ברכות לפורום החדש!

ברכות לפורום החדש!

יצא מתוק מעז, ועל כך הברכות למשה ולמנהלי תפוז. במהלך היום, אודיע לכל מי שפנה אלי את הכתובת החדשה (כרגע אני קצת לחוץ).
 
עמית, הברכות לך ולכל השותפים בבניה

והעבר הוא רק דוגמא קטנה למה שיהיה לנו בעתיד.
 

קמה

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo20.gifהידד - אנו שוב יחדיו! ../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

איזה כייף לי !!
אהלן משה! אהלן לעמית!! אהלן לחגי!!!- איזה אתה? לרפי לאורניהו לתותח ולמאיר! ומקוה לראות כאן את כל הייתר!!!! - איפה יעל, ערן והילה? אהלן וסהלן לבית החדש- קישטתי למעלה בפרחים ראשונים...
ימים טובים לנו כאן ונטולי סיוטים (ו-סיוטות :) !! )
תודה ענקית לעמית
* הצעה ראשונה ליישום בואו נעשה את זה בשקט הפעם בצנעה אישית ו'פורומ'ית',בלי להתפאר ובלי למשוך אש!! ** הצעה בונה שניה שנזכור הפעם היטב-זהו פורום של מטיילים בארץ! לאו דווקא בכותרת של מורי-דרך.. ולא ב'טייטל' של 'בעלי-בתים'.. ולא של אינטרסנטים-לרבות כלכליים.. אלא, פשוט ונעים: פורום של אוהבי טיולים בארץ באשר הם!
בשמחה רבה
 

קמה

New member
אני הסיוטטט שלך..סתאאאם..סתם-בינגו!

רציתי 'להתקצר' ולהיות רק "תלתן".. אז המערכת טענה שכבר יש שם משתמש כזה. המערכת הציעה לי לבחור חלופות כמו: "תלתן המקורית / תלתן היחידה /תלתן 1 וכו'... אבל מכיוון ש"רציתי להתקצר" ואין לי עניין להתפאר ("המקורית/הגדולה/ האחת והיחידה וכו' :) ) נאלצתי לנסות ככה 6 שמות עד שנהייתי ל"קמה" (היחידה :) ) ואתה? איזה חגי אתה? האחד והיחיד? חל"ק? any way, אהלן וברכות!
 
או ואבוי לך אם תזכירי אפילו!

אצלנו בבית זה יותר גרוע מלהגיד אני יביא לך שוטר!
 
הכנו כמה פתרונות שימנעו בעיות כאלה

למען מורי הדרך פתחנו פורום מקביל לשלנו. שם אפשר יהיה להחליף דעות וברכות. לדעתי, זה יאפשר לכולם לחיות בשלום זה לצד זה. לשמחתי, הנהלת תפוז ראתה את הדברים כמוני ונענתה לבקשה שלנו, ועל זה מגיע לה כל הכבוד. דבר שני - לכל אחד יש פה כרטיס אישי והוא יכול להכניס לשם איזה פרטים שהוא רוצה, כולל שם העסק שלו ומספרי הטלפון. כך שמי שירצה, יוכל לקרוא את זה שם ולא יצטרך לקרוא את זה בפורום הכללי. זה ימנע פירסום בוטה בפורום, לדעתי. על כל זה אמרו הפלישתים לשמשון "מעז יצא מתוק". מאד מתוק. והפעם, אני בטוח, נדע כולנו להלך על קצות האצבעות ולשמור על מה שקיבלנו. ועכשו יש לי שאלה: "קמה" קשור איכשהוא ל "רמה קמה רמה נמה"?
 

haggibar

New member
קמה קשור לשדה,

באותה מידה שתלתןקשורה לשדה. שדה תלתן = שדה קמה (את קיבוצניקית במקור ?) וכן, חגי - זה חגי - עם החידות... תוכלי לראות את העכבר שלי, בן השנתיים, האינדיאני הפושטק העומד על דעתו, אם תקישי על שמי...
 

רפי עשת

New member
חגי - אתה בד"כ מדייק, מה קרה?

קמה = שם כולל לצמחי השדה, שהגיעו לשעור קומה (תירס, חיטה ושעורה וכו'). בייחוד תבואה שהבשילה והיא עומדת לקראת הקציר!!
 

קמה

New member
כל הכבוד וכיפק!

אין ספק שהמערכת הנ"ל מיסודה הרבה יותר ידידותית לרבות העובדה שהיא מאפשרת מסר אישי מאחורי הקלעים- שאינו נוגע בהכרח לענייני הפורום. בהצלחה לכֻּלנו!!
 
למעלה