גם אני פה :)

גם אני פה :)

נגמרו להם שנתיים... (כמעט שנתיים...אני בחפש"ש) עבר מאווווד מהר (וחבל..) בינתיים אני בבית , מחפשת עבודה (אם למישהו יש מה להציא..אני פה) מתלבטת מאווד אם לרדת לאילת לעבודה מועדפת או להישאר פה .... שמחה להצטרף !
 

WorldCenter

New member
ברוכה הבאה

תספרי לנו קצת על עצמך, מאיפה את בארץ, איפה שירתת?
 

DoubleD

New member
אילת

זה רק עניין של אופי לדעתי האישית, כדאי.. גם אם זה לנסות- או לפחות להתחיל את המועדפת כדי שיהיה לך שנתיים להשלים אותה מקסימום לא ילך לפחות נהנית קצת :) אם לא היו לי מחוייבויות במרכז הייתי חוזרת לשם להשלים את המועדפת..
 
קצת עליי..

אני מראשון , שירתי קצת אחרי ירושלים. ואני בהתלבטות קשה אם להתחיל לעבוד בעבודה קבועה או לרדת לאילת למועדפת.... מצד אחד..אני כאן חוסכת כסף , ואני יכולה למצוא עבודה שיהיה לי בא כייף.. מצד שני... חיים פעם אחת! חייבת קצת להתנתק מהכל... אבל עובדים שמה פיזית קשה בשביל משכורת מינימום. קיצר מי אמר שהאזרחות קלה ???
 

DoubleD

New member
אף אחד לא אמר שהיא קלה :)

העבודה בכלליות שם היא כן קשה וכן זה מינימום אבל יש הרבה שנהנים בעבודה, אם זה בגלל הבוס או החבר'ה.. ומי שבאמת מוצא את עצמו שם יכול להתקדם לתפקידים יותר משמעותיים וגם המשכורת בהתאם. בכל אופן, כמו שאמרת- לפעמים צריך להתנתק קצת מהכל מקסימום תנסי :)
 

WorldCenter

New member
לא חייבים עבודה מועדפת

תנסי אולי למצוא עבודה אחרת, יותר כיפית יותר נוחה, אולי בקניון שיש לכם בסביבה בד"כ זה מסתכם ב20-21 שקל לשעה ואפשר לעשות גם 7 משמרות בשבוע בד"כ 5 משמרות, ואם רוצים חופש אז אפשר מתי שרוצים.. ברוב העבודות יש גם בונוסים שיכולים להגיע ליופי שלמספרים, ואפשרלהוציע מעבודה כזאות 4000 שקל בחודש תנסי אולי לעבוד בריקושט, או חנות בגדים אופנתית למשל זארה וכו או סתם בחנות כמו מתנות לגבר.. אחלה עבודה,לא עבודה קשה ולא צריך לשבור את הראש.
 

WorldCenter

New member
בקשר למועדפת לדעתי זה לא כדי

האם זה באמת כדאי למסוק זיתים או להיות עובד מטבח שמאכיל 400 סועדים בבית מלון? אחרי 6 חודשים מקבלים 7000 שח, ועובדים במינימום, תכלס אם מחשבים את הכל , זה יוצא שמרווחים עוד 2-3 שקל לשעה. אפשר למצוא עבודה עם בונוסים או עבודה שהיא קצת מעל המינימום ולהנות.
 

DoubleD

New member
יש הבדל בין כסף שנותנים לך בסוף חצי שנה

לבין מה שאתה יכול להרוויח באופן כללי... זה בוחטה משנקרא.. ויש כאלה שזה עוזר להם שהם לא ה"טיפוס החסכן" אפשרי להינות בעבודה מועדפת. במיוחד באילת. שוב- יש גם תפקידים שמשלמים מעל המינימום ורוב הרשתות של המלונות נותנים גם 15K אחרי התמדה של שנה בנוסף ל7 שאתה מקבל מהצבא בקיצור- הכל שאלה של אופי, יש כאלה שזה מתאים להם ויש כאלה שלא. אגב, באילת יש גם טיפים ברוב העבודות... אל תתחשבן על כל שקל- זה כל מקרה לגופו- יש שכן משתלם להם, יש שלא- בשביל זה אני אישית ממליצה בחום לנסות.
 

Vאולטה

New member
שיהיה בהצלחה!

וברוכה הבאה לפורום
 
בינתיים אני פה..

בינתיים אני פה.. יום בא לי על אילת ויום לא בא לי על אילת.. התחלתי לעבוד בפלאפון (סווף סווף כבר התפגרתי בבית) ונראה לאן נמשיך...
 
למעלה