ברוכים הבאים לשנות השמונים

sandbird4

New member
חחח, אני לא אורן עמרם

ואין לי קשר לתוכנית שלו "לילה 80" חוץ משיוצא לי להאזין לתוכנית שלו מידי פעם בלילה. התוכנית שלו היא די אישית: דברים שהוא אוהב. ועוד משהו: היתה כבר מישהי שחשבה בטעות שרמזתי בתגובה הקודמת לאורן עמרם כשלא רציתי לכתוב שמות. אז שיהיה ברור: לא כתבתי את מה שכתבתי על אורן עמרם. לגבי הגירסה הדנית של LOVE IN SIBERIA: השיר המקורי אכן הוקלט בשפה הדנית לאלבום הרביעי שלהם שנקרא LABAN 4. משמעות שם השיר KOLD SOM IS הוא "קר כקרח". כשהם עברו חברת תקליטים אז הם החליטו גם להלקיט אלבום בינלאומי בשפה האנגלית בנוסף לאלבום LABAN 5 הדני. לאלבום הבינלאומי הם הקליטו מחדש באנגלית כמה מהשירים הישנים שלהם כולל LOVE IN SIBERIA ו-CATCH BY SURPRISE שפתחו את האלבום הרביעי. לצערינו כשהם כבר עבדו על האלבום הבינלאומי השלישי הם התפרקו בגלל חוסר הסכמה על הכיוון של הצמד. לפני שהם התפרקו הם הספיקו להוציא את החידוש המדהים שלהם לשיר I CLOSE MY EYES AND COUNT TO TEN שלפי דעתי הוא השיר הכי טוב שלהם. לפני שנה יצא BOX של 9 האלבומים שלהם על דיסקים פלוס דיסק נוסף עם בונוסים.
 

alpha80

New member
../images/Emo3.gif אני כן אורן עמרם

נכון, יש לי נטייה לא ברורה להידבק לפעמים לפט שופ בויז ולאלפאוויל, למרות שאני בתהליכי גמילה מתקדמים... חחח... ולמעשה אני לא נוהג לנגן גירסאות 'לייב' יתר על המידה (למעט ספיישל דפשמוד לפני כמה שבועות), רק פה ושם כדי שיהיה מעניין. ובאופן כללי - תכנית רדיו לא יכולה להיות מורכבת רק משירים נדירים או מיוחדים שלא משמיעים בשום מקום, כי זה הקו הדק בין שירים שמכירים ובין שירים שלא מכירים. בגלל זה לא מזיק לשלב גם מידי פעם שירים 'לעוסים' וטחונים, והמינון ביניהם ובין השירים המיוחדים הוא שיקבע בסוף את אופי התכנית ואת הצלחתה. אבל בדיוק כמו ש-sandbird4 ציין, זו תכנית אישית שלי, ומן הסתם הכיוון בה נוטה יותר לטעם האישי שלי. ותודה על הביקורת, אני תמיד שמח לשמוע ולקבל :)
 

voggi

New member
עם דגש על ה-"לשלב גם מידי פעם"

יש הבדל בין שיר אחד נדיר אחרי 3 חרושים, לבין שיר אחד חרוש אחרי 3 נדירים. אני כמובן מעדיפה את האופציה השנייה. מה שאני לא רואה קורה באף פלייליסט.
 

UberFreak

New member
האמת, ציפיתי ליותר, הרבה יותר

יש הרבה דברים מעניינים ונקודות חיוביות בסדרה, אבל יש לה שתי בעיות עיקריות: 1) היא קצרה מדי! דילגו שם על כ"כ הרבה דברים שזה פשוט מעצבן, ולהמון נושאים התיחסו רק במשפט או שניים. לא דיברו על המון הרכבים שהשפיעו ומשפיעים עד היום, ובאמת תודה שהקדישו שתי מלים ליורופופ ואיטלו דיסקו (הלו, זאת סדרה גרמנית!!). אה, ולומר ש-Den Harrow "אחד ממובילי" האיטלו... נו באמת, הוא בובה בדיוק כמו מילי-ונילי, לא כותב לא מלחין ולא שר. 2) התפזרו ליותר מדי כיוונים בפרקים שהיו אמורים להתרכז בסגנון מסויים. הכי נהניתי מקטעי הראיון עם פיט ווטרמן והסיפורים שלו על מה שהלך באותה תקופה, במיוחד מה שהיה לו לומר על מילי-ונילי. Priceless! גם הקטעים מהתוכנית Graffiti Rock היו טובים, מעניין אם אפשר לאתר פרקים שלמים שלה. דרך אגב, מי שרוצה לראות דוקומנטרי באמת רציני על סינתפופ, שיחפש את: Synth Britannia
 
למעלה