שאלות טובות
נתחיל דווקא בקלה יותר - לוגיסטיקה - לא היתה שום לוגיסטיקה! הטיול מעגלי. לקחנו על עצמנו הרבה מים ואוכל (ומגינים), וזהו. לגבי נסיון וכושר העסק יותר מסובך. דרוש נסיון, כמה בדיוק זה תלוי מן הסתם בכמה מהר אתה לומד...
במה זה מתבטא? הכי חשוב לדעתי זה ויסות הכח. רוכבים מתחילים נוטים לבזבז את הכח מוקדם מדי, במיוחד אם הם רוכבים עם חבר'ה חזקים ורוצים להראות שהם לא פחות טובים. הכושר שלי לא מי יודע מה, ובמיוחד בעליות כולם עוקפים אותי. אני מכיר בזה, ולמרות שאני המוביל, אין לי שום בעיה להשתרך מאחור ולרכב בקצב שלי, תוך שמירה על דופק סביר. רק ככה אפשר לשרוד יום שלם. חשוב גם להכיר את הגוף שלך ואת היכולת שלו, לדעת מתי, כמה ומה לאכול ולשתות. מבחינת יכולת פיזית - צריך יכולת פיזית טובה, אבל לא מדהימה. אם הייתי מתחרה ב"ספורט" הייתי מגיע איפשהו באמצע, רחוק מהמובילים. העיקר הוא לא לקפוץ מעל הפופיק ולאכול ולשתות כמו שצריך. לגבי כושר טכני - המסלול הספיציפי הזה דורש יכולת טכנית טובה, אם כי לא מדהימה (אני ממש לא משהו), זה מתבטא בעיקר בקטעים של רכיבה בנחל. אמנם יש סימון שבילים, אבל לפעמים אין שביל וצריך לאלתר את הדרך בין החול לסלעים, למדרגות הסלע, ולאמבטיות - עבודה אינטנסיבית עם כל הגוף. כאן יש משמעות גדולה למי שרוכב איתך - אם אתה רוכב אחרי אלונפו או אריה אתה רואה שהכל עביר ומצליח לעבור הרבה מאוד בעצמך, אחרת אתה עלול למצוא את עצמך הולך הרבה ברגל (ומקלל הרבה...). גם כאן יש אלמנט של נסיון רכיבה בתנאים כאלו.