בריכת נוי מבטון???

ereznew

New member
בריכת נוי מבטון???

לכל אנשי הפורום הנפלאים אני כרגע בתהליך של בניית בריכת נוי מבטון ואני מעוניין לאטום את הבטון מפני נזילות באיזה חומר כדאי לי להשתמש כך שהוא לו ירעיל לי את המים למחייה של דגים?
 

אלי ו.

New member
אפשר לקנות יריעות מיוחדות

במשתלות. את השוליים מסתירים בד"כ באבנים דקורטיביות. נדמה לי שיש מאמרים בנושא בריכות נוי בפורום גינון.
 

bigjack

New member
יש במגרשים לחומרי בניין....

חומר אבקתי בשקים דמוי מלט שמערבבים אותו עם מים לתערובת רכה כמו שמנת ומורחים את זה על דפנות ותחתית הבריכה. במקור אוטמים עם זה רצפות של חדרי אמבטיה מתחת לריצוף. אני ממליץ להוסיף לזה גם בי.ג'י.בונד בנדיבות. בכלל מומלץ בבריכות להוסיף כמויות נכבדות של בי.ג'י.בונד לתערובת הבטון וכך אפשר לחסוך את עלות הציפוי בחומר האיטום. בשום אופן אל תמרח בפוליגג כי אחרי תקופה הוא מתחיל להתקלף ואז קשה להחליפו או לחדש עם חומר אחר. מציע לך גם לתכנן מעכשיו את יציאת הניקוז והכנה לחשמל (למשאבה, חימום, ותאורה) ושיפוע כלשהו לזרימת המים החוזרים מהפילטר. לאחר סיום הבריכה ויבושה המלא, תמלא אותה במים ותפעיל את מערכת השאיבה והניקוי (למניעת ירוקת) ורק אחרי שבוע תשטוף טוב או תחליף את חומר הסינון. ואז תקנה בחנות זוג דגי זהב קטנים ותכניס אותם לבריכה ואם הם מחזיקים מעמד אז אחרי יומיים אתה יכול להוסיף דגים כרצונך. כשאני בניתי את הבריכה האחרונה הכנסתי שני דגי זהב והם חיו שש שנים שם והגיעו לגודל של כ-40 סמ'. ואם אתה רוצה אז יש בגלריה בפורום תמונות של בריכות דגים שבניתי. בהצלחה
 

bigjack

New member
בשמחה וגם.....

נשמח לקבל דיווחים על התקדמות הבריכה וסיומה ועוד יותר לתמונות של תהליך הבניה והבריכה בסיום. שנה טובה ממני
 

bigjack

New member
מאמר בנושא בריכות נוי.......

בגלל שמידי פעם יש שאלות בנושא אז אני מצרף מאמר שכתבתי בםורום אחר לפני כשנה . חובב אם ניתן אז שמור אותו במאמרים של הפורום.
 
למעלה