ברכות על הפורום החדש!

gontow

New member
ברכות על הפורום החדש!

וגם לי באתם ישר בזמן - יש לי שתי שאלות (צריך להתחיל ממשהו): 1 - בבולם בוקסר עם ציר 20 מ"מ הלכה ההברגה באחד מארבעת הברגים שמחזיקים את הציר. מה צריך לעשות - לקדוח, להרחיב את החור ולשים תותב עם הברגה חדשה (בגודל המקורי), או לעשות הברגה על החור המקורי, רק עבה יותר? מי עושה את זה ואיפה (בצפון עדיף)? תכלס, אני עכשיו רוכב רק עם 3 ברגים - עד כמה זה מסוכן/מועד לפורענות/מזיק לבולם (מחק את המיותר)? 2 - רוכב עם צ'יין גייד/2 פלטות מקדימה, ומעביר טיאגרה מאחור. בסיבוב הפדלים לאחור, במצב פלטה גדולה מקדימה ופלטות 1-4 מאחור (הגדולות) השרשרת נופלת לפלטה הקטנה. האם זה עניין של כיוון או שזה בעיה מובנית שקשורה למתח של המעביר האחורי?
 

nintense

New member
אין בעיה בהילוכים...

זה קורה בגלל הצ'ין וזו אינה תקלה. לגבי המזלג, הבוקסרים מגיעים עם הברגות M4 עדינות שנשברות מהר אם סוגרים אותם ללא מד לחץ, בכל חנות כלים אתה יכול למצוא ברגי M5 באורך הנכון (קח את שלך כדוגמא) ומברז M5. החלפת כל ארבעת ההברזות לוקחת כשעה (כולל ניקוי לפני הכנסת הברגים החדשים). אין צורך לקדוח קודם.
 
למעלה