דאנסים/ הופעות 26.3 - 1.4

דאנסים/ הופעות 26.3 - 1.4 ../images/Emo124.gif

שרשרו פרסומים להופעות ומסיבות רק לכאן *הודעה יחצנית שלא תשתרשר לכאן תמחק*
 

PsyHost

New member
Poetry in perpetual Motion

Poetry in perpetual Motion Yesaya crew Aficoman (krembo rec.) feat. Smadicris (abujah sound) & Oneg (half da brass bros.) Igal-Ganjah Vibez (106fm/Hod Hamahat) MARCH 31st 22:00 kibbutz ein harod 0528695282 0528347428 בנוסף להכל אני חוגג יום הולדת אז תביאו מתנות! פרחים! ---------------------------------------------- c the last partys photos in : http://psyhost.hevre.co.il
 

Nechi Nech

New member
יום רביעי הקרוב - בארבי כפר סבא!!!!

מופע מיוחד לאחר יום הבומבוקלאט בחירות!!!! על הבמה:
טראבין!
קנגרו!
איאם! על הפטיפונים:
007 Crew בסט לפסיכים במשך כל הערב!
יום רביעי הקרוב, ה29 לחודש! בארבי כפר סבא כניסה 40 שקלים חדשים פתיחת דלתות - 22:00 לא לאחר!!!!! יהיה אחד הפסיכיים רביד AKA רביד AKA רביד. 007 Crew הובלות בע"מ.
 

REL YESAYA

New member
אפשר די כבר עם החוסר מקצועיות!!!

השם שלנו נרשם על הפלייר בלי שדיברן איתנו בכלל.... אנחנו לא מופיעים באירוע המבורך הזה..... אז אני לא מביא מאיפה החוצפה לעלות את הפלייר טעות שלכם....... קצת רצינות !!!!!!!!!!!!!!!! תעשו פלייר אחר מבחינתי ואל תחלקו את זה כי אנחנו מנגנים במקום אחר באותו יום!!!! וזה לא מקצועי נמאס.... תהנו בהופעה
 

MASHNEK69

New member
חביבי לא צריך להתעצבן...

אז רשום ת'שם שלכם שמה- סבבה. אבל לא רק אתם מופיעים שמה, אל תשכח. וכנראה שאין כלכך תקציב להוציא עוד פלייאר בנוסף וככה זה יצא.
 
שימי, אריאל צודק!!!!!!

לפי מה שאריאל אומר הם בכלל לא מתקלטים בבארבי, אלא במקום אחר.. תאר לך שאני עושה מסיבה בסלואו משה ביום רביעי ה- 29.3, וכותבת בפלייר שאתם מופיעים בסלואו משה (ובכלל לא סגרנו או דיברנו על אפשרת כזו)- אבל רגע, אתם מופיעים בכלל בבארבי באותו יום- אז נראה לך הגיוני?!?! יאנו, וואלה הקהל רואה פירסום שטראבין בסלואו משה אז הוא בא- ובעצם הוא מפספס את ההופעה שלכם בבארבי Seeeeen???? אז אותו הדבר עם יסאיה קרו- אם הם מתקלטים במקום אחר באותו ערב, איך אתם יכולים לכתוב אותם על פלייר למסיבה באותו יום במקום אחר???? שיהיה המשך יום נעים, מקווה שאף אחד לא ייפגע מכל העניין הזה!!! -כשף!
 

MASHNEK69

New member
לכשף ואריאל כנסו.

אני לא עשיתי ת'פלייאר ובוודאי שלא אני אירגנתי ת'אירוע הזה. אני מצדיק כל מילה שאת אומרת. ואריאל אני מצטער שיצא ככה. לא הייתי מודע לזה.
 

REL YESAYA

New member
יש לך עוד הרבה מה ללמוד....

אני מפרגן לאירוע ומפרגן ללהקות ול 007 אבל אני לא מוכן שתעשו טעות... תפרסמו שם של הרכב על הפלייר ורק אחרי זה תשאלו אותו אם הוא יכול לנגן באירוע... ועוד אחרי שאני אומר שמצדי תעברו עם טוש על כל פלייר ועל כל פוסטר ותמחקו אותנו משם... אתם מחלקים את זה ומפרסמים את זה בפורומים תאר לך שהמנהל של השסק(המקום שאנחנו מנגנים בו באותו יום) רואה את הפלייר הזה... זה לא מקצועי וזה נמאס...לא תכננתי לכתוב על זה..אבל אני רואה שאתם לא ממש מתחשבים בבקשה שלי... תקציבים וכאלה זה לא מענייני... פשוט נמאס מהחוסר מקצועיות הזה... באמת שאני מקווה שיהיה לכם מוצלח ביום רביעי !!!
 

Ras Arbel

New member
מילא זה....

וואלה איזה פלייר מכוער... כמו מסיבת בת מצווה בשנת 92? הלו כפר סבא! תתעוררו! וזה כמובן בלי שום דיס ללהקות ולסאונד המופיעים - תמיכתי המלאה בכולם. פשוט נראה שהמעצב הגרפי שלהם נתן את העבודה לסבתא שלו... אריאל אתה צודק במאה אחוז!
 

sista natty

New member
אההמ אההמ.....

אני דווקא הבנתי שמישהו שאני ואתה מכירים עיצב את הפלייר
חחחחחחח...
 

s h i d a n

New member
ארבל, למה אתה עוקץ?? למה זה טוב???

אם רק היית יודע מי עיצב את הפלייאר לא היית אומר מילה אחת רעה על העניין הזה... בקשר לאריאל, אתה צודק במאה אחוז, גם לנו זה קרה עם הבוםבמלה ואנחנו מבינים את זה, אין ספק! יאללה לילה טוב ושבוע טוב לכולם
 

sis3

New member
לא מוכן שיקרו טעויות??

אתה לא מוכן שיקרו טעויות?? *.כנראה עוד צפויות לך הרבה אכזבות בחיים, כי טעויות קורות!!! ואף אחד לא התכוון לקלקל לכם תקליטנים מוכשרים מיקצוענים ומנוסים כל כך את הערב שלכם!! וגם שכחתי.. תקליטנים כאלה שיודעים לתת כבוד לקולגה שלכם!! גם לך ארבל תודה גדולה על זה שלא הצלחת לשמור בבטן את הגועל שתפס אותך מהעיצוב. אחלה חברים אוהבים ופוזיטיביים יש לנו פה! תהנו! ריספקט לכולם למרות הטעויות והעיצובים המגעילים שלנו! איאם
 

Jah 3

New member
וואוו ואווו אווואא

קצת להרגע, קצת פרופרציות, שום דבר לא קרה... הפלייר הזה יפגע רק בצוות שאירגן את המסיבה כי מי שבא למסיבה יתלונן שאין את יסאיה... אין מה לרדת על העיצוב והכל כי זה בסך הכל פלייר מתוך מיליוןף אז עשו טעות, שום דבר רע לא יקרה מזה לקרו עצמו. גם אם המנהל של השסק יראה את זה, תוכלו להגיד לו שהם רשמו אותכם סתם ואז זה כבר יהיה עניין שלו עם הצוות של המסיבה שעל הפלייר... אתם כל כך מקצועיים ומנוסים שטעות אחת קטנה על מסיבה אחת ממיליון לא תוריד ממכם תאמין לי ארבל..
 

s h i d a n

New member
עזוב זה כבר לא הקטע

בקטע של השם, אז סבבה, קרה מה שקרה, העניין הוא שיוצאים עלינו כאילו אנחנו אחראים לזה, ואנחנו בסך הכל מתארחים, ואיאם וקנגרו שאירגנו את זה עבדו מאוד קשה על האירוע הזה וקורה שהיתה טעות, זה קרה כמה פעמים במסיבות ואירועים ולא עשו מזה ביג דיל, אבל בגלל שטראבין הם 8 ילדים בני 17 אז קל לצאת עלינו, "אתם עשיתם את הטעות אז אתם מעפנים ולא מקצועיים" שבעצם בלי לדעת ה"לא מקצועיים האלה" שאירגנו את האירוע הזה הם האנשים הכי חשובים בסצנת הרגאיי בארץ והם האנשים שבלעדיהם הסצנה הזאת לא היתה מתקדמת כמו שהיא התקדמה, אז ארבל תפס טרמפ על זה שיוצאים פה על ילדים בני 17 והחליט לנסות לבאס אותם עוד יותר עם היציאה המטומטמת על העיצוב של הפליאר שמי שעיצב אותו דרך אגב גילה את אח של ארבל, רביע וגידל אותו בקטע של הרגאיי, אז טיפה כבוד לאנשים האלה שדואגים כל כך וחשוב להם כל כך...ורק אם הוא היה יודע מזה הוא לא היה אומר מילה. אז מי שעשה את הפליאר ה"מזעזע" הזה הוא מי שדואג לכל אחד מהנוער בסצנה, תנו טיפ טיפה כבוד(זה מה שהרגאיי אומר לא? וואן לאב, יוניטי, כבוד לכולם, לא ככה?)
 

REL YESAYA

New member
אחי ובאמת לסיכום!!!

אני לא באתי לתת דיס לאף אחד.... אני מפרגן ללהקות וגם נהנה לנגן לפניהם בהופעות... לא היה לי שום תלונה למי שמופיע בערב.ההודעה שלי הייתה מכוונת למפיקים ולמפרסמים... אני בסך הכל נמצא בעסק הזה כמעט שנה.......אבל עדיין אני שואף למקצועיות!!! ואם עושים טעות אז אני מצפה שיבינו את זה ויתחשבו...ולא יתעלמו וישמכיו להשתמש בפלייר... אין שום זלזול...רק רצון ללמוד..
 

REL YESAYA

New member
אני יוסיף עוד משהו להבהרה

לרגע אני לא בא להגיד שאנשים באים להופעה של איאם! קנגרו ! והתקווה 6!! בשביל לשמוע אותנו....ממש ממש לא!!!! רק ציפיתי להתחשבות וזהו... מי שנפגע ממני איכשהו..אני מתנצל...
 
למעלה