ג'ירו קטע 12 - הים האדריאטי

natyh

New member
ברועים הבאים לגירו קב סקאי...

פרום וווט פואלס מלפנים את צאבז לא רואים , זהו פרום ברח...
 

אילון22

New member
זונקולן (ב-ז')

באיטלקית Z זה ז' (Zona) ו-ZZ זה צ' ( Pizza פיצה)
Monte dzoŋkoˈlan
בספט' 2017 עליתי מכיוון סוטריו- 13 ק"מ- קשים אבל מדהימים. הפיצוי- כוס שוקו חם וסמיך במסעדה למעלה.
 

natyh

New member
ניתוח התוצאות

המנצח כריס פרום סיים את הקטע : 186 ק"מ ב 5:25:31
https://www.giroditalia.it/eng/stage/stage-14-2018/
גיא שגיב שהבטחתי עבורו אתמול יום טוב היום , בלי שום ענין פטריוטי פשוט מעקב מקצועי , הבחור הוריד את הקוף (החשש מהשתתפות במירוץ מכריע מעמד שמבחינת ההכנה אי אפשר להתכונן אליו בקריירה קצרה בקב חדשה טוב מספיק בשלב בגיל מאוחר יחסית כזה ), מהגב , הוא יודע בודאות כעת שהוא שייך לקבוצת הרוכבים הזו בזכות ולא בחסד ,
ההכנה של הקבוצה לא היתה מתאימה למעמד הזה מהסיבות שכבר ציינתי , מאחר והמעמד נפל עליהם די בהפתעה .
גיא עבר משבר לא קל שנבע למיטב הבנתי ממשבר יום המנוחה בעיקר , עד יום המנוחה היה בסדר , מה קרה ביום המנוחה השני אני לא יודע אך המשבר הגיע לאחריו .
מי שיתקומם למקרא השורות הללו , בענין ההכנה יכול להיתלות בעובדה כי הגראן טור הזה הגירו לא קשה כל כך בדרך כלל, כבר ציינתי כי האוסטרלים וסקאי שינו את חוקי המשחק במהדורה הזו , כך שהגירו הפעם לא פחות קשה מהטור אולי אפילו קשה ממנו .
גיא סיים היום במקום ה 128 27:20 אחרי המנצח .
המטרה בגדול כפי שאני רואה אותה היא לא לסיים המטרה היא לבנות רוכב ואחר כך רוכבים שיכול יכולים להתמודד בגראן טורים , לא כל רוכב יכול , אך המטרה לבנות גם צוות אימון מהמסורת השתתפות צוות המורכב מאנשים שהיו שם .
מהבחינה הזו המטרה בהחלט מושגת , את הקטע היום סיימו 166 רוכבים 38 מהם אחרי גיא שגיב.
המהירות הממוצעת של גיא מעל 31 קמ"ש , מהירות המנצח 34.285 קמ"ש.
גיא נופל כאן בעשרה אחוז, המדד הזה לא מדויק מאחר והיו לו משימות מסוימות לבצע אך גם אם לא , מצבו בסדר גמור.
האם יסיים כפי שהימרתי אתמול בסיום הקטע אם לא יקרה משהו בלתי צפוי בהחלט כן .
מה עתיד הקבוצה ?
העתיד תלוי בהצלחה שיווקית למכור את הארץ לתיירות חו"ל ותומכים שיש להם אורך נשימה להשקיע , במילים אחרות , מזל, כלומר עתיד לא ממש ברור , בינתיים מצליח , נקווה שימשיך.
בענין סנטימנטים אישיים מקצועיים פטריוטיים ?
ברור שנחמד לראות קבוצה ישראלית , בינתיים עתידה תלוי בהרבה מאד גורמים שלא בדיוק פועלים לטובת המדינה כרגע .
אני אישית מנתח מקצועית, הקב התקדמה יפה מאד , יצאה למירוצי קטעים בספרד , למירוצים קלאסיים בדיוק התהליך הנדרש לבניה.
קפיצה לגראן טור זו קפיצה מסוכנת הרבה מעבר ליכולות העכשוויות , קפיצה שיכולה לבנות או להרוס נקבוצה , הימור שלא יכלו לא לקחת, אך בעייתי מבחינתם , אלו החיים צריכים לקפוץ למיים ולשחות.
ניתוח מקצועי צריך להסתכם בעובדות לא ברגשות, הרגשות כרגע ברור שנחמד שעומדים במשימה ועוד הרבה יותר נחמד לרדוף אחרי גראן טור בארץ בירושליים חיפה , זכרון תא מצפה ואילת , במקומות שאני מכיר היטיב מאשר לטפס לסיירה נבדה בגרנדה ספרד.
אבל בו בזמן צריך להסתכל על העובדות לא על הרצונות , ובראיה לאחור בהבאת כל הנימוקים והקשיים בחשבון , צריך להוריד את הכובע בפני ההצלחה הזו .
הצלחה מקצועית מקומית ללא שום הנחות, מי שיחפש אצלי הנחות לא ימצא...
 

ItsikH

Member
פרום צמוד לפני ייטס. קצת מזכיר לי את הוואלטה 2011
פרום איתגר אז את חואן חוסה קובו על ההובלה, ראיתים בפניה קברגה עת התמודדו על הפסגה, ולמרות שקובו עבד קשה פרום ניצח אותו יום... ועדיין קובו זכה בסופו של דבר.
 
למעלה