גם לי יש שאלה!

גם לי יש שאלה!

דבר ראשון שירלי בובע - מזל טוב על הפורום!!! ועכשיו לשאלה שלי, לפני שלושה חודשים עשיתי פירסינג בפופיק ועדיין יש לי עיגול אדום מסביב לחור העליון. אני יודעת שלפירסינג בפופיק לוקח המון זמן להחלים, אבל יש פה אנשים שגם להם היה עיגול כזה וזה עבר?? טנקס!
 

m.n

New member
ת'אמת

אחרי 10 חודשים עדיין יש לי את העיגל האדום הזה חחחחחח אבל זה רק כי אני מיוחדת... בכל מקרה 3 חודשים זה לא הרבה זמן תמשיכי בטיפול כרגיל וזה יעבור בתום תקופת ההחלמה..
 

Rivendell

New member
הגיוני לחלוטין.

יש לי את שלי כבר 10 חודשים ועדיין יש לי אינפקציות ושטויות. זה לא כי אני לא מטפלת בו, אלא כי זה איזור בעייתי שנוטה מאוד להזדהם, כי יש שם כל הזמן חיכוך (עם הבגדים וכו'). תמשיכי לטפל בו כרגיל ואל תדאגי
 

MaddyD

New member
זמן החלמה של פירסינג בטבור

כמובן שמאדם לאדם זה משתנה, אבל הזמן הממוצע זה תשעה חודשים, נכון האדימות נעלמת (לחלקנו) די מהר, אבל זה לא אומר שהעגיל הבריא לחלוטין, לכן יש לשמור על כללי זהירות וסטריליות נכונים. בלי בריכה וים, זה צרות צרורות ! ולהשתדל לנקות יום יום ולשים משחת ויטה מרפן. העיגול שאת מתארת נשמע פשוט גירוי, לי זה נראה כמו גירוי כתוצאה מהחירור עצמו, פירסינג זה פצע. בכל זאת אני ממליצה שתלכי ותבררי אצל פירסר מוסמך או בפורום השכן בוואלה.
 
למעלה