לפי דעתי הכוונה במשפט: "הכתום היום סגול מאד" היא שפרטנר אימצה בקמפיין האחרון שלה את הנוסח ה"עממי" שמאפיין את פרסומות סלקום. זהו. ד"א, מקורות יודעי דבר דוקא משווים את הקמפיין של אורנג´ לקמפיין זהה של "VERIZON", אבל אין לי לכך סימוכין.
היום ראיתי כמה שלטים כאלה וברור שאורנג´ לא מנסה לשכנע את העם שעכשיו היא במקום שהיא לא בו. אורנג´ מנסה להראות שעכשיו באותם מקומות, חוץ מהשירות המצויין, איכות השמע ושלל השירותים יהיו גם שירותים חדשים "בקרוב גם כאן יהיה אפשר להוריד תמונות לסלולארי".
גם אני הבנתי את זה ככה. בנוסף, אחד השלטים אומר שבקרוב ניתן יהיה אפשר להוריד משחקים למכשיר האישי, ושלט אחר אומר שניתן יהיה לשמוע מוסיקה במכשיר האישי, כך שאני חושב שזה מצביע על המעבר הקרוב לGPRS.