גור מורד..!כנס...!

lilo the sexit

New member
גור מורד..!כנס...!

היי... תגיד מה הקשר שלך ל-לולו?! (אם לא הבנתה מזה לולו יעני אני מתכוננת בערוץ הילדים זוהי לולו זוהי לולו עם טובי וכל אלו..) כי ראיתי כזה בסוף הסידרה שכזה עבר הכתוביות וראיתי שהיה כתוב גור מורד...
 

lilo the sexit

New member
וואלה!!?? חחחחחחח

כפרה עליך תודה על התשובה!! חחח נו בסדר אם זה קשור לגור מורד חייבים לזכור אותו... אני עכשיו יבדוק בטיפו אם יש אתר בטיפו ואני יראה מזה ווילי..
 

lilo the sexit

New member
תקשיבי מאמי

זה שאת לא רואה את זה (לפי ההודעה שלך) לא אומר שאני לא צריכה לראות את זה!! ----------------------------------------------------- וכן אני רואה את זה טוב לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????? ואם גור מורד קשור לזה ואני מתה עליו אני רוצה לראות את זה!!! אם יש משהו שקשור לכוכבים אני יסתכל על זה!!!! למשל גור מורד ב-לולו אלמה בן זאב באסור שבת בערוץ הילדים ספיר דרמון כשאני שומרת על אח שלי הקטן אני רואה איתו- BRUM בהופ! סבבה לך..!!!!????
 

lilo the sexit

New member
את זה אני רואה כל יום..

נכו-הזכרת לי!! חיחוחי! חחח ספיר דרמון מדברים פה עליך תצטרפי חחחחח! יש לה קול יפה!! היא לקחה את כל הפוקוס איך שהיא שרה ב-BRUM
 

dannyshadow

New member
חחחח

ספיר בדרגון בול זי אני זוכר שדובבת שם איזה דמות לפי הכתוביות. זאת היה הבלונדה הזאת חברה של וידל?
 
חחחחחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

איזה מאמי!!!!!!!
 

lilo the sexit

New member
ספיר לפני כמה שנים שרת בברם?

בהופ..? חחח אני רואה את זה עם אח שלי... ברם ברם הנה הוא בא ברם תמיד בפעולה ברם ברם הנה הוא באאאאאאאא כל הכבוד ברם... חחח שומעים אותך שם! יש לך קול יפה.. ובקשר לפגישה- את תבואי או לא...?!ובאיזה עיר את גרה..?
 
בראם?!?

אואה.. חח בגיל 12 בערך..:) ודני. כן זו היתה הדמות הזאת בדרגון בול זי.. וואו.. חח אני ממש מופתעת שאתם יודעים!!
 
למעלה