דאמבלים הברגה, רצועות התנגדות, ועוד כל מני

googliboo

New member
דאמבלים הברגה, רצועות התנגדות, ועוד כל מני

שלום רב.

אני מאמין גדול באימוני סיבולת. סטים בני 1-3 דקות, מעט התנגדות, הרבה שורף בשריר, כמה שיותר טווחי תנועה וכמה שיותר תרגילי שרשרת סגורה.

טיפה רקע: במשך 3 שנים התאמנתי המון על כוח ומאסה. משקלים כבדים, טווח 3-5 חזרות היה האהוב עלי. תוכנית 5x5 קלאסית (AAA) עבדה עלי נהדר. לאחר 3 שנים התחשק לי לנסות משהו חדש והגעתי לאמנויות לחימה (שאולין קונג פו). להפתעתי, כל הכושר והכוח שפתחתי לא שירתו אותי בכלל, והאימונים היו קשים ומעייפים.

התחלתי להתעניין בתרגילים נגד משקל גוף בלבד, עבודה קלילה ומהירה, ותוך שבועיים הרגשתי יותר טוב משאי פעם הרגשתי בחיי. מאז זנחתי את עולם המשקלים הכבדים.

אני מחפש ציוד שאפשר לתרגל איתו סיבולת בבית. אני גר באיזור הצפון. אני מחפש כל פריט ציוד שתוכלו להמליץ לי עליו לתרגול תרגילי שרשרת סגורה במשקל חופשי לטווח סיבולת. רצועות התנגדות, קאטל-בל (ככה כותבים?), צמיג + פטח"ש, וכו. רעיונות נוספים יתקבלו בברכה.

רב תודות.
 
אימון פונקציונלי מחזורי

שלום, הסוג אימון שאתה מכוון אליו הוא באמת כמו שאתה כותב - כל דבר שיכול ליצור אימון אינטנסיבי שמשלב אימון כוח עם סיבולת לב ריאה.
מגוון המוצרים שאפשר להציע הוא גדול מאוד ובגלל שהרשימה היא ארוכה אני אתן דוגמא למספר מוצרים - אם תרצה יותר, אנא צור עימי קשר טלפוני ונרחיב בנושא.
דוגמאות למוצרים- רצועות אימון פונקציונלי, קטלבלס, גומי כוח, קופסאות עץ פולימאריות, בוסו, מתקן מתח לקיר, מזלחת לדחיפה ומשיכה, גומי לכוח מתפרץ, בטל רופ, כדורי כוח ועוד.

בברכה
אורי
 
למעלה