דברים מאגניבים שאפשר לעשות עם הגופה שלי.

StriX Starlight

New member
דברים מאגניבים שאפשר לעשות עם הגופה שלי. ../images/Emo140.gif

האם אתה סבורים שקבורה היא הדרך היחידה עבורכם לאחר שתמותו?
האם מעבר לתרומת איברים, תסכימו לתרום את גופכם למדע (צרכים לימודיים/ניסויים רפואיים)?
האם הייתם מוכנים להיות חלק מתערוכה כמו עולמות הגוף?
 

elcool

New member
באמת שלא אכפת לי מה יעשו עם מצבור החומר שלי

כל עוד מודיעים לי לפני זה. כמה שאפשר לתרום לרפואה להציל חיי אדם - תצילו. צריכים עיניים, כבד, לב? הכל תיקחו. רוצים מח עצם שלי למחקרים מדעיים? קחו. אני בעד לתרום להתקדמות המין האנושי בכל דרך. אומן רוצה לעשות חליל מהעצמות שנשארו לי? אשמח למעט קרדיט, אבל בכיף. בסבבה. מה יש לי לעשות בקבר חוץ מלהתפרק? שיהיה כמה שפחות באדמה. לא רוצה שישרפו אותי - זה זיהום אוויר. כל עוד לשלוח לחלל זה יקר, אני מעדיף שיקחו לשם ציוד אמיתי במקום. לזרוק למים? אולי... אבל קשה להנציח ככה. צריך לשכור סירה וכאלו. להקפיא? חבל על החשמל. במילא אין לי איברים. תרמתי הכל. שימו מה שנשאר באדמה, עדיף ליד ברז ועם מקום חניה נוח. אני הכי לא מבין את אלו של רק שלא תורמים מעצמם, אלה גם מבקשים לשים איתם ביחד עוד דברים. תנו אותם, קטנים כגדולים, למי שאתם אוהבים. מה שכן, הייתי רוצה קבר יפה. משהו יחודי. משהו שמי שלא מכיר אותי, ומספיק מוזר כדי להסתובב בבית קברות, יעזור שניה ויגיד "פשש. וואלה יפה". לא משהו גרנדיוזי, אבל מעניין.
 
אתה רוצה שנפתיע אותך עם הקבר ../images/Emo6.gif?

או שיש לך בקשות יותר ספציפיות בנוגע לעיצוב המקום
? זה מזכיר לי את הבדיחה על ההוא שהזמין לחמותו מקום קבורה בעקבות בקשתה, על חוף הים סמוך לחורשה שקטה ויפהפיה, אבל לפי החוזה לקבור חייבים מחר
.
 
יש כבר אחת כזו

בבית העלמין ברחובות קבורה אידה קליינמן ז"ל, והבן שלה החליט שעל המצבה יהיה רשום המתכון לעוגיות החמאה של סבתא אידה. אני מעריצה אותו בלי קשר לסיפור הזה, והסיפור רק חיזק את ההערכה הרבה שיש לי כלפיו.
 
אם תכירי את הבן שלה ואת חוש ההומור שלו

את לא תפסיקי לצחוק. בבוביזמר ארגנו תחרות עוגיות החמאה לפי המתכון של סבתא אידה. עד כדי כך האדם לוקח בקלות כל דבר שקורה לו בחיים. לא סתם אמרתי שאני מעריצה אותו.
 
ואללה, בדיוק חשבתי על תחרות כזאת

כשקראתי את ההודעה הראשונה בנושא סבתא אידה. נראה שאני והבחור באותו ראש
.
 
בואנא את אחת הגדולות אם לא ה ../images/Emo106.gif!

באה לי בטוב, הכותרת שלך עכשיו, אהבתי לגמרי
. חזק
. קולע.
אני דווקא מעדיפה שגופתי תישרף. אחרי תרומת כל האיברים האפשריים, כמובן. לא בא לי שיאכלו אותה רימות, מגעיל
.
לא, כי אני משוכנעת שבין סטודנטים ומדענים יש לא מעט כאלה שמאוננים על הגופות בזמנם הפנוי וזה לדעתי גועל נפש. אני ממש לא מוכנה לתרום להנצחת המנהג הדוחה הזה ואם זה יעכב את התפתחות המדע אז לא אכפת לי, אני כבר אהיה מתה במילא. וכן, אני רואה את הסתירה
.
אני הייתי בעולמות הגוף, זה היה די מאכזב. ציפיתי לראות גופות עסיסיות בקטע הגרפי של חובבת סרטי אקספלויטיישן שלי, קיבלתי גופות מיובשות כאלה
... הדבר היחידי שהיה חזק בתערוכה - מייצג מערכת הדם של ברווז, כלומר ברווז שיש לו רק ורידים ועורקים. זה היה מהפנט
.
 

Loriella

New member
האמת,

שאני חושבת שקבר טוב לדבר אחד- נחמה לאלה שאני משאירה מאחור. לכן, אני חושבת שארצה לשיתרמו את כל האיברים שלי לאלו שצריכים. בשום פנים ואופן לא לעולמות הגוף, זאת תערוכה דוחה לדעתי (במיוחד החלק של העוברים, מי שהיה וראה) מה שכן, הייתי רוצה שמה שישאר ממני ישרף ויתפזר במקום אהוב, ואם יוכלו להשאיר באותו מקום איזושהי אבן עם ציטוט מאחד מסרטי דיסני האהובים עליי, זה יהיה ממש אחלה, אני חושבת.
 

Thumpers

New member
שיעשו מה שרוצים...

לאחר שיוציאו ממני את כל האיברים שיוכלו להיתרם, לא ישאר הרבה - ואני מעדיפה לא להוות נטל על האדמה - אז שישרפו, שיחקרו - שיעשו מה שבא להם. אני לא מאמינה שהגוף צריך להיקבר בשלמותו, כי אני מאמינה שיש משהו לאחר המוות.
 

DDN

New member
לשגר אותי בתוך פוטון טורפדו לחלל

כיאה לפריק מסע בין כוכבים
 

innocence

New member
אני נגד קבורה,

כי לדעתי זה סתם לוקח מקום מיותר (אנשים ממשיכים למות כל הזמן...), מעבר לעובדה שכרגע החברה שאחראית על קבורה ברץ היא דתית ומעבר לזה גם מגה-מושחתת. אני חתומה על כרטיס אד"י לתרומה של כל איבר שידרש. אין לי מה לעשות איתם אחרי שאני מתה XDD פעם היה לי רעיון שישרפו אותי וישימו את האפר בתוך שעון חול במראה בדיוק 21 דקות. למה 21? כי זה מספר שאני אוהבת, אבל שעון חול זה יפה נורא וזה תמיד נשמע לי כמו רעיון מגניב נורא.
 
אני רואה אותנו משחקים לו כזה בנחת,

"תהפכו את innocence מישהו, היא נגמרה
!"
. רעיון מעולה ומבורך, גם יפה וגם שימושי
.
 

innocence

New member
XDDDDD

לא חייבים כל הזמן להפוך, זה כול להיות גם סתם לנוי P:
 

innocence

New member
תודה:)

אני לא יכולה לקחת עליו קרדיט, כי את הרעיון קיבלתי ממישהו לפני מלא מלא זמן (אני אפילו לא זוכרת מי או מאיפה, רק זוכרת שזה לא סתם עלה לי לראש..)..
 

In Red

New member
אני לא רוצה להירקב באדמה

מעדיפה שישרפו אותי ויפזרו את העפר באיזה מקום יפה. זו הקבורה שהייתי רוצה שיעשו לי כשאמות.
 
למעלה