גור מורד..!כנס...!

חחחח בשעה הזאת אני בחדר אוכל

אוכלת.....
 

lilo the sexit

New member
נו ו..?גם זוהר להט לא..?!

חחח נכנסתי לאתר שירונט והיה כתוב משהו ככה- נגיד שם השיר:____ מחברים נירא לי:נינט ורן דנקר.. למה לא נינט טייב! מה הם התחתנו גם במציאות..?! הוא בגד בה עם קרין אבל...
 
אני רואה שכולם כבר ענו ונהיה מזה

שרשור ענק... כן זה הייתי אני, הנה כל הדיבובים שעשיתי: בסדרה "פלינט בלש הזמן" - בתפקיד פלינט (פוקס קידס), בסדרה "המופע של לולו" - בתפקיד וילי (ערוץ הילדים) בסדרה "סיפורי דרקונים" - בתפקיד מקס (ערוץ הילדים), בסדרה "קופיפים" - בתפקיד סול (פוקס קידס) בסדרה "קיוביקס" - בתפקיד צ'יפ (ערוץ הילדים), בסדרה "בייבלייד" - בתפקיד מקס (ערוץ הילדים), בסדרה "מתחת לאף" - בתפקיד קריין (לוגי), ועוד מספר סדרות קצרות לערוץ הופ!: "אנריקו מספריקו", "אצל סבתא בחצר" וקריינויות. שרתי את שירי הקלטות "להיות אחים" ו-"סרטים מהספרים". וגם כל מיני ג'ינגלים (ואחד עם ספיר...)
 

lilo the sexit

New member
WOW!!!!!ושוב-WOW!!!!!!!!

דיבבתה ממש ה-מ-ו-ן אני רואה!!!!!!!!! ואני אומרת בכנות לא שאני אומרת בציניות...!!!! אני אוהבת סיפורי דרקונים!(חחחח) מקס מזה חמוד!!! אני לא מבינה איך הצלחתה לשנות את הקול שלך!!! זה לא נשמע...אתה..! בהתחלה כשראיתי את הנושא של ההודעה ממש נבהלתי וחשבתי שאתה פגועה מזה שענו במקומך ולא נתנו לך לדבר!! באמת לא בסדר ממש מצידם..!! אבל בכל זאת תודה שנתתה לי עוד סדרות... אתה מרשה שאני ישים את זה באתר שלי..?!?
 
ואאאי זה מלאאאא- אני חושבת ש.....

הוא לא שינה את הקול שלו.. (מקס זה הילד אם אני לא טועה?!?!) זה ניראה לי פשוט כשהוא היה קטן לא????
 
תודה...

זה היה הקול שלי באותה תקופה, לפני יותר מ4 שנים וגם אז מאוד התיילדתי בדמות. זה דווקא מחמיא לי שאתם בקיעים בדברים שעשיתי! את יכולה לשים את זה באתר שלך ואת מוזמנת לראות את כל השאר הדברים שעשיתי שכתובים ומוצגים בתמונות באתר שלי www.gur.up.co.il
 

lilo the sexit

New member
סבבה.. שמתי את האתר שלך מזמן

במועודפים....! חחח ו...איך עשיתה כאילו שבמקום אריה יהיה את הראש שלך?!(זה מענין אותי אני לא יעתיק אל תדאג פשוט אני לא מבינה במחשבים ובקיצור אני לא יעתיק כי אין לי תמונה טובה בשביל לשים גם..)
 
עשיתי שני מקס בשתי סדרות בדיבובים

בבייבלייד שיחקתי את מקס בשתי העונות (התחלף הקול באמצע זה ההסבר לשוני) בסיפורי דרקונים הייתה רק עונה אחת.
 

Love U Tomer

New member
כן יש מצב...

חחחחחח...יווו כמה היתי רואה את זה...עכשיו בקושי יש לי זמן לזוז...
 
למעלה