ברכות על פתיחת הפורום

לקשמי

New member
ברכות על פתיחת הפורום ../images/Emo20.gif

טיימינג מדהים בשבילי לגלות את הפורום הזה. אני כבר שנים מנהלת יומן אישי. (מגיל 12. היום בת 30). ורגילה לבטא את עצמי בכתיבה, בין אם ביומן ובין אם בכתיבה יצירתית של שירים וכו'. (אני כותבת את זה ונזכרת בדף שלי באתר "במה חדשה" שדי מעלה שם אבק אחרי שלא נגעתי בו שנים). היום אני כותבת בעיקר למגירה או אם מפרסמת באינטרנט אז הנטיה שלי היא לעשות את זה באתרים יותר "נידחים" שלא הרבה יודעים או שמעו עליהם, לא תמיד יש לי את האומץ לחשוף את עצמי בפומבי, לכן עוד לא יכולה להבטיח שאפרסם משהו בפורום שנמצא בפורטל ענק כמו תפוז, אבל אל תדאגו, אולי זה עוד יגיע.
ועכשיו יש לי שאלה/תהייה. קראתי את הודעת המנהל וכאמור ממש אהבתי את הרעיון אבל יש משהו שנראה לי תמוה: האם הבנתי נכון והפורום הזה באמת מתיימר להיות טיפולי? עם כל זה שאני מאמינה בכוחה של הכתיבה, אני לא בטוחה לגבי טיפול באמצעות פורום באינטרנט. אולי גם בגלל שבאמת בטיפול שלא באינטרנט, אפשר לחשוף יותר דברים כי פחות עיניים או אוזניים רואות או שומעות אותם. (בין אם זה טיפול פרטני ובין אם קבוצתי). אני טועה?
 

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
ייחוד הפורום ביחס לאתרי יצירה אחרים

המטרה בפורום הזה היא להעלות תכנים יצרתיים ואז להשתדל להראות בגבולות הסביר איך עובדת התרפיה בכתיבה. כשיצטברו מספיק יצירות אני לאט לאט אדגים את העניין. אפשר בהחלט לבצע את הטיפול גם באינטרנט, למרות שמה שחסר כאן הוא היכרות טובה יותר עם הכותב. אני במקצועי פסיכולוג שמאבחן ומטפל על-ידי גרפולוגיה וגרפותרפיה והרחבתי את העניין לתרפיה בכתב.לאט לאט אני אשתדל להבין את הכוונה בצורה יותר טובה.
 
למעלה