גיא שגיב מ-CCC הוא אלוף ישראל החדש

zvilaz11

New member
שארז לוין חזר להתחרות ברמה גבוהה


 

ariasdo

New member
קראנק הדאבל טעים מהקומפקט ויותר מתאם לאופי התחרויות בארץ

בעברית שלי אין מספיק אוצר מילים לכותרת ולפעמים אני משתמש במלים מתחום הקולינריה .
כאשר אני לא יודע לתרגם את המילים מפולנית לעברית .

הכוונה בתגובה שלי להדגיש שקראנק קומפקט שהוא היום הסטנדרט הנפוץ אבל פחות מתאם לתחרויות
בגלל אופי הטופוגרפי ברוב המסלולים .

אריה סדובניק
 

Dov_s

New member
לא מבין את מסע הצלב שלך לקרנק דאבל

לרוב הרוכבים שלא רוכבים רק במישורים, קראנק קומפקט יותר ורסטילי.
אתה יכול לקבל את המהירות שצריך למישורים ויש יחסים טובים לטיפוסים.
התחרות ביום שבת לא כללה עליות משמעותיות אלא יותר גבעות מתגלגלות ולכן לאנשים חזקים הקרנק הדאבל עדיף בתוואי זה.
אם התחרות היתה פוגשת עליות משמעותיות, פחות אנשים היו בוחרים בקרנק הדאבל.
למי שאין ספונסרים וצריך להשתמש בקרנק אחד לכל הדברים, הקומפקט הוא הפשרה הטובה.

נ.ב.: גם שיש לי קומקט אני לרוב לא מגיע לגלגש של 11 שינים.
 

ariasdo

New member
כתבתי הסבר כפי שאני מבין את המציאות והתייחסתי עם נימוקים

דוגמאות והסברים מה הסיבות לדעתי ומי משתמש במה זה לא רק הפלטה זה גם מרווה הקפיצה בין הפלטות .
בקסטה גלגל שינים 11 מתאם לאלו שרוצים יותר מהירות במישור יורד .
והרבה פעמים נתקלתי גם שמעתי מאחרים ש 11 לא עובד אופטימלי במצבים מסוימים תנסה ותראה .

אני צינתי מספר עובדות כפי שאני רואה את הנושא וצרפתי תמונה שנראה לי שמשקפת את רוב רוכבי העילית .
אם ההסבר שלי לא נראה לך ויש לך נתונים אחרים סבבה אין לי בעיה עם זה .

פורום נועד גם שכל אחד במידה ורוצה מביע את דעתו לנושא .

אני מסכים איתך - למי שאין ספונסרים וצריך להשתמש בקרנק אחד לכל הדברים, הקומפקט הוא הפשרה הטובה .
את זה גם כתבתי שרוב החובבים משתמשים בקומפקט בגלל צרכים מגוונים ולא רק מסלולי תחרות .

סה"כ כולם בפורום אוהבים אופנים ותגובות זה דבר טוב ...
ולגבי מסע לצלב אני אוהב יותר את הדאבל אפילו יותר מאשתי ( ועושה בו שימוש נרחב ) - מחפש כל הזדמנות ופרצה להסביר למה ולמי זה יותר מתאם וטוב .

אריה סדובניק
 

ItsikH

Member
תלוי בטופוגרפיה של התחרויות, לרוכבי עלית ואפילו פחות מזה
דאבל נותן מענה טוב, והקומפאקט המוגדל שאריה הזכיר הוא פשרה אפשרית שמספקת את הוורסטיליות שאליה כיוונת. אפילו במאסטרס רכבתי עם דאבל, בפרט על מסלול בית גוברין באליפות 2006 [אני מניח שלטור ערד זה לא היה מתאים].
 
הדור הנוכחי לא מפסיק להדהים אותי בכל פעם מחדש

אולי שווה לארגן פעם תחרות "רטרו" יחס ההעברה.
אולי זה יגמול אותכם מההתעסקות הבלתי פוסקת בדקויות בלתי רלוונטיות.

הפינוק הזה בנושאי ציוד וכו, לדעתי "זולג" גם למנטליות.
מירוץ אופניים זה לא תוכנית כבקשתך.

פעם הקסטה שימשה גם סוג של "לוחמה פסיכולוגית"
פחדו מרוכב שהגיע עם קסטה "התקפית" , ואוטומטית העריכו שהוא בכושר.

אולי לגרום ליריב להזיע קצת ולחשוש ממך כבר לפני התחרות,
שווה את הארבע ורבע וואטים שתחסוך לך "קסטה תפורה אישית" .
 
ובאותו ההקשר, גיא לא הפסיד בגלל הרמת הידיים, הוא הפסיד לפני.

דעתי האישית כפי שאני רואה את הנתונים.
צפיתי בסרטון frame by frame , ולדעתי גיא מראש לא ניהל נכון את הסיום,
אם אתה ספרינטר, הדבר האחרון שאתה צריך להיות בו, הוא "קרב התשה" ארוך בעליה.

לא הייתה שום סיבה שיגיח ראשון מהחלק התלול של העליה, לקראת החלק המישורי יותר,
ספרינטר זה יופי, אבל את התקורה של מסת השרירים וההאצה בעליה , מי ישלם ? בנון ישלם ? .

את הכוח הוא היה צריך לשמור לקטע המישורי של הסיום, שם הספרינט שלו היה אפקטיבי יותר,
וצפיתי שוב בקו הסיום המטעה, למען האמת..., צריך הרבה דימיון לחשוב שזה קו סיום...

אז אני שואל ? דאבל, קומפקט, רגיל ? 52:42 , זה מה ששינה כאן ?
או חוסר ניסיון של רוכב צעיר שלא קורא נכון את תוואי הסיום,
ומנטרל לעצמו את היתרון היחסי שיש לו.

ושוב, זו דעתי האישית על סמך הניסיון שלי .
אשמח לשמוע דעות נוספות מנומקות.
 

ilan kurz

New member
אתה טועה

אם היית על קו הסיום היית רואה... לא היה שום סיכוי שיפסיד את המירוץ אם לא היה מרים ידיים
לגבי הקו המטעה אתה צודק ואני חושב שגם הוא לא באמת חשב שזה קו הסיום...
 
הסבר מפורט יותר, מלווה בצילומי מסך, להערכה שלי.

אכן חבל שלא הייתי על קו הסיום.
אבל מצד שני, קו הסיום מטעה לפעמים,
ההנחה שלי לדעה שלך, שאתה מעריך שלגיא גבאי "נשארו רגליים" קרוב לקו הסיום,
וההתרשמות שלי על סמך 25 פריימים לשניה, היא שנגמרו לו הרגליים כבר בסוף העליה.

ההסברים בכיתוב התמונות.









 

YotamKa

New member
אגב קו הסיום המטעה, הקו הזה נצבע מחדש בשבוע שלפני

המירוץ, לאחר שהיה דהוי יותר במשך השנה האחרונה.
את קו הסיום האמיתי בחרו לשים כמה מטרים רחוק ממנו, אבל לא בטוח לגבי ההטעיה משום שהקו האמיתי היה בולט מעל פני השטח ומניח שהיו עוד עצמים בולטים שמעידים שזהו הקו (ולזכור שהרוכבים ביצעו הקפות ואף זינקו מאותו מקום, כלומר ראו את הקו מספר פעמים באותו יום).
 

ariasdo

New member
לצערי אתה נכנס לשרשור בטיימינג שכולם שבעים למנה האחרונה ...

אתה עושה ניתוח מצב ספציפי שמבוסס גם על טיימינג של רוכב בהתאם להיגיון והניסיון שלך .
דבר שלדעתי צריך יותר כלים לבדוק זאת וגם להיות במקום ולא רק לפי סרטון .

לגבי כלל השרשור - היום כידוע הפורום הרבה יותר מצומצם משנים הקודמות וחתך הצופים בפורום שונה .
המעגל הראשון הקרוב לקטע התחרותי כמעט ולא קיים בימי חול רק בחגים הכוונה ( בתקופת הטורים וקצת בתחרות בארץ ) .

בהזדמנות זו תודה לאודי טל שמצרף הודעות בנושא התחרויות בארץ

אני מניח על סמך המצב בפורום שאם אין הפתעה מרעישה כמו בטור ערד שגיל קיבץ ניצח לבד את כל האקדמיה . בהתאם למצב בפורום הנושא התמסמס .
בסה"כ יש כ 10 רוכבים ברמה פחות או יותר דומה ותלוי ביום שכל אחד טופס בתחרות כמו אליפות ישראל הפעם גיא שגיב היה מספר 1 והפתיע קצת את השאר .

במצב הזה שנוצר בפורום אני מנסה לעזור בדרכי (בגלל שאין לי מקום אחר לכתוב ) אני מנסה ליצור חיבור בכלים מנימלים שיש לי .
אני בוחר נושאים שבעקיפין יש להם חיבור לעניין וזאת על מנת לגרור צופים לשרשור .

אתה יכול לראות שזה הרבה פעמים עובד ויוצר עניין בצפייה אפילו יותר גדול מהנושא הראשי .

זה לא רק טריקים של שיווק ויצירת סקרנות חייב להיות גרעין נכון בתוכן ובהסברים שנותנים גיבוי לכותרת של ההודעה / תגובה כי ליוצר אמון .

לגבי נושא הקראנקים והמסלולים בתחרויות - כתבי מספיק ואפילו יותר מידי נמשך בעיתוי מתאם אחר .

אני שמח ומבסוט שאתה כותב בפורום ושמתי לב שגם אותך הצופים אוהבים - רק תגיע בטיימינג נכון .

יום טוב
אריה סדובניק
 
למעלה