בשורה טובה למאבטחי הטיולים.

בשורה טובה למאבטחי הטיולים.

הטיול שהדרכתי אתמול כמעט בוטל בגלל שהצליחו למצוא מאבטחים רק בערב שלפני. חבר'ה, אתם מחזיקים עכשיו את המעסיקים שלכם בענבים. תלחצו שיכאב להם- אפשר להתחיל בסירוב לשמור בלילה, או לשלם עבור המטווח, או כל דרישה לא חוקית אחרת.
 

EmGee

New member
לא הבנתי

למה יש קשר בין ביטול טיולים בגלל שאין מאבטחים לבין עמידה של המאבטחים על זכויותיהם?
 
באמת לא הבנת?

מתי קל יותר לפטר עובד שעמד על זכויותיו, כשיש מחסור בעובדים או כשיש עודף?
 

24 עומר

New member
תתבייש!!!!!

אתה שמטיף פה בפורום לעמוד על זכויותינו החוקיות ובמידת הצורך דרך בית משפט, מטיף עכשיו לנהוג בדיוק כפי שנוהגות החברות בנו, בבריונות ובפיראטיות פרועה. כאילו שאם מאבטח יתקשר מהשטח ויסחוט הבטחה שישלמו לו סכום כזה או אחר, אם תחליט החברה שלא לשלם לו, זה באמת יעזור לו ולמרות הכל הם באמת ישלמו. אני לא יודע איפה אתה עובד אבל זה הדבר הכי בזוי לעשות!!! אתה גם מודיע ללקחות שלך במהלך הטיול שאם לא יתנו לך תוספת אתה עוזב את הקבוצה?? הגזמת הפעם
 
אין לי במה להתבייש.

עברו 12 שעות- זכותך המלאה לעזוב את הקבוצה. זו לא בריונות, זו עמידה על זכויותיך. נכון שזו שבירת נורמה לפיה מותר היה עד עתה להפר אותן זכויות, אבל זוהי נורמה שראוי ורצוי לשבור. יגרם נזק ללקוחות ולחברה המעסיקה אותך- מגיע להם.
 
אה כן, שכחתי משהו:

אני מורה דרך שזו משרת אמון. זה אומר שחוק שעות עבודה ומנוחה לא חל עלי, בתמורה לשכר גבוה משכר המינימום. משרת מאבטח אינה משרת אמון.
 

24 עומר

New member
אתה ממש לא צודק!!!

נכון, מאבטח זאת לא משרת אימון. האם יש לך מצפון לנטוש קבוצה ללא אבטחה ולרוב גם ללא איש רפואה בשטח רק בשל הסיבה שהמעביד לך מסרב לשלם לך מעבר ל 12 שעות עבודה?? על המילה מצפון ואחריות מקצועית שמעת? או שהכל מתחיל ונגמר אצלך בכסף? רוצים כבוד ואחריות מקצועית ובעיקר שיקחו את מקצוע האבטחה ברצינות צריך שקודם כל אנחנו נתייחס לעצמנו ברצינות.
 
תן לי ממחטה ליבב על מר גורלה של הקבוצה.

זהו. גמרתי ליבב. עכשיו אענה לך ברצינות: אחרי 12 שעות עבודה המאבטח (אני כבר לא בעסק ואתה אולי היית מאבטח בעבר- היום בטוח לא) אינו אלא מישהו שנמצא במקום במקרה. הוא לא "מפקיר" אף אחד בדיוק כמו שהוא לא "מפקיר" קבוצה אחרת שאין לה שום קשר אליו. מי שצריכה להיות לו בעיה עם המצפון שלו זה המעביד שלו ומזמיני העבודה. אם המאבטחים לא יקחו את הזכויות שלהם ימשיכו לחרבן עליהם. אני ניסיתי לעמוד על זכויותי ופוטרתי. המצב היום מאפשר למאבטחים להלחם ביעילות- שיעשו את זה עכשיו ובלי שום התחשבות במעסיקים. אחרת באמצע יולי הם יגלו שהם נשארו במצב בו הם היו בינואר.
 
למעלה