גיוון בריקודים בהרקדות השונות

moti1kab

New member
גיוון בריקודים בהרקדות השונות

הרבה רוקדים שאני מדבר איתם מחפשים יותר גיוון בריקודים בהרקדות השונות. הרבה מאד מרקידים שמים את אותם ריקודים כאילו יש איזה תאום לא מוסבר. כולם מתיישרים לאיזה פלי ליסט וממש טוחנים את אותם ריקודים עד שכבר ממאיסים אותם. לפי אתר רוקדים בכל שנה מחוברים בערך 200 ריקודים. כלומר ב 20 שנה יש אלפי ריקודים. רובם לא מצליחים ומתפרסמים אבל יש רבים מאד שפשוט נישכחים כי אינם נירקדים. מה אפשר לעשות כדי לשפר את הגיוון משמעותית. להרחיב את הפלי ליסט. האם יש הרקדה פופולרית כמו באוניברסיטה שהמרקיד מגוון יותר? בתוכנת ניגון הריקודים יש להם מונה מתי נוגן לאחרונה וכמה פעמים נוגן בחודש. למה אינם משתמשים בזה לווסת את קצב החזרתיות. מדי פעם מזכירים איזה ריקוד נשכח ולרוב ממשיכים לשכוח אותו.
 

rak dan

New member
מוטי אתה בטוח רוקד בהרקדה אצל "חבריקו"


מוטי הרוקד הכותב, המילים שכתבת במסר שלך מתאימות בול להתנהלות הדביקה והילדותית של המרקיד והיוצר הידוע "חבריקו", אתה ממש מצליח לתאר את ההרקדה אצלו בדברים המדויקים והאמיתיים שלך:
"הרבה מאד מרקידים שמים את אותם ריקודים כאילו יש איזה תאום לא מוסבר. כולם מתיישרים לאיזה פלי ליסט וממש טוחנים את אותם ריקודים עד שכבר ממאיסים אותם".

מוטי ידידי חבל לך על הזמן, הדרישות והציפיות שלך שכל מרקיד יהיה מספיק אינטליגנט ומעודכן, בטכנולוגיות ובתוכנות ניהול הרקדה, הן הזויות לחלוטין. אתה כותב במסר שלך ומתייחס כאילו למרקיד המצוי והסביר יש בכלל תוכנה שהו השקיע ורכש אותה:
"תוכנת ניגון הריקודים יש להם מונה מתי נוגן לאחרונה וכמה פעמים נוגן בחודש. למה אינם משתמשים בזה לווסת את קצב החזרתיות. מדי פעם מזכירים איזה ריקוד נשכח ולרב ממשיכים להשכיח אותו"

לדעתי, אנחנו הרוקדים חייבים להתייחס בסלחנות וסבלנות מרובה גם לאותם מרקידים, שנשארו תקועים אי שם בשנות השבעים והשמונים של המאה הקודמת. חלילה אין בכוונתי לפגוע במרקיד כזה או אחר, גם לא בכאלה שמפצים את הרוקדים שלהם על הפשלות והזילות בהרקדות שלהם, בהבאסתם במאכלים ומטעמים בכמויות.

מוטי גם אתה מכיר היטב את הרפרטואר המאוס, הלעוס, והבלתי משתנה שבוע אחרי שבוע של "חבריקו" כדבריך שלך, לדוגמה ריקודי הזוגות החוזרים אצלו בלי סוף:

אלף נשיקות.
עגילי דמאר.
תני לו פרח.
בת הדייג.
כשאור דולק בחלונך.
איפה את אהובה.
היה היה לי טנגו.
מחול לנעמה.
זוהי יפו.
נע ונד
עפרה
רותי.

בל נשכח את הריקוד המגניב הצעצוע החדש של "חבריקו", בשביל החברה הטובים, "ימים יגידו" !
 
מוטי ידידי אני תמה איך היה ניתן להסיק מכתיבתך

היכן אתה רוקד.
כנראה שאתה שמאלי כי רק כך ניתן להבין איך יד ימין מכירה אותך ככ טוב.
לעיניננו.
כל רוקד בשלב זה או אחר יספר לך שבהרקדה שלו הרפרטואר חוזר על עצמו .
אתה מבין שההרקדה מבוססת על בסיס ריקודים כשיבעים אחוז ושלושים אחוז שמשתנים.
ברכ המרקידים משמרים בין שניים לשלושה פליי ליסטים לכל שבוע כדי שהריקודים לא יחזרו.וגם מחליפים בין הסבבים את אותם ריקודים כדי לטשטש.
רוב הריקודים ש ר"ד ציין אני לא מכיר ואני ותיק בענף.
כך שהאימרה הדשא של השכן ירוק יותר תופסת.
אתה חייב לשנות הרקדות רק כך תוכל לגוון ,ר"ד, אופס.
 

rak dan

New member
מוטי עזוב אותך מי ה-"POLANIUT" המתחנחנת

מוטי אין עליך, גבר גבר אמיתי. למה לא כל אחד מוכן לפתוח על ההרקדה ועל המרקיד שאצלו הוא רוקד. כמה אתה צודק, כיום ברב ההרקדות המרקידים עושים מה בראש שלהם, מבלי לשים לכיוון של הרוקדים אצלם . רק ביננו הם צודקים, כי כיום רב הרוקדים נמושות שסותמים ת'פה ואפשר לסובב אותם כמו פורפרות.

תראו למה הגענו, אצל המרקיד "חבריקו", שמדגים במרכז המעגל ריקוד זוגות סולו בלי בת זוג. שרוקד בשוטף דוקא במעגל החיצוני ולא במרכז. מתחיל סבבים של ריקודים מתי שבא לו בהפרש של חצי שעה. וזה רק חלק מתופעות משעשעות. שהרוקדים הקבועים אצלו, מקבלים בסלחנות בלתי מובנת.
 
למעלה