ברזיל על הפנים נשאר לי טעם מר מהטיול

פרכיות

New member
ברזיל על הפנים נשאר לי טעם מר מהטיול

לפני חודש אני ואחותי חזרנו מריו דזנרו אחותי זכתה בכרטיס זוגי , ממפעל הפיס , הפורטוגזים לא חביבים לא היה לנו מה לאכול מפני שאנו שומרות כשרות, מפעל הפיס שאל אותנו עים אנו שומרות כשרות ציינו בטופס של מפעל הפיס אוכל כשר בלבד , בכול אופן אנו אכלנו רק מלפפונים ועגבניות ,,,,,,, הפורטוגזים ממש דוחים אני לא התחברתי לא לאוכל שלהם לא להרים לא לאנשים ולא לאדמה שלהם, התפללתי לקדוש ברוך הוא , מתי לחזור לארץ שלי, אתה רואה איזה עוני יש להם בפבלות צריך להחזיק את התיק חזק מפני שיש גנבים בקופה קבנה מה!!!! יש לראות את המקרנה את ישו הר הסוכר יערות הגשם , המדריך היה על הפנים דאג לעצמו בלבד , קשה לי להסביר מדוע לא התחברתי לברזיל , אני לא מבינה מדוע כולם נוהרים למדינה של הפורטוגזים הבחורות בברזיל לא יפות בכלל, גם הגברים לא יפים מה יש לראות לא חסר לנו בהרצנו הקטנטונת כלום , אתם יודעים מה חסר לנו במדינה זה שלום אמיתי עים משהו רוצה להגיב אשמח להגיב בחזרה , אפילו קפה טורקי אין להם שבוע אני שותה הספרסו ארץ ישראל זבת חלב ודבש
 

meni1234

New member
גם אני לא התחברתי לברזיל

אבל נהניתי בא מאוד, אוכל כשר יש בבית חב"ד ובבר אילן. כנראה בגלל שהיית בטיול מאורגן לא חווית טוב את ברזיל. בגלל זה קח את ההמלצה שלי אל תיסע יותר מאורגן, ואם זכית בטיול,תנצל את הטיסה ואת המלון ותגיד למדריך בבוקר שלום ותטיייל לבד.
 

0 אור 0

New member
ברזיל ארץ מדהימה וריו עיר שממש כיף להיות בה

האוכל מדהים - מאד חבל שמפעל הפיס לא השכיל למצוא את הדרך לחשוף אותכם לפירות הנפלאים שיש שם ולעוד כל מיני דברים טובים. אמנם הבשר הכשר מאד יקר, אבל יש שם כל כך הרבה מאכלים צמחוניים מעולים וטעימים, שאני לא מבינה למה לא חגגתם - אני הגעתי לשם אחרי כמה שבועות של ארגנטינה, והיה לי ממש כיף לאכול שוב ארוחת בוקר של לחם חי עם גבינות , שפע ירקות ופירות. החופים והנופים מדהימים, השווקים והחנויות מתלאים בעבודות אומנות מדהימות בזיל הזול. המוזיקה מקפיצה ומדליקה , האנשים יפים וחייכנים. פשוט בזבוז עליך טיול כזה - הדבר היחידי שאתה צודק בו , זה שקשה מאד לראות את העוני של האנשים בפבלות והאלימות הקשה שקיימת. הדבר הכי מצחיק שאמרת זה שאין קפה. הקפה הברזילאי פשוט מעולה - שנים רבות היה קשה למצוא בארץ קפה טוב, אז היתה "מחתרת" שלמה שכל מי שהגיע משם היה מביא אתו קפה מתנה לחברים ולמשפחה.
 

sbs2003sta

New member
ברזיל

את בטוחה שהגעת לברזיל..... אחרי טיול של 8 חודשים בדרום אמריקה מתוכם חודש וחצי בברזיל אפשר רק להגיד לך בצורה עדינה שאין לך מושג על מה את מדברת !!!
 

d a v i d k a

New member
יש לי רק דבר אחד להוסיף

על מה שכבר נאמר על ידי אחרים: "טיולים מאורגנים זה דראק" (במבטא של המורה לאוניד מ"אלכס חולה אהבה")
פעם הבאה שתזכי בטיול כזה, טפרסמי כאן. אנ בטוח שיהיו קופצים רבים על ההצעה.
 
למעלה