בשורות טובות ובשורות רעות...

בשורות טובות ובשורות רעות...

טוב אז... מי מכם שידע, וגם מי שלא... התמיינתי לעונה הבאה של היפה והחנון. ולא, לא בתור יפה, אלא בתור החנונית (הגדיל את הסיכוי שלי העובדה שעוד איזה 6 אנשים שונים המליצו עליי לתכנית...). בתיכון הגברתי פיזיקה,מתמטיקה,רובוטיקה,מחשבים וכיום אני עובדת בהייטק. ו...אחרי המון ראיונות, שיחות, מבחנים, וגם ויכוחים, היום הודיעו לי שסופית עברתי את כל השלבים ואני בתכנית!!! :) מפאת החוזה וכל זה אני לא יכולה לספר הרבה. אני כן יכולה להגיד שבדרך היו המון לבטים מצד ההפקה אם לעשות זוג של חנונית ויפה, או חנונית וחנון, או בכלל שכל הזוגות יהיו הפוכים. את התוצאה הסופית אתם תראו על המסך בעוד כמה חודשים, אבל אני כן יכולה להגיד שאני לא הבת היחידה שם. לא ברור לי איזו תווית הולכים להדביק לי (אבל ביקשתי לא משהו שיכתים אותי לכל החיים ;)). ובשבוע הבא ככל הנראה כבר מתחילים לצלם! (ולצורך זה אני עוזבת את העדשות וחוזרת למשקפיים, מפסיקה להשתמש במחליק לשיער...ועוד כמה :\).
זהו, רק רציתי לשתף אתכם! אני כולי מתרגשת תוך כדי כתיבה והייתי חייבת לפרוק את זה איפשהו [אני לא טיפוס של סטטוסים מתלהבים בפייסבוק...]. וכי הבטחתי בשורה רעה, אז... בחמישי שעבר עברתי ניתוח ביד. פיתחתי רגישות לסטרואידים שנתנו לי כדי להחלים ועכשיו יש לי דלקת בכל המפרקים של הגוף. אני כרגע במרתון של כדורים וטיפולים, אבל אם זה לא יעבור במהלך שבוע הבא אז אצטרך להיכנס אולי לניתוח נוסף ואז אני לא יודעת מה יעלה בגורל התכנית...או בכלליות בגורל הגוף שלי...
זהו... בינתיים שיהיה לכולכם סופ"ש מקסים, תהנו מהשמש הכייפית!
ובנימה אופטימית זו אצא לס"ד ברחובות העיר ואבקש מאנשים רנדומליים לחתום לי על הגבס העירום...
 

StriX Starlight

New member
איזה כיף לשמוע!!

חפרפרת פורום בקאסט של העונה הבאה.
מחזיקה לך את כל עשרים אצבעותיי ובהונותיי (בזוגות) שהגוף שלך יחלים על הצד הטוב ביותר ותהיי במיטבך להשפיל את מצעד הפרחות התורן. עלי והצליח בובה.
 

Thumpers

New member
הממ...

לגבי התוכנית - אני לא יודעת אם זה 1 באפריל, או לא -- אבל בהצלחה :) לגבי היד, אני יודעת שזה אמיתי -- לכן אני מאחלת לך החלמה מהירה, גברת :)
 

goldy

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo122.gif

מעניין... לי נאמר "אמרתי חד וחלק מתחילים ב27" (27/2/11)
 

goldy

New member
../images/Emo32.gif27/3, סליחה

אני לא מאמין שאני לא מסוגל לקבל את העובדה שנדחתי... פשוט ביטלו לי את הפגישה עם הפסיכולוגית ולא סיפקו מידע חדש בכלל
 

mass

New member
די כבר!

גם אם היית מתקבל היו מעיפים אותך בפרק הראשון!
 

mass

New member
אני חושב שאין צורך לרדת עד כדי כך לפסים

אישיים. אבל הבן אדם צריך להבין שכדאי לו להתחיל לקחת אחריות על החיים שלו, ולא, ללכת לריאליטי זה לא לקחת אחריות על החיים שלו.
 
אחריות זה דבר נפלא,

אבל אתה מגזים לאללה. מפריע לך שגולדי מתלונן, תתעלם מההודעות שלו בבקשה - יש לו זכות מלאה להתלונן בפורום ציבורי
.
 

Saladin

New member
תגיד תודה שלא התקבלת.

זה היה עושה לך יותר רע מטוב וגם לא היית מוצא את ה"אחת".
 

Saladin

New member
אם אתה רוצה "להיות עם מישהי"

אתה יכול לנסות לגור עם שותפה/שותפות (ואם אין לך עבודה אז תמצא עבודה קודם). אבל בסך הכל יש מסלולים יותר כלכליים ויותר ישירים מאשר התקווה שמגורים עם שותפות יקנו לך את הניסיון שאתה משווע לו. מה שכן, זה בטח עדיף על ליפול עם מישהי כמו ענבל, לדוגמה, בשעה שמצלמות מתעדות אתכם בלי הרף וצוות ההפקה נכון לנצל כל עווית אקסצנטרית של אישיותך (ויש לך כאלה אפילו כאן בפורום) כדי להכין מטעמים לכל עם ישראל. אם ניקח את הדוגמה הקיצונית, של אלכס, אני סבור שחוץ מה-100 אלף שקל התכנית לא עשתה לו טוב אלא רע, אלא אם כן הוא יוציא בסופו של דבר מתוק מעז.
 

goldy

New member
אם אתה הייתה יודע איזה שיקוף מוח עשו לי

ועל מה דיברתי מול מצלמת וידאו, הייתה יודע שהתוכנית זה בסה"כ המשך. דעתי האישית: אלכס מטומטם. הטימטום שלו גובל בפיגור. מצבו גרוע יותר משל חובב האנימה: אולי בעוד עשר שנים הוא יתעורר ויבין שהתעלמותו מליטל, ולו רק כדי ללמוד, הייתה פיספוס חייו.
 
למעלה