ברכות איחולים והצלחה רבה ../images/Emo39.gif
וכמובן שאלה: כפי שנאמר כבר... מחסור חמור בזמן קלינאיות תקשורת. בתי בת 8.5 סובלת משיתוק מוחין קשה- מסוגלת להביע עצמה במילים מועטות ורוב התקשורת נעשית ע"י שאלות חופשיות של הסובבים אותה ותשובות שלה של כן ולא- מה שמאד מגביל אותה ומתסכל אותה (ואותנו). באיבחון פסיכולוגי בתה"ש קיבלה ציון 100 לגבי יכולת הבנה מילולית (הממוצע נע בין 90-110)- ציון יפה לכל הדיעות שממש לא ברור לי איך הגיעה אליו (בגלל מגבלות פיזיות קשות), אני מאמינה שזה נובע מדיבור רב שלי איתה והקראת סיפורים... ולענינינו... אף קלינאית במסגרות בהן היתה לא הצליחה לבנות לה מערך תקשורת חליפית תומכת- (ניסינו דפדוף בסמלים- היא לא מסוגלת לדפדף, ויש גם בעיית פזילה,מתגים- במילא מוקלט טקסט קבוע מראש). כשכבר מצאתי אנרגיות ומימון- והמלצה לקלינאית באופן פרטי- הסתבר שהיא גרה בקומה שלישית ללא מעלית.(והיה תור של חודשים). אני באופן אישי הצלחתי ללמד אותה להגיד A- אה -לאמבטיה ושירותים, עוגה-לממתק, קקה- לכל מה שרע וגם לצורך עצמו.. מה- למים אי-לאח שלה, לה- לקולה... יש לה המון מוטיבציה בעיקר כשהיא מונעת לדברים שהיא רוצה (קולה,עוגה, גג-לעלות לגג)- והלימוד לא ארך יותר משעה- התירגול לקח זמן עד שהמילים נעשו שגורות וקלות לביטוי- האמנם אין לי ברירה אלא להפסיק לעבוד ולקחת את נושא הדיבור שלה כפרויקט אישי?
וכמובן שאלה: כפי שנאמר כבר... מחסור חמור בזמן קלינאיות תקשורת. בתי בת 8.5 סובלת משיתוק מוחין קשה- מסוגלת להביע עצמה במילים מועטות ורוב התקשורת נעשית ע"י שאלות חופשיות של הסובבים אותה ותשובות שלה של כן ולא- מה שמאד מגביל אותה ומתסכל אותה (ואותנו). באיבחון פסיכולוגי בתה"ש קיבלה ציון 100 לגבי יכולת הבנה מילולית (הממוצע נע בין 90-110)- ציון יפה לכל הדיעות שממש לא ברור לי איך הגיעה אליו (בגלל מגבלות פיזיות קשות), אני מאמינה שזה נובע מדיבור רב שלי איתה והקראת סיפורים... ולענינינו... אף קלינאית במסגרות בהן היתה לא הצליחה לבנות לה מערך תקשורת חליפית תומכת- (ניסינו דפדוף בסמלים- היא לא מסוגלת לדפדף, ויש גם בעיית פזילה,מתגים- במילא מוקלט טקסט קבוע מראש). כשכבר מצאתי אנרגיות ומימון- והמלצה לקלינאית באופן פרטי- הסתבר שהיא גרה בקומה שלישית ללא מעלית.(והיה תור של חודשים). אני באופן אישי הצלחתי ללמד אותה להגיד A- אה -לאמבטיה ושירותים, עוגה-לממתק, קקה- לכל מה שרע וגם לצורך עצמו.. מה- למים אי-לאח שלה, לה- לקולה... יש לה המון מוטיבציה בעיקר כשהיא מונעת לדברים שהיא רוצה (קולה,עוגה, גג-לעלות לגג)- והלימוד לא ארך יותר משעה- התירגול לקח זמן עד שהמילים נעשו שגורות וקלות לביטוי- האמנם אין לי ברירה אלא להפסיק לעבוד ולקחת את נושא הדיבור שלה כפרויקט אישי?