץ את דעתנו ברבים!!!
אשכר.
 
דרושים...../images/Emo13.gif

אני מחפשת סיפורי לידה של נשים שילדו בבית בכדי להוסיף אותם למאמרי הפורום (בעילום שם כמובן). לנשים שפירסמו את סיפור הלידה שלהן בקומונה שלחתי מסר עם בקשה לפרסם אותו גם כאן. מי שלא פירסמה שם סיפור לידה ומעוניינת לעשות זאת, יכולה לשלוח לי אותו במסר או לפתוח שירשור "סיפורי לידה" ולהוסיף אותו שם (אני כבר אעביר אותו למאמרים אח"כ).
תמונות מהלידה- אם יש לכן תמונות מהלידה שלכן או זמן קצר לאחריה (למשל מההנקה הראשונה) ולא אכפת לכן שיפורסמו כאן בפורום אנא צרפו אותם ואני אכניס לגלריה של הפורום. תודה!
 
בעיקרון של לידות בית אבל

אם יש לך תמונה מההנקה הראשונה אחרי הלידה (שהתרחשה בצמוד ללידה) אז זה גם טוב
 
../images/Emo50.gifמזל טוב!!!

אני עדיין לא בהריון, אבל מאחלת לכולכן המון המון בהצלחה וכמובן למנהלת הפורום המדהימה!!!!
 
למעלה