ברכות לשנה החדשה

  • פותח הנושא niv
  • פורסם בתאריך

niv

New member
ברכות לשנה החדשה

מס` איחולים של הפורום לשנה החדשה: 1.שהמשטרה תבין שטיפולי מניעה זה לא לעצור מסיבה באמצע ,אלא להציב אמבולנסים מחוץ למסיבות. 2.שהמועדונים יתחילו להעיז ביבוא שלהם ויפסיקו את הרכבת האוורית התמידית עם אנשי גלובאל אנדרגראונד (לא שזה רע אבל כמה אפשר?) 3.שיצמח הדי.ג`יי הישראלי (שלומי זידן?) שיחזיק ערב גדול לבדו בלי עזרה מבחוץ (שלפעמים לא עוזרת) 4. שהאפטרים יבואו אחרי מסיבות ולא במקומן 5.שיהיו אפטרים של צ`יל אאוט ולא רק של פצצות 6.שהסאונד ישופר בכל המועדונים ויתווספו עמדות שירותים 7. שיורדו מחירי המים ו/או שיחולקו כוסות שתיה קרה במהלך הערב 8. שיפסיקו כתבות ב``יומן`` על מסיבות כמקום מפגע ופשיעה 9. שגראס יהפך לחוקי 10.שהשיפור ימשיך באותה הדרגתיות (כי באמת שהשתפרנו השנה)
 

Cluber_1

New member
סהר זנגלביץ`

בהקשר לסעיף 3... יש לנו כבר די-ג`יי ישראלי אשר יכול להחזיק לבדו, בצורה פנטסטית, את כל הערב. קוראים לו: סהר זנגלביץ`. אינני יודע אם היית נוכח באפטר ראש השנה, אולם אני זוכר את עצמי משפשף את אוזני ללא הרף למשמע הוינילים אשר אותם סובב הבחור נ``ל. He is definitely ready for a NuBreed... ;) שנה טובה, וגמר חתימה טובה לכולנו.
 

הסקורר

New member
הלו גבר

in the mix סהר זנגלביץ גדול אמיתי. הסקורר היה באפטר ראש השנה. תענוג ! אפילו ההומואים של שירזי נתנו טאצ` של פינס לארוע. שפו. יש הרבה מה ללמוד מהמארגנים של המסיבות באומן. אנשים יפים. קהל טוב. אחלא אווירה.
 
למעלה