גסטון או קרינון - התלבטות

Endless Rain

New member
אני מצביעה לגסטון../images/Emo45.gif

ניסיתי גם אנדומטרין ואוטרגסטן, ושתי הפעמים היחידות בשלוש שנים שהריתי בהן היו גם שתי הפעמים היחידות בהן השתמשתי בגסטון. בפעם הראשונה הפלתי, ומהפעם השניה יש לי את איתמר ויהונתן
. למען הגילוי הנאות אומר שלא ניסיתי קרינון - כי מתי שהוא הגיע לארץ כבר הייתי אחרי הצלחת הגסטון הראשונה שלי והחלטתי להשאר איתו. אגב, את כאב ההזרקה הפגתי מעט עם כרית ממולאת בזרעים של משהו שמחממים במיקרוגל, אותה הנחתי על מקום ההזרקה מיד אחריה לכמה דקות. זה עדיין כאב אבל היה שווה. בהצלחה בכל שתבחרי.
 

שויו

New member
לנערה

גם אני הזרקתי לבד גסטון לירכיים. ההמלצות של "מלח" ושל "עוד נועה" מאד עזרו לי ואם תחליטי על גסטון ממליצה לך להשתמש בעיצותיהם. במיוחד עוזר קירור מקום ההזרקה עם קרח כמה דקות לפני ההזרקה. זה גורם לאילחוש המקום לגמרי והזריקה לא כואבת. אחריה מסג' טוב טוב. נכון שלמרות זה היו ימים שלמחרת היו לי כאבים בשרירים. אבל נראה לי שהמאמץ שווה. בהצלחה רבה רבה!!!!! דרך אגב, אני קיבלתי בנוסף גם אנדומטרין ש"קורע" את הכיס.
 
תודה לכל המגיבות

השתכנעתי לתת לגסטון צאנס. אני לא מפחדת מהזריקות, את הפחד מזריקות השארתי מאחור כבר בתחילת השנה האזרחית עם הזרקת המנוגון הראשון, ואולי אני אהיה אחת מברות המזל שהגסטון לא כ"כ נורא עבורן (אם כי אני סקפטית - תמיד יש לי תופעות לואי....). ותודה נוספת לסיקי.
 
למעלה