PA-28R, מקרה מיוחד...
מיועד לאותם הטייסים שמתכננים נחיתת גחון. תכנון לא רק מטופש אלא גם מסוכן.
במטוס הזה קיים מנגנון הורדת גלגלים אוטומטי במקרה שהורדת מדפים מעבר ל-10 מעלות,והמהירת ירדה מתחת ל-85 קשר (אם אינני טועה)עם מצערת בסרק או "ברזל בברזל". בין שני המושבים הקדמיים (על הרצפה) יש מפסק OVER-RIDE למערכת המסוכנת הזאת ואינני מכיר טייס ששכלו בראשו שלא ביטל אותה. בטיסה מעל האלפים מאנגליה לצרפת עם כנפיים ומדחף מקורחים ו-IMC המטוס בקושי טס, ב-'8000 ('MSA-9500) כמעט נוגע ברכסים, המטוס החליט שאנחנו ב-פיינל, והוריד גלגלים. אם לא הבקר שהיה משת"פ 100%, ונתן לי להנמיך ברגע שרק היה אפשר, אני לא יודע איך הענין היה נגמר. אבל זה סיפור לשרשור אחר שכותרתו תהיה "מה אסור לעשות:..."