בתור חרדים / דתיים - הייתם נכנסים לאח הגדול?

בתור חרדים / דתיים - הייתם נכנסים לאח הגדול?

הייתם סומכים על כל צעד שלכם ומנסים להתקבל לתוכנית האח הגדול ? אם הייתם שם מה הייתם עושים? מנסים לחזק את המעמד של העולם החרדי? מנסים לחיות עם הזרם? מתווכחים שם עם כולם על הדת?
 

ofgashko

New member
האח הגדול

אדם חרדי לא יכול בשום פנים ואופן להיכנס לשם. כל צעד ושעל שמתרחש שם נוגד את כל הוויתו.
 

ofgashko

New member
הם דתיים אבל לא חרדים

החרדים (לפי הבנתי - חילוני שכמוני) לא יכולים לדבר או לשמוע קול של אישה למשל. הלבוש שם אינו צנוע וכ'.
 

Silly Wisdom

New member
תסלחי לי

את לא יכולה להשוות בין אשר (נראה לי) לבין אדם חרדי. האלה לשכמותם הם דתילונים- ולא ממש מודעים להלכות. כל בן אדם חרדי- ואני מדברת על אדם שיש לו שמץ של יראת שמיים חוץ מלהניח תפילין בבוקר ולעשות קידוש בשישי. צריכה להיות לו צניעות ולא להסתובב עם בחורות לא צנועות מרצון. לא לאכול כל מיני שרצים ולכי תדעי מה מבשלים שם. להמנע משיחות עם כופרים מובהקים. בטח ובטח שלא להסתובב עם מוקצה עליו כל השבת. ובטח לא להכשיל מליוני יהודים כשהוא מופיע בטיוי בשבת. וכו כו- אני צריכה להמשיך? לא נראה לי שאשר ושכמותיו מודעים לכל זה.... וגם אם כן, אז "כסף יעוור עיניי חכמים"
 

Silly Wisdom

New member
ועוד משהו

אפילו שיש חרדים כמונו, זה דבר אחד לחטוא מול כמה חברים או ביני לבין קוני. ודבר שני לחטוא מול מדינה שלימה ולעשות חילול ה'. אין מה להשוות בכלל.
 
כמובן שצריך להיות הבנה

שיש דברים מינימליים שההפקה צריכה למצוא לזה פתרון. אני מאמינה שעם כל זה שאשר לא נקרא חרדי ואולי אפילו בקושי נקרא דתי.. הוא לא הסכים ללכת עם מוקצה על עצמו בשבת. כל הבית סובב רמקולים.
 

אורנגמן

New member
מכירה את התוכנית לרדת בגדול?

יש שם זוג חרדים. כבוד גדול הם לא הביאו למגזר . אז בשביל מה להתערבב?!
 
צודק! זה לא שייך לנו.

ואנחנו לא שייכים לשם. מילא לרדת במשקל ולהיות יותר בריא. אבל הפח הגדול? סתם חבל. הסיכוי לזכות הוא מזערי והניסיון לא שווה את זה. לא הייתי הולכת. לאף תוכנית. אפילו לתוכניות טריוויה שאני יכולה בקלות לקחת אני לא הולכת.
 
למעלה