ברכות על הפורום החדש!
וגם לי באתם ישר בזמן - יש לי שתי שאלות (צריך להתחיל ממשהו): 1 - בבולם בוקסר עם ציר 20 מ"מ הלכה ההברגה באחד מארבעת הברגים שמחזיקים את הציר. מה צריך לעשות - לקדוח, להרחיב את החור ולשים תותב עם הברגה חדשה (בגודל המקורי), או לעשות הברגה על החור המקורי, רק עבה יותר? מי עושה את זה ואיפה (בצפון עדיף)? תכלס, אני עכשיו רוכב רק עם 3 ברגים - עד כמה זה מסוכן/מועד לפורענות/מזיק לבולם (מחק את המיותר)? 2 - רוכב עם צ'יין גייד/2 פלטות מקדימה, ומעביר טיאגרה מאחור. בסיבוב הפדלים לאחור, במצב פלטה גדולה מקדימה ופלטות 1-4 מאחור (הגדולות) השרשרת נופלת לפלטה הקטנה. האם זה עניין של כיוון או שזה בעיה מובנית שקשורה למתח של המעביר האחורי?
וגם לי באתם ישר בזמן - יש לי שתי שאלות (צריך להתחיל ממשהו): 1 - בבולם בוקסר עם ציר 20 מ"מ הלכה ההברגה באחד מארבעת הברגים שמחזיקים את הציר. מה צריך לעשות - לקדוח, להרחיב את החור ולשים תותב עם הברגה חדשה (בגודל המקורי), או לעשות הברגה על החור המקורי, רק עבה יותר? מי עושה את זה ואיפה (בצפון עדיף)? תכלס, אני עכשיו רוכב רק עם 3 ברגים - עד כמה זה מסוכן/מועד לפורענות/מזיק לבולם (מחק את המיותר)? 2 - רוכב עם צ'יין גייד/2 פלטות מקדימה, ומעביר טיאגרה מאחור. בסיבוב הפדלים לאחור, במצב פלטה גדולה מקדימה ופלטות 1-4 מאחור (הגדולות) השרשרת נופלת לפלטה הקטנה. האם זה עניין של כיוון או שזה בעיה מובנית שקשורה למתח של המעביר האחורי?