ברכות על הפורום החדש וגם שאלה

עדני123

New member
ברכות על הפורום החדש וגם שאלה

מה יש לרפואה הסינית לתרום בנושא הטיקים? מדובר באדם מבוגר ולא ילד. תודה ובהצלחה.
 
רוב תודות על הברכות../images/Emo39.gif ותשובה..

תחילה יש להבין, באיזה סוג של טיקים מדובר, באיזו דרגת חומרה ותדירות הם מופיעים, מה הגורם להם ועוד. ישנם סוגים שונים של טיקים: עוויתות בצוואר, עוויתות בפנים, תנועות לא רצוניות של הידיים, מצמוצים. בתסמונת טורט למשל, מופיעים גם טיקים קוליים בנוסף למוטוריים. ישנם כמה דרגות חומרה של טיקים מוטוריים. אותן תנועות לא רצוניות של שריר, עשויות להתרחש כתוצאה מהפרעה בעצבים מוטוריים, או מהפרעה הקשורה לנפש- מצבי סטרס, מצבים רגשיים קיצוניים וכד'. גם תזונה חסרה [למשל בויטמין B12] עלולה לעורר את התופעה. ברפואה הסינית, מייחסים את התופעה לחוסר הרמוניה בין האלמנטים מים והאש ועודף באלמנט העץ. מניסיוני, הטיפול בתופעת ברפואה סינית, הוא מוצלח מאוד, כאשר יחד עם הדיקור, משולבים בו גם אלמנטים של מגע, דמיון מודרך ואם יש צורך, גם העשרת התזונה. אי לכך, כל מקרה נבחן לגופו והטיפול מותאם באופן ספציפי, הירידה בעוצמה, משך ותדירות הופעת הטיקים משתנים בהתאם לחומרת הבעיה ומכאן שגם משך סדרת הטיפולים, יהיה שונה מאדם אחד לאחר. כל טוב, שירי.
 

עדני123

New member
תודה על התשובה המהירה.האם תוכלי

להסביר לי באיזה דיקור מדובר ולאיזו העשרה תזונתית את מתכוונת. והאם תוכלי להמליץ לי על מטפלים מוסמכים בשיטה באיזור חיפה והקריות. תודה על הכל דפנה(הניק הוא של הבת שלי)
 
כמובן שהכוונה היא לדיקור סיני.

ואין מה לדאוג, הדיקור אינו כואב. העשרה תזונתית- אם יש צורך כפי שכתבתי. במפגש הראשון עם המטפל, מתבצע תשאול, שבו עולות גם שאלות לגבי מרכיבי התזונה שהמטופל רגיל לצרוך. עפ"י המידע שמתקבל, ניתן לשער האם תזונתו של המטופל חסרה או דורשת שינוי. אצל צמחוניים למשל, ניתן לראות פעמים רבות חסרים של ברזל ו B12. כך גם אצל אנשים שסובלים מתת תזונה או תת ספיגה. בדיקות דם אחרונות אם יש, תמיד יכולות לתרום. דפנה, המלצות על מטפלים באזור חיפה, אני מיד שולחת לך דרך תיבת המסרים. הרבה בריאות, שירי.
 
למעלה