בריכת לידה

בריכת לידה ../images/Emo180.gif

אני מנסה למצוא בריכת לידה של חברת The Wet Set דגם AQUARIUM בגודל 152/56 או 180/60 (זו הבריכה שהמליצה עליה המיילדת שלי). בינתיים לא מצליחה למצוא... יש למישהי מושג איפה אפשר להשיג אותה, או בריכה אחרת בסגנון ללידה (אני לא מתכוונת לאלה שניתן לשכור)?
 

כרמית מ.

New member
נסי מגה ספורט, טויז אר אס וכד'

זה סוף העונה, אז יכול להיות שלא בכל הסניפים נשאר.
 
טוב אז

אם את מתכננת נסיעה צפונה מתישו אני יכולה לקנות לך אותה (130 ש"ח) ותעברי לקחת או שאני יכולה להעביר לת"א
 
תודה,

אני אנסה עוד קצת חיפושים בסניפים יותר רחוקים מביתי (אזור גוש דן) ואם עדין לא אמצא, אצור עמך קשר. תודה רבה
 

mise

New member
אולי אני ארצה!!

זו הבריכה שמבשלת כתבה בדיוק? אם יש לה דפנות חזקות ועומק מספיק, נראה לי שאני רוצה. בצפון בעלי יוכל לקחת אותה, כי הוא נמצא שם יחסית הרבה במסגרת העבודה, או באמת בדואר..אם זה לא יהיה לך קשה.
 
בשימחה . זוהי הבריכה.

ילדתי בכזאת לפני שבועיים וחצי. עמוקה, יציבה, רגישה וסימפטית, עברה הכשרה מיילדותית... אין לי בעיה לקנות לך, אבל אין לי זמן וכוח להתעסק עם הדואר... או לבוא לקחת או שאני שולחת עם השכנה שלי לת"א (היא נוסעת פעם בשבוע לפחות)
 
מזל טוב! ../images/Emo65.gif

איך הייתה הלידה? ספרי פרטים
אני עדיין לא מוצאת כזו בריכה אז אולי באמת אני אעזר בך? נראה לי אחלה אם השכנה שלך מגיעה לת"א כי אני ממש לא מגיעה בקרוב לצפון... תוכלי לשלוח לי במסר את הטלפון שלך כדי שנתאם? mise- אם את רוצה גם בריכה, אני יכולה גם את שלך לאסוף מת"א ואז תצטרכי רק לקחת אותה ממני (אני גרה בת"א)- מה שנוח לך.
 

mise

New member
כן, מצוין. זה נוח לי מאוד.

איך להעביר את הכסף?
 
ברגע שאהיה בקשר

מול אמא לביאה, אעדכן אותך ואז נתאם. אני לא בטוחה שהיא ראתה עדין את ההודעה.
 
אפשר גם להצטרף?

אני אמורה ללדת בעיצומו של החורף, לא יהיה לי שום סיכוי למצוא בריכה כזו אז. אבל אנחנו לא גרים במרכז, אנחנו באזור ירושלים. אני מאוד מאוד אשמח להצטרף אם זו לא טירחה גדולה מדי (כמובן שאתאם עם מישהו שיבואו לקחת ממך)
 

עינבלית

New member
אולי כבר תעישו עיסקה כזו ישירות

מול החנות בעפולה- אתן כבר 3 ואולי יש עוד מעוניינות- ואז המשלוח יוכל להעשות משם במרוכז? סתם הצעה. אגב, אנחנו קנינו ב140 שקל, בכפר יסיף.
 
כי

היא עם עומק מספיק בכדי לכסות את הבטן במידה מספקת ויש לה דפנות מספיק קשיחות כדי שיהיה אפשר להישען עליהן. היא גם לא אמורה להיות יקרה מידי- בטח יותר זולה מהבריכות המקצועיות...
 

mise

New member
מנצלשת ל - ../images/Emo32.gif לא קשור בכלל:

מישהי קראה את הספר הזה:
 
תעשי חיפוש בפורום "נשים אחרי לידה"

בדיוק היה שם דיון במסגרת "מועדון הספר הטוב" על האוהל האדום
 
למעלה