דאנסים/ הופעות 26.3 - 1.4

Nechi Nech

New member
חדשה (מלשון חדשות) שהגיעה זה עתה!

מפי אמפי דרדלס!!!!!! אורח מיוחד ומטורף הולך להשתתף בערב המיוחד מחר והפעם לא על העמדה אלא על הבמה! האיש, הקול, הסטייל והטירוף - ריאליטי i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! טירוף מה שהולך להיות שם! תבואו אני אומר לכם..:)
 

Chenipeper

New member
אני שם הולך להיות שוררררף!!!

שמעתי פעם אחת את 007 קרו והם פירקו לי ת'גוף איזה מוזיקה איזה כיף ..רביד הבאתם בראש באותו ערב עם איאם בקולטורה כל הכבוד.. מחר עוד פעם הולך לדפוק איתכם ת'ראש...ובמיוחד שיש איתנו את טראבין! וגם את איאם וקנגרו! הולך להיות חםםםםםםםםם!!! אנשיםםםםם אנחנו שם!!!
 

Chenipeper

New member
^ בבארבי כפ''ס מחר :)

זאת היתה אמורה להיות תגובה לנצ'י נ'ץ אקא רביד אקא אליק בליק בום אבל זה נזרק לכאן ..לא נורא
 

ZeusMan

New member
דברו חלש חבריה.... ../images/Emo196.gif

הצעקות שלכם הגיעו עד לקיבוץ והבריחו את כל הציפורים שלא הספיקו להעיר אותי בבוקר כמו שצריך... אין ספק שטעויות קורים ואין ספק שצריך ללמוד מהם ביחוד שמדובר בפגיע באחרים... אני אישית הייתי ממצליץ לכל אחד ואחד מכם לנסות לא להוציא את העצבים שהאמא או החברה הכניסו אותכם לאחרונה ולדבר בצורה עיניינית... ובהשראת הקוסמת כשף, שיהיה לכם אחלה יום מלא בסטלות בטלות צבעים בעיניים וזיקוקים משמחים...
 

Ras Arbel

New member
תגובה, הערה ואפילו סוג של התנצלות

שלום, אני עדיין לא יודע מי עשה את הפלייר ואת האמת זה לא משנה לי. להגיד "זה רק פלייר ויהיו עוד מאה" זו טעות - לנו, אוהבי הרגאיי, זה באמת לא כל כך משנה. הרי אנחנו נבוא להופעה של איאם, טרבין, 007, ואחרים גם אם יהיה מצויר חרא של כלב על ההזמנה - כי אנחנו אוהבים רגאיי, אנחנו מאוהבים בכל אותם הסאונדים והלהקות ונתמוך בהם תמיד. אבל מה? רואה את הפלייר הזה מישהו מחוץ לסצינה, שמתלבט מה לעשות ביום של אחרי הבחירות, ואני אומר לכם פה - הוא לא יבוא! הזלזול שיש פה באיך שאנחנו מראים את עצמנו פוגע בנו כמו בומרנג בסופו של דבר. כבר ראיתי הזמנות עם טעויות כתיב נוראיות (שלדעתי זה יותר גרוע מעיצוב כושל), ראיתי הזמנות גרועות מזו פה אפילו - אז מה? לא להגיד? יש לי רעיון - בואו נמשיך להגיד רק את הדברים הטובים ונתעלם לחלוטין מכל הדברים הקטנים והמסריחים. לא ניתן ביקורת אפפעם ורק נחייך מול טעויות. אבל... מאחורי הגב נמשיך ללכלך כי ככה יותר נעים. ועכשיו להתנצלות: הביקורת שנתתי על ההזמנה היתה במקום. אולי היא היתה קצת קשה ועל זה אני מתנצל פה בפני המעצב/ת - סליחה עם פגעתי בך. חשבתי שהשימוש בהומור ידלל את הביקורת אבל כנראה זה לא עבד. אני מקווה שאתה או את תמשיכו לעצב הזמנות למסיבות ואני רק מקווה שבפעם הבאה זה ייראה יותר טוב. אם את/ה צריכ/ה עזרה בזה אשמח לעזור תמיד. תהיו בריאים ראס ארבל
 

Chenipeper

New member
דעתי <-------

סתכלו, צריכים להבין שלפעמים יש טעויות על גבי פלייארים, לפעמים להקות אומרות שהן מופעים וברגע האחרון מבטלות שזה קצת אחרי הרגע שהוציאו כבר את הפלייארים, לפעמים המפיקים של הערבים טועים קצת בשמות או רושמים שם אחד יותר ושם אחד פחות בגלל כל הלחץ להוציא כבר את הפלייאר ולפעמים חבר'ה הכל הולך מדויק ואת זה אי אפשר לצפות בכל אירוע. בתור אחד שוואלה גם היתה פאשלה עם הלהקה שלו ורשמו אותנו באיזה פלייאר וואלה לא עשינו כזה סיפור, פשוט לא הגענו לשם, שלחנו אימייל למארגנים שלא נוצר איתנו קשר ולא הודיעו לנו על זה ויש לנו הופעה אחרת באותו יום וככה סגרנו את הסיפור אבל לא מול פורום שלם, שכאן הטעות לדעתי לא בשום פלייאר, הטעות היא בדרך שאתם מביעים את עצמכם. פיס.
 

MASHNEK69

New member
יאלה חברה היום היום!!!

היום היום !!!!!! להביא מצתים בלאגנים!
 
יום שישי, 31.3 בסלואו משה!!!!!!!

אנחנו מתברכים בסאונדים שחלקם הרבה זמן לא תיקלטו בסלואו!!!!!!! ראסטה ליון סאונד סיסטם!! סאבו מסוליקו היי פי מאיימר סאונד וכמובן, מי אם לא הבחור שעושה עבודה מצויינת עם הליין הזה- גימ"ל סאונד סיסטם!!!!!!!
שיהיה ערב מצויין לכולם מלא בדברים טובים ואיכותיים
-כשף!
 
מחר!!!! ../images/Emo192.gif../images/Emo120.gif../images/Emo203.gif../images/Emo72.gif

מחר המסיבה המדוברת בסלואו!!!!!
בואנה, מישו רואה בכלל ת'הודעה הזו בתחתית השירשור?????? שיהיה ערב מלא בסאטלה באטלה וסוף שבוע מדהים!!!!
-כשף!
 

Nechi Nech

New member
נראה כמו דאנס משובח לכל הדיעות!

אם יסתדר נבוא, מדוע לא...
 

magnalight

New member
לייב - חדר החזרות - 35 ש"ח לשעה

לייב - חדר החזרות - 35 ש"ח לשעה **** מבצעים חדשים בלייב **** נגן ככל יכולתך : ימים א-ה 105 ש"ח בין השעות 16:00- 8:00 מחיר שעת חזרה 35 ש"ח רגילה. (המחיר כולל הקלטה). מחיר שעת אימון תופים 20 ש"ח. המחירים כולל הקלטה איכותית של החזרה במקרופון לכל כלי וצריבה לדיסק בפורמט MP3. החדר ממוקם במושב סמוך לצומת רעננה -כפ"ס צפון. החדר מקצועי (שופץ שוב לאחרונה), מצויד, ממוזג ופועל 24\7. 09-7467183 **** רוצים להופיע ?? בקרוב: FACE OFF - תחרות להקות **** לפרטים טלפנו. יום נעים.
 
למעלה