"גמילה" מעזרים לשינה..

free s0ul

New member
"גמילה" מעזרים לשינה..

ראשית, אניש שמחה שקיים פורום שעוסק בבעיות שכלאה. רציתי לשאול האם קיים/ת מישהי שנעזר/ה בעזריים לשינה ויכולה לסייע איך ניתן "להיגמל" בשימוש בהם? אני נוטלת את הכדור אלטרולט- מינון נמוך, שהוא לא בדיוק כדור שינה, אך אחת מתופעות הלוואי שלו היא נמנום.. אם מישהט בעבר נעזר בכדור זה והסתייע בו אשמח לדעות נוספות ויעוץ. :*)
 

elhanan10

New member
גמילה

הי, אני תמיד בדיעה שמי שרשם את הכדור יכול ליעץ גם בגמילה ממנו. אני מניח שמדובר ברופא משפחה או רופא אחר. ממליץ להתייעץ איתו. אני מזמין גם חוות דעת של משתתפי הפורום.
 

free s0ul

New member
לצערי הרב..

אינני מקבלת טיפול יעיל מרופא המשפחה, לכן אני מנסה לקבל יעוץ מגורמים חיצוניים... הדעה שלי בעניין הוא שטפול בבעיות שינה, במיוחד שהן לא מלידה, צריך לנסות לפתור קודם כל באופן טבעי ולא "לרוץ" ולהיעזר בכימקליים.. חבל שמרבית הרופאים ממהרים להוציא מרשמים, ורואים בזה את הפתרון האולטמטיבי לבעיות שכאלה.. אלחנן, הבנתי שאתה קשור איכשהו למרכז נדנודי שינה, האם מטפלים אצלכם בבעיות שכאלה? אם ידוע לך-האם הכדור "אלטרולט" - (אינו נחשב ככדור שינה אך מסייע בדרכו בבעיות שינה) נחשב כממכר? (משמע תהייה לי בעייה לדעתך, בלעדו לישון??):( אשמח לתגובה, אפילו בפרטי. מאחלת לכולם, סופ"ש רגוע:*)
 

elhanan10

New member
תשובה

מאחר והבעיה שלך אישית וספציפית, עניתי לך במייל אישי. שבת שלום.
 
למעלה