דאנסים והופעות שיהיו בקרוב

SaBaGMaN

New member
אנשיי הדרום פנימה..!

Chamishi 2/2/06 Reggae Roots and Dancehall With Dr.Reggae Sound, Raz 'Yothman' Lahav and MC SoulJHA. Open Set: Avraham From Zion. At Club 69, Smilanski 15, Old City, Beer Sheva. Start 22.30, 10 shkel before 24.00, 20 shkel after ליין שחברים טובים התחילו ליפניי חודש וחצי ומשבוע לשבוע תופס תאוצה.. שילוב של מוזיקה אפריקאית ורגאיי בעיקר רוטס. אני שומע לא פעם חבר'ה דרומיים שאומרים שאין מספיק מסיבות רגאיי בדרום.. זה נכון,אבל מנסים לעשות כמה שיותר. בקרוב עוד הפקות והפתעות בדרום הארץ לא להפסיד את זה!
 

K C

New member
איפה המסיבה ביום חמישי?

i'll be around, ya ya ya so make up your mind
 

noa08128

New member
שאלה לגבי זה..

באמת יעשו בעיות עם הגילאים? יש סלקציה קפדנית??
 

REL YESAYA

New member
קצת עדכונים

מי שלא מכיר השסק הוא פאב!! שמארח על בסיס יומי תקליטני איכות מכל הארץ ולעיתים גם מהעולם!! רבים וטובים מהקהילה הזאת התארחו שם! רוד בוי סאונד!! היי פיי!! מיי לורד סאונד גימל!! גיל ראסטה אם אני לא טועה!!! כל צוות בומבקלאט!! אפיקומן!!! כל חבורות סוליקו!! ליחד לחוד ברבים כל אופן שתרצו תת מודאב!!! ועוד ועוד ועוד השסק לא מוגדר כמקום מסיבתי אבל זכור בהיסטוריה מקרים שהמקום היה עמוס בכל כך הרבה וויבס ואנשים שנאלצו פשוט להוציא את הספות ולהתחיל להשתגע!!! בשבילנו היום הזה הוא יום מיוחד... ואנחנו יותר ממעוניינים לראות את כל כותבי הפורום באים לחגוג איתנו!!!!!! הכניסה חופשית אבל מותנת בגיל ובכמות האנשים במקום תגיעו מוקדם ,כי הימור שלנו הולך להיות וויקד!!!!!!! עוד בחודש בשסק!!!!!. 11.2 ווידו מסוליקו!!! 21.2 שילוב מעניין מיי לורד סאונד ביחד עם סקולמאסטר 23.2 סאבו !!!! נתראה בשמחות yesaya crew!!!
 

United Roots

New member
היום זה קורה מסיבת רגאיי בברשבסקי

היום זה קורה! Roots,Reggae,Dancehall,Dub נוכחות חובה!
 

afficoman

New member
*JOGAFAYA*@cafe barzilay*7-2-06

יום שלישי הקרוב בהופעת אקסקלוסיב!!!!! פעם ראשונה אי פעם על במה קרמבו וקפה ברזילי גאים להציג:::: >>>>>JOGA FAYA<<<<< פרוייקט הדאנסהול המשובח של עמרי "התקווה6" גליקמן שמתפקד בתור הזמיר/אם סי וג'ינו אריאלי שעושה את המוזיקה ואחראי על הרידמים. ואנחנו חוזרים ומזכירים הופעת בכורה !!! 1st time on stage!!!! לא להחמיץ - לארוז את הקססה - למתוח איברים - לקום מהכורסא ויאאלה לבוא!!!! נתראה שם שבוע טוב לכולם אפיקומן קפה ברזילי // ברזילי 5 פית לבונטין// תל אביב// 22:00 // חינם עד 23:00 // 20 ש"ח אחרי//
 
למעלה