ברוכים וברוכות, הבאים והבאות לפורום רעננה!!

ברוכים וברוכות, הבאים והבאות לפורום רעננה!!

הפורום הפורה, המרתק, הסוער, שנשאלות בו שאלות וניתנות בו תשובות למכביר, פעל עד היום במערכת הפורומים של ווינט. במהלך פעילותי נכנסו מקומוני ידיעות כשותפים לפורום. כדרכי עם כל המקומונים, התייחסתי לכתבות כל אחת לגופה ואל גולשי המקומון כאל כל הגולשים. מאחר וכך, התבקשתי להוציא את הפורום מווינט. והנה אנחנו כאן. ממשיכים מהמקום בו מעולם לא הפסקנו
אני מודה לגולשות והגולשים הנאמנים והטובים, מודה לראש העיר - נחום חופרי - שהתארח כאן (ומקווה שיגיע שוב במהרה), למיכל הירש נגרי, מנהלת אגף החינוך, שהתארחה אף היא ועוד תשוב, לשוצמן (המנכ"ל), אבי גבע (הקבט), דורון בכר (מנהל המוקד העירוני) וגורמי עירייה נוספים שנותנים כאן מענה ישיר ומיידי לשאלות, תלונות וסוגיות מקומיות שעולות בפורום. אני מודה לאלו שתומכים, שכותבים, שקוראים. יקח לכולנו אולי קצת זמן להתרגל לממשק החדש, אולם זכרו שהוא משוכלל יותר, רב אפשרויות, ומכיל ערוצי תוכן שניתן למלא באתרים, כתבות וטקסטים שיעבירו לנו תושבי העיר. יותר מכל - תפוז, כאתר פורומים, אינו משוייך לאף מקומון. לכן, כל המקומונים מוזמנים לקחת חלק בדיונים. אני רק מבקשת - בשאיבת אייטמים - לתת קישור לפורום. אני משוכנעת שיהיה לנו כאן כייף אמיתי ונצליח לשגשג כקהילה וירטואלית וממשית כאחת. תודה, חנה
 

טליW

New member
חיכיתי וחיכיתי... היה שווה לחכות ../images/Emo24.gif

בהצלחה
 

a r t h e m i s

New member
חנה- בשעה טובה!!

שמחה לראות שעזבת את הביצה......... מי יתן ונפרח בתפוז ! בהצלחה!!!
 

shian

New member
מזל טוב לבית החדש

ידעתי למה חיפשתי שיפוצניק...
 
מזל טוב ושאלה

חיכיתי שיהיה בתפוז פורום רעננה, הרבה זמן חכיתי... הממשק פה הרבה יותר נוח וידידותי. בקיצור, המון המון מזל טוב . ועוד משהו שראיתי היום בדרכי לרשפון....היתכן שמתחילים את העבודות בפרוייקט זוגות צעירים שצמוד ללב הפארק? ראיתי שהזיזו שם אדמה- או שזה סתם???
 
איזו הצטרפות מקרים ../images/Emo13.gif

בדיוק השגתי בשבילך את הנייד של גדי, השיפוצניק שזוכה לשבחים על עבודתו העכשווית באליעזר יפה (זוכרת?). 050-6902010. צרי איתי קשר במייל לפרטים של בעל הבית, אם תרצי לראות את העבודה (היא בשלבים סופיים כעת). לגבי תחילת העבודות - לא יודעת, אבדוק לך.
 
אופס...השיפוצניק הוא ל- shian

אגב, משהו/י בקשר עם ISIS? עומר 24/7? דניס רוס? אחרים? יידעו מי שרק אפשר - כאלו שמכירים את הפורום וכאלו שלא מכירים עדיין
תודה!!
 

shian

New member
חנה תודה

אבל אנחנו כבר ב"שלב השאלה הזהה" עם ארבעה קבלנים ומבולבלים עד אין קץ אז לא נוסיף לבלבול. מקווה (בטוחה בטוחה, מה פתאום מקווה) שבתום השיפוץ נוכל להוציא המלצות חדשות. עולה לי בראש עכשיו לפתוח שירשור המלצות בתוך רעננה (יבוצע מיידית). המון תודה בכל אופן.
 

HayaBee

New member
שיאן אני ממש ממש באמצע השיפוץ ואשמח לעזור

בהתלבטויות.
 

ש ק 1

New member
ברכות

ברכות לחנה על הפורום החדש וכפי שאתם רואים היגעתי
 
../images/Emo51.gif לכולם/ן, אשמח אם הגולשים יכתבו משהו

שנדע מי הגיע/ה..... יום נפלא ונהדר לכולנו, חנה
 

sarins

New member
בשעה טובה לנו!

היי חנה, חברים וחברות יקרים, יש לנו בית חדש ועוד אחד שתמיד יישאר! מאחלת לנו דיאלוגים שנונים,בוגרים, מיטיבים ומצמיחים... ושנמשיך לשאוף לטוב ביותר!
 

טליW

New member
כנראה שהתבלבלתי במקום...

חשבתי שנפתח פורום חדש לרעננה. לא הבנתי שבעצם נפתח פורום המשך... שיהיה לכם בהצלחה.
 
זה פורום חדש בתפוז א/נשים

אבל פורום עם הסטוריה
את לא התבלבלת ואת יותר ממוזמנת להישאר. תודה על הברכות. חנה.
 
למעלה