גם כאן

1אריאלה

New member
והנה מגיע הצד השני

לפי דעתי הכוונה במשפט: "הכתום היום סגול מאד" היא שפרטנר אימצה בקמפיין האחרון שלה את הנוסח ה"עממי" שמאפיין את פרסומות סלקום. זהו. ד"א, מקורות יודעי דבר דוקא משווים את הקמפיין של אורנג´ לקמפיין זהה של "VERIZON", אבל אין לי לכך סימוכין.
 

geostant

New member
היא אימצה כי חברת הפרסום הציעה זאת.

רצו להיות ראש קטן... זה הכל... לחסוך משאבים וזמן.. לקחו משהו קיים, עשו לי קצת שיפוצים פה ושם, וזהו... אפשר להעלות לאוויר...
 
הקמפיין החדש.

השלטים מעוצבים בצורה מכוערת ולא אסטטית, שלא נדבר לא מובנת.. (ואני לא מדבר עם הצבעים) לראות שלט כזה קטן תלוי על איזה מרפסת מקלקל את העניין עוד יותר..
 

d@r121

New member
מר חמץ שוכח דבר אחד...

שאורנג´ עדיין מפרסמת אצלם וזה די אבסורד לראות פרסומת של אורנג´ בכתבה שמשמיצה אותה אני מאמין שבאורנג´ יעשו חושבים ולא יחדשו את הסכם הפרסום במרקר ד
ר
 

AndreyS

New member
הכתבה הזו מוטעית!!

היום ראיתי כמה שלטים כאלה וברור שאורנג´ לא מנסה לשכנע את העם שעכשיו היא במקום שהיא לא בו. אורנג´ מנסה להראות שעכשיו באותם מקומות, חוץ מהשירות המצויין, איכות השמע ושלל השירותים יהיו גם שירותים חדשים "בקרוב גם כאן יהיה אפשר להוריד תמונות לסלולארי".
 

m e i r

New member
לדעתי אנדריי צודק

גם אני הבנתי את זה ככה. בנוסף, אחד השלטים אומר שבקרוב ניתן יהיה אפשר להוריד משחקים למכשיר האישי, ושלט אחר אומר שניתן יהיה לשמוע מוסיקה במכשיר האישי, כך שאני חושב שזה מצביע על המעבר הקרוב לGPRS.
 

AndreyS

New member
מאיר!!!!

מת עלייך! קראת לי אנדרי! עכשיו אתם רק צריכים ללמוד שזה ע י´ אחת!
 
למעלה