בשביל אלו שבחרו לא להיות בין ה-200 חברים

קראתי את ה-POH של דגם שמפורסם באינטרנט

ולדעתי, אפשר בקלות להגיע למצב של גישה לנחיתה ללא התראה כאשר באים עם טיפה כוח מנוע ומדפים מעלה (כשיש רוח צד חזקה כדוגמה).
דרך אגב, ההתראה מהמדפים היא באזור ה-20 מעלות ואם אני לא טועה, לא מצאתי תרשים, גם לא השקעתי הרבה זמן בחיפוש, האינפורמציה על לחץ סעפת יניקה נמוך מגיעה ממפסק זעיר במצערת כאשר היא במצב רייקם ולא ממדידה של הלחץ בסעפת.
 

טל ר

New member
לפחות ב-Arrow זה יהיה קשה מאוד

עקב הגרר הנמוך שיהיה כאשר הגלגלים + המדפים למעלה, עם לחץ הסעפת שידרש כדי שלא תהיה התראה, המטוס בקושי יאבד גובה (או שיטוס מהר מאוד).
&nbsp
שאלה, יאיר: האם מקור ההתראה במערכת הממוחשבת? אם כך, האם ניתן להוסיף גם נתון של גובה מעפ"ש (ואז, למשל, לומר שכל טיסה מתחת ל-500 רגל מעפ"ש בלי גלגלים עם איזה נתון מהירות תיתן התראת גלגלים)?
 

טל ר

New member
לכן שאלתי האם ההתרא מגיעה מהמערכת הממוחשבת

של Glass Cockpit זה או אחר.
 
בהחלט יש בדינון אינפורמציה על ה-terrain

אבל, אני לא אקח משם נתון על גובה מעל פני הקרקע.
לצרכי התראה אני משתמש בשני נתונים, מצב מצערת ומהירות מתחת ל-85 קשר.
וזה מספק אותי.
 
איך טייס יודע שהוא נחת ושכח להוריד גלגלים?

פשוט. אם צריך כח מלא כדי להסיע לחנייה.
 
למעלה