ברכות ואיחולים לפתיחת הפורום

תגובה

הצטלמתי לקטלוג הוניגמן קדס ושנה רביעית לH&O ביחד עם גלית גוטמן אני מופיעה במחזרות זמr כמו צלילי המוזיקה לפני שבוע צולם הקטלוג האחרון של H&O כל המידע נמצא באתר www.maipinto13.tipo.co.il
 

הדרוש13

New member
וואיייי את מדהימהה!!../images/Emo24.gif

בת כמה את
והעיינים-זה עדשות או טיבעי
 

pinki girl1

New member
אין מיליםםםםםםםםםםםםם!!

אנשים זה מה שנקרא שלמות בלי עין הרע טפו טפו טפו!! מאי את פשוט מושלמת וכול אחת היית מתה להתחלף איתך!! אין לי מילים באמת שלא!! יש יותר מידי נכון ואין מקום בדף!! האתרר מדהיםםם ואת עוד יותררררררררר~! שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרךךךך ואני יודעת שעוד תצליחי בגדולללל! תראוו עכשיו חברההה איפה היא ותזכרו שעוד כמה שנים אנחנו נראה אותה בטח בתמונה ענקית מעזריאלי!! חחח ואז אני יגיד שאני מכירה אותה..חחח כבוד! :)
 

pinki girl1

New member
שאלות למאי פינטו!

יש לי פול דברים לשאול אותך!! דבר ראשוןו! איך הגעת לזה?? אני מתה לדעת!!
 

sap sapir

New member
תודה רבה!!!

בהצלחה לכולם! הנה תמונה שלי--> כן לא הכי יפה אבל לא נורא
 

טל חיון

New member
יחאמודההה!!!

למה היא יפה לאללה!! :) קצת מטושטשת אבלךך... חבל.. בת כמה את?!
 

moranmenda

New member
מה המצב אנשים??

ברכות ואיחולים לבנו וגילעד על הפורום החדש .... פורום הדוגמנות המוצלח ביותר.. תמשיכו להגיב ולשאול שאלות למנהלי הפורום תאמינו לי יש את כל הידע לענות ולעזור...
 

fcolors

New member
topagency1-2 בהצלחה אחים../images/Emo45.gif

מזל טוב על הפורום החדש שממזמן היה צריך להיות ב..........ה..........צ..........ל..........ח..........ה והנה גם אני פה ..אסי..הימני עם המצלמות טיול ביערות אנטוליה טורקיה.
 

topagency1

New member
מסכים איתך

אני מסכים איתך שהפורום היה צריך להיפתח ממזמן ולכן הרמנו את הכפפה והצענו לתפוז לנהל אותו. שמח שהם הסכימו. ותודה רבה על הפירגון. נשמח לראותך באופן קבוע בפורום.
 
למעלה