דבר מאוד מוזר שקורה לatr של ארקיע

bili555

New member
אופה אופה אופה,זה כבר לא נכון....

צסנה יכולה לבא לאימוני ils ויכולה לבא סתם כי בא לה לבא... יכולה לנחות למסלול 30 מסגולה או מאיילון או לבא בשמאלית ל12 . הכל ב vfr מלא! מה שנכון,בתהליך ils למסלול12 אם היא תעשה תהליך נכון היא תגלוש בזוית כמו ג'מבו,ותיגע בדיוק איפה שג'מבו נוגע במסלול.
 

eagle701

New member
לפי מה שידוע לי בקושי מאשרים לססנות

להגיע בהליך ILS ל12 אז VFR בטח צריך לבקש מרשה כמה חודשיים קודם....
 

gilgor

New member
אני הגשתי כבר עכשיו מרשה מנתב"ג

לשדה תימן בנמוך לשנת 2010
 

e dor

New member
תתווכחו עד מחר, זה מה שראיתי

לא מאמינים ? שיהיה לכם בכיף. ואם תשים לב - גם בסימ' וגם במציאות, ה-ILS מביא אותך אל מעל המסלול - אם תנהג בדיוק לפיו תנחת בערך באמצע, לכן כשאתה כבר מעל המסלול אתה שולט במטוס ונוחת איך שאתה רוצה, ה-ILS מביא אותך למסלול, הוא לא שם אותך על הזברה בעצמו.
 

bili555

New member
מצטער, אבל אתה טועה בגדול!דור.

קרן ה"גלייד סלופ" שהיא חלק ממערכת הILS מביאה אותך עד לנקודת הנגיעה במסלול.בב"ג מותקן DME על הGS מה שמאפשר למטוס לראות את המרחק בנוטיקאל מייל, ל TDZ .אני לא ידע מאיפה אתה מביא את הסיפור המופרך שלך.בתור מטיס בסימלטור אתה אמור לדעת זאת. ובקשר לצסנות שבאות ויוצאות מב"ג,אין שום בעיה להגיע או לצאת מב"ג פרט לימים מסויימים מאד ושעות מסויימות.
 
תגיד לי עוד לא שמת לב שדור הזה

אוהב להתווכח עם כל העולם ושכולם טועים ורק הוא צודק?
 

YHS

New member
למה אתה מלכלך?

הוא בכלל לא אוהב להתווכח עם כולם. זה כולם שאוהבים להתווכח איתו
 

e dor

New member
OK, תודה

כי אני ראיתי שבסימ' זה עובד ככה וכששאלתי מישהו ותיק בסימ' הוא אימת. רק בדקתי. אבל תודה על התיקון. עדיין זה מה שראיתי אבל תודה רבה על ההסבר, החכמתי.
 
למעלה