G ove r n o r
New member
בתגובה לשאלה שנשאלה ונמחקה יחד
עם תשובתי, הרי הצבה מחדש: כל טענה מחייבת התיחסות ובדיקה ענינית. הפאגאנים/עכו"מים סבורים כי ניתן להוכיח שחז"ל קבלו מידע שמימי במסורה בעזרת עשר טענות צולעות, וסבורים שאם כל טענה נכונה ב- 10%, אזי כולן יחד מספקות 100% כסוי. אין זה כך כלל. אם טענה אחת כושלת - קורס כל הבנין. הנה, מקור זה מצטט את ר' גמליאל כהוכחה ניצחת לידיעת משך המולד במסורה ממעמד הר-סיני. אני מראה שאין הדבר כך, היינו, שהמולדות משתנים בתחום נרחב, ממינימום 29 יום, 6 שעות, 35 דקות, ועד למכסימום של 29 יום, 19 שעות, 55 דקות, ולפיכך פתוחה הדרך בפני הפאגאנים/עכו"מים להסיר טענה כושלת זו (ר' מצגר'ל, דווח לבוסים שלך). כל עוד לא יסירו אותה והיא ממשיכה להתנוסס, הרי מכח שהפרכתיה - _נופלת_ הטענה שלחז"ל היה מידע שמימי. שים גם לב כי זהו הצטוט ה_יחיד_ במקורות, של כמות כלשהי, ביחידות של "חלק" שהוא בבלי. המקורות משתמשים _תמיד_ ביחידות _אחרות_, תלמודיות. התלמוד חילק את השעה ל-24 עונות, כל עונה ל-24 עיתות, וכל עת ל-24 רגעים, ס"ה 13824 רגעים תלמודיים בשעה. הבבלים עבדו עם _חלקים_. ר´ גמליאל מצטט את משך המולד ביחידות בבליות. אילו היתה זו מסורה מסיני - _לא_ היתה ניתנת ביחידות בבליות. - - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)... נ.ב.: נטעים, ההודעה שמורה, _אין_ טעם במחיקתה, חבל על טרחתך!!!
עם תשובתי, הרי הצבה מחדש: כל טענה מחייבת התיחסות ובדיקה ענינית. הפאגאנים/עכו"מים סבורים כי ניתן להוכיח שחז"ל קבלו מידע שמימי במסורה בעזרת עשר טענות צולעות, וסבורים שאם כל טענה נכונה ב- 10%, אזי כולן יחד מספקות 100% כסוי. אין זה כך כלל. אם טענה אחת כושלת - קורס כל הבנין. הנה, מקור זה מצטט את ר' גמליאל כהוכחה ניצחת לידיעת משך המולד במסורה ממעמד הר-סיני. אני מראה שאין הדבר כך, היינו, שהמולדות משתנים בתחום נרחב, ממינימום 29 יום, 6 שעות, 35 דקות, ועד למכסימום של 29 יום, 19 שעות, 55 דקות, ולפיכך פתוחה הדרך בפני הפאגאנים/עכו"מים להסיר טענה כושלת זו (ר' מצגר'ל, דווח לבוסים שלך). כל עוד לא יסירו אותה והיא ממשיכה להתנוסס, הרי מכח שהפרכתיה - _נופלת_ הטענה שלחז"ל היה מידע שמימי. שים גם לב כי זהו הצטוט ה_יחיד_ במקורות, של כמות כלשהי, ביחידות של "חלק" שהוא בבלי. המקורות משתמשים _תמיד_ ביחידות _אחרות_, תלמודיות. התלמוד חילק את השעה ל-24 עונות, כל עונה ל-24 עיתות, וכל עת ל-24 רגעים, ס"ה 13824 רגעים תלמודיים בשעה. הבבלים עבדו עם _חלקים_. ר´ גמליאל מצטט את משך המולד ביחידות בבליות. אילו היתה זו מסורה מסיני - _לא_ היתה ניתנת ביחידות בבליות. - - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)... נ.ב.: נטעים, ההודעה שמורה, _אין_ טעם במחיקתה, חבל על טרחתך!!!