בר מצווה בירושלים

eti17

New member
בר מצווה בירושלים

אנחנו מתכננים לחגוג בר מצווה בכותל,בתחילת אוגוסט ורציתי לקבל רעיונות איך לתכנן את היום הזה, איפה ניתן להזמין מקומות במקום נחמד לארוחת צהריים, וכו' (המשפחה תגיע מאיזור הקריות בהסעה מאורגנת) מדובר על כ-25-30 איש תודה
 
ארוחת צהריים בירושלים

אתי שלום, אני מקווה שגולשינו מאזור ירושלים יוכלו להעשיר אותך במידע עדכני. בינתיים, עולים על דעתי שני מקומות נפלאים, שניהם על טיילת שרובר בארמון הנציב. מסעדת "טברנה" בתחילת הטיילת, צמוד לשכונת אבו טור. מסעדת "מול ההר", באמצע הטיילת עם תצפית מדהימה לכיוון הר הבית. פרטי קשר של המסעדות תוכלי למצוא באתרי המסעדות.
 

eti17

New member
תודה רבה. ואשמח לרעיונות נוספים../images/Emo13.gif

 
שתי מסעדות במרחק הליכה מהכותל

אני יכול להמליץ לכם על שתי מסעדות ברובע היהודי, ליד הכותל: קארדו כיד המלך - נותנת הצגה נחמדה של ארוחה כמו שאכלו לפני 2000 שנה. נמצאת בלב הקארדו בעיר הרובע היהודי. בין הקשתות - נידמה לי חלבית, ליד שער היציאה מרחבת הכותל לרחוב הגיא. כיוון אחר, באזור תעשיה תלפיות, יש שם כמה מסעדות כשרות שמיומנות בטיפול בבקשות כאלה: מרציאנו וטולדנו = טאג'ין, מסעדה מרוקאית נחמדה עם תפריטים שנעים מ-60 ש"ח ומעלה. ציון הקטן - יש להם חדר קטן שמתאים לקבוצה קטנה כמו שלכם, תפריט א"י - מזרחי פאשה - טורכית משובחת, מנות אחרונות מצוינות, יקרה יחסית לשתיים הקודמות כיוון אחר - במרכז העיר, רחוב קינג ג'ורג', מרבד הקסמים - אולם נפרד, אוכל טרי ומצוין! ככלל, ממליץ לכם לשלב טיול קצר עם הטכס.
 
למעלה