גבעת שמואל מוסיפה עוד 2,000 יחידות דיור בעשרות מגדלי מגורים

d70

Well-known member
לא ראלי
אי אפשר שתחת כל בנין יהיה מסחר.אין צורך בכך,מה שאומר שבהכרח יש עירוב במקום מסוים אבל לא ניתן שכל שכונת מגורים תהיה עם עירוב שימושים.

לדבי הילדים ,בכלל לא התכוונתי למכוניות,יש יותר מודעות לסכנות אחרות בדרך לבית ספר...
 

Bus Nerd

Active member
לא אמרתי שמתחת *לכל* בניין צריך מסחר

צריך איזון נכון, כמו בכל דבר. אבל שכונות מגדלים מבודדות כמו "אם המושבות" בפ"ת הן אסון להולכי רגל. מנותקות משאר העיר ומתוכננות מראש עבור רכב פרטי כך שמי שלא מעוניין להשתמש ברכב כזה נמצא בבעיה.
 

FiReBall

New member
לכן אני נהנה לטייל בשכונות החדשות של פתח תקווה

ולא במרכז תל אביב, פריז, לונדון, ברצלונה, ניו יורק וכן הלאה.
 

d70

Well-known member
את הדוגמא הבאתי דווקא מת"א ...
ומגורים בת"א זה סיוט למי שרוצה לגדל ילדים באיזורים עם "עירוב שימושים" = איזורים ישנים
 
למעלה