ג-לינק ג-לינק - ליום שני

טיי 1

New member
אני רוצה לומר משהו בקשר לפילינגים

כימיים, שאומנם הם מאוד ותיקים בתחום הקוסמטיקה, אבל עדיין מתפרסמות עליהן פעם בכמה זמן כתבות נוצצות, כאילו הפילינג פשוט מסיר את כל העור ומגלה מתחת עור חדש. אני לא ממליץ בכלל על פילינג כזה (אני מדבר על פילינג חד פעמי) ,שכן, בפילינג מבינוני ומעלה, העור יכול בהתחלה להראות נפלא , ממש כל של תינוק, (צריך לראות את זה כדי להבין), אבל האפקטים הטובים נמשכים זמן קצר, (גם חודשיים של פנים נקיות יותר לא שווה את השבוע החלמה בבית (לא אחלמה. אחלמה זה אבן), ואת הכסף שנזרק, ואח"כ העור מתחיל שוב לחזור לקדמותו. שיגרת טיפוח טובה, עם סידרת פילינגים, ובכלל לייזרים או סדרת טיפולים בקרני אור, שפחות אגרסיבית, אבל מתקנת את העור לאורך זמן - נראית בעייני האופציה הטובה יותר לדור החדש של הטיפולים בעתיד, שלא יכללו מראות כמו נשים חבושות כמו מומיות שצריכות להישאר ככה בביתן, להסיר את התחבושות ולגלות שפילינג , גם עמוק, לא מעלים כתמים אדומים של פצעים למשל.
 
אני די נוטה להסכים איתך שעדיף

טיפוח יומיומי טוב מאשר טיפולך כימי כלכך חזק .....
אבל יש כאלה שמוכנים לסבול את הכאב ואת ההוצאה של ה2000-3000 שקל בשביל התענוג לכמה חודשים .... אני עשיתי פילינג צמחי עמוק לפני שנתיים - טוב לא יצא לי מזה .
 

טיי 1

New member
בגדול התכוונתי לחסוך כסף,

לכאלה שרוצים ללכת על פילינגים בינונים (בשביל חודשיים חבל חבל לבזבז זמן וכסף), ובעיקר כל הפילינגים הצמחיים במאות שקלים במכונים שלטעמי לא עושים כלום. אני מאמין יותר בפילינגים פיזיים או בקרני אור , או לייזר, שגם יותר בטוחים (לרוב לא צריך זמן החלמה גדול בבית), גם הטיפול נעשה בהדרגה אבל באפקטיביות ונשמר קבוע יותר.
 
הסבר קצר ועינייני על האקנה כולל

תוספים שרצוי לקחת על מנת להייטיב עם המצב..
 
אודטה דנין

זה לינק עם המון טיפים שלה - למטה יש גם לא מעט טיפים לטיפוח , מסיכות וכי"ו ....
 

טיי 1

New member
לאמביןת'קטע הזה לעזאל

מה עושים בדיוק . נגיד אני רוצה במקום מילה מסויימת להכניס לינק ...
 

tokit

New member
זה נורא פשוט..

אתה כותב את הטקסט שלך כרגיל. אח"כ אתה יורד למטה ויש לך שתי רובריקות: תיאור - בזו אתה משתמש תמיד. תחרוזת מתוכן ההודעה - בזו אתה משתשמש כדי ליצור קישור ישיר מתוכן ההודעה. אתה כותב בעמודה הימנית את המילה המדויקת שדרכה אמור לעבוד הקישר, ובצד שמאל אתה מכניס את הקישור עצמן (עם paste). מאוד חשוב, לפני שאתה מדביק את הקישור, למחוק את ה-//:http שנמצא שם. זהו.
 
למעלה