דה וויס לא ירשו לעצמם להעיף את ג'וש בתכנית הקרובה- לא ככה?

xjoiq

New member
כן!איתך אי אפשר!

עצם זה שאת מכנה את המהלך הפשוט שהסברתי אותו בדיוק הודעה אחת מעליך "תלי תלים של תאוריות" זה מראה שהפסקת להגיב למעט במקום שאת חושבת שניתן להתלהם נגדי ויש סיבה למסיבה לכך.

לרומה ולאוהד היו פחות לייקים בפייסבוק מג'וש ואוהד אפילו אחד מ-2 האחרונים. שיראל אחרונה(עולה חדשה בלי חברים ו/או קרובים בארץ) ואוהד שני מהסוף(תושב חוזר עם ידידים רק מהילדות).

גם אם לרומה ולאוהד היו ביצועים חלשים יחסית זה לא היה ביצוע מעיק משהו כמו של הביצוע של ג'וש שהיה מאוד מנייריסטי עם בחירת שיר שאף מדגישה את זה. בתוכניות קודמות הוא הצליח לדלל מניירות ולהישמע די נעים(השוואת נעימות אגב שלא מתחילה אצלך כי את לא מתחברת אליו בשום צורה). אפילו אביב היה יותר מפרגן(עד כמה שהתכונה הזאת שייכת במשהו לאביב) בתוכניות קודמות אבל בתוכנית האחרונה הוא לא יכל להתאפק וחילק לו את הביקורת הכי קטלנית/ארסית יחסית ליתר.

הפתיחה של ההצבעה המוקדמת לא משפיעה על כח ההצבעה. כח ההצבעה הוא דבר שלא גדל יותר ממה שהוא. כל היתר זה הצבעות רגילות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה שתגיד...

רק אולי כדאי שתגדיר למה אתה מתכוון ב"כוח הצבעה" כי בשלב הזה כבר לא ברור למה אתה מתכוון.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך אולי כדאי היה לכתוב בדיוק כך במקום להשתמש במונח

לא מקובל כאילו הוא מוסכמה ברורה ומוכרת... רק עכשיו הבנתי למה בדיוק התכוונת.
אני עדיין לא חושבת שהניתוח שלך נכון (יש הבדל בין "לייק" בפייסבוק להצבעה בפועל), אבל לפחות אפשר להבין את כוונתך, זו כבר התקדמות...
 

xjoiq

New member
אני לא מכיר מובן אחר למונח "כח הצבעה"

ההבדל בין לייק בפייסבוק להצבעה בפועל הוא בפקטור של אחוזים-אחוז מסוים מנותני הלייק הם גרופי'ז שגם יממשו את הלייק לסימוס.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז אתה לא מכיר; למה אתה מניח שכך זה אצל כולם?

למה לא לכתוב פשוט במילים ברורות בדיוק את המשמעות שאתה מתכוון אליה? אני באמת לא מבינה...
זה בדיוק חוזר לאותה נקודה: אם אתה מתייחס לכמות לייק בפייסבוק, זו כמות לייק בפייסבוק; אם אתה מתייחס לכמות צפיות ביוטיוב, זו כמות צפיות ביוטיוב... לתת להם שמות מונחים שונים, להחליט שהם מייצגים XYZ ומהם לבנות תחזיות שונות זו כבר פרשנות שלך.
&nbsp
לגבי "כוח הצבעה", המשמעות המקובלת היא זכות הצבעה וכמה כל קול שווה. למשל בישיבה של גוף מסוים יכולים להיות אנשים שיש להם כוח הצבעה וכאלה שלא (ואז הם רק יכולים להשמיע את דעתם) או כאלה שהצבעתם שווה שני קולות ולא רק אחד (ולכן כוח ההצבעה שלהם גדול יותר).
&nbsp
מן הסתם ברור שלא לכך התכוונת; אבל כשאתה כותב "כוח הצבעה של מתמודד" ההיגיון הכי בסיסי הוא כמה קולות הוא גורף / כמה הוא צפוי לגרוף / מה הכוח שלו ביחס למתמודדים האחרים. ככה היא פשוט, "כוח הצבעה" הוא הכוח שלו מהמצביעים. אם אתה מחליט להתייחס כ"כוח" אך ורק להצבעות של מעריצים (למשל מפייסבוק), זה משהו שכדאי לציין בצורה מפורשת וברורה, אחרת אתה פשוט לא ברור.
 

xjoiq

New member
זה לא שאני מחליט אם היית עוקבת פה בפורום היית רואה

שזה המונח שמתייחסים פה אליו(=הצבעה של מעריצים/אוהדים/קרובי משפחה/שכנים/מגזר) ומה התעוררת רק עכשיו לא היה שום מובן לדבריי על פי "המשמעות המקובלת" עליך. גם ראית שחילקתי בין הצבעה כללית(למועמד) לבין כח הצבעה שלו וחיברתי אותם בסיכום הקולות.
&nbsp
וואו את לא מפספסת אף הזדמנות על מנת לנסות לפתוח מורסות
&nbsp
ובמה שאני מתייחס אני מתייחס רק לדברים ברורים שמהם אפשר להסיק רק דברים וודאיים או קרובים לוודאיים שמעל ל-51% רק שאת מתנכרת לכל מסקנה ברורה והגיונית(שגם במונחים משפטיים מהווים ראייה) ומנסה לקטלג את זה כפרשנות אישית.
&nbsp
יש לך עוד מורסות לפתוח או שאפשר לנעול?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני עוקבת בפורום וקוראת הכול, לא ראיתי אחרים שכותבים כך

ואני לא "פותחת מורסות" (מאיפה הבאת את הדימוי הזה?
) אני פשוט מנסה להבהיר לך (שוב ושוב...
) את ההבדל בין עובדה לדעה/פרשנות/השקפה, ושיוטיוב או פייסבוק אינם מדגם מייצג וכו'... וגם אחרים כבר כתבו לך דברים דומים לא פעם... ואתה ממשיך בשלך וגם לא מוכן להודות בטעויות בכל פעם שמראים לך אחת. אז כן, מכיוון שגם הפעם זה חסר טעם, אפשר לנעול. סע לשלום.
 

xjoiq

New member
באמת??


ממה שאני נזכר על רגל אחת,בשרשור שפתחתי שהצעתי שהצבעות הקהל יהיו מצטברות "איזו מן שלווה" הקשתה עלי את נושא כח ההצבעה(המגזרי באותה דוגמא):
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?ForumId=2259&MessageId=176370873
מאז אני נצמד הן בהתכתבות מולה והן מול יתר הפורום לאותו מונח. ויתכן שיש מן הסתם עוד מקומות לפני ואחרי.

ואת "לא מנסה להבהיר" ,עם המבהירים אני מסתדר על הכיפאק, את מגיבה לי רק במקום שנראה לך שיש סיבה למסיבה של התנשאות/עקיצה/קינטור/התלהמות. ואם לא הייתי עוצר אותך היית מעלה מורסות ומחזירה אותי לשרשורי ההבל מן העבר.
את ההבדל בין עובדה להסתברות גבוהה לדעה אני יודע יפה מאוד ואני אף מציין את זה מדי פעם רק את מנסה לבלבל את היוצרות.
כתבתי כמה הודעות פה למעלה על כח ההצבעה,כשהמובן שלהם יכול להיות רק באותו הקשר שציינתי וציינו אחרים לפני ונצמדתי למונחיהם, ולא שאלת אותי אז על המונח ורק כשהבאתי לך אישושים מנתוני הפייסבוק כמו במקרה של שיראל ואוהד שאפשר לתלות את זה בכח הצבעה החלש שלהם מפאת היותם עולים חדשים/תושב חוזר פתאום ניזכרת "לשאול" אותי על כח ההצבעה.
יוטיוב ופייסבוק זה אינדיקציה,לא אבסולוטית, אבל בהחלט בהחלט לא מבוטלת. זהו. מעניין עד כמה תמנעי את נעילת שירשור הסרק הזה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
באמת. אבל אני לא זוכרת כל מילה בשרשור מתחילת ספטמבר

ולא ברור לי ע"ס מה אתה חושב ש"איזו מין שלווה" עשתה שימוש זהה לשלך במונח.
לדנה דור אכן היה כוח הצבעה, כי לראיה, הצביעו לה הרבה, ואנחנו יודעים זאת כי הקהל השאיר אותה בתכנית שוב ושוב. עובדות.
&nbsp
אני אכן מגיבה לך רק במקרים שבהם אתה משנה את המציאות, כי זה מה שצורם לי. לא רואה טעם להגיב להודעות שבהן אני לא מסכימה איתך וזה עניין של טעם. הטעם שלנו שונה. אבל כשהופכים השקפות אישיות לעובדות (ואתה טוען שאתה לא עושה זאת, אני טוענת שאתה כן) זה משהו שצורם לי מאוד. בלי שום קשר אליך; הרי אני לא מכירה אותך. הייתי כותבת כך לכל אחד שהיה כותב כך כי זה צורם לי ברמה העקרונית. עם זאת, ההודעות שלי אינן מתלהמות, ואני לא מנסה לעקוץ או לקנטר אלא באמת להתייחס לנקודות שצורמות לי. זה אירוני שאתה מאשים אותי אחרי שניסית לעקוץ אותי במכוון, לא הצלחת, אבל גם אחרי שטעית לא ידעת להודות בכך.
 

xjoiq

New member
אז לא באמת

ואני זוכר שמאז נצמדתי למונח שלה.מדובר במונח של כח הצבעה שיוצר אובררייטינג בתוצאות שבעיניים מקצועיות אובייקטיביות מפתיע בתוצאותיו-מונח שנעשה בו גם לאחר מכן עוד כמה שימושים.
&nbsp
ואני לא משנה את המציאות. פשוט את מעדיפה לעשות מעשה בת יענה ולהתעלם מהמציאות הנכוחה.
אגב את יכולה לבדוק את האינדיקציה של יוטיוב על שנים עברו. לגלות למשל שלמתמודד המודח באותו שבוע שהיה לו ביצוע חלש יש פחות צפיות יחסית ויחס לייקים/צפיות ויחס לייקים/דיסלייקים הכי גרוע או אחד הגרועים בהשוואה למתמודדים אחרים באותו שבוע.
&nbsp
אני משתדל לנמק ולהסביר מדוע העובדות שאני מציין או הדברים הקרובים לוודאי הם כאלה רק את או מתעלמת מהלוגיקה הברורה שאני מציג או שאת טומנת את הראש בחול - ובלבד ש"יתאפשר" לך להמשיך לטעון שמדובר בהשקפות אישיות.
&nbsp
חח
ההודעות שלך לא מתלהמות ולא עוקצות ולא מקנטרות פששש
רק תעקבי אחרי התגובות שלך מהימים האחרונים אלי..
&nbsp
ולא ניסיתי לעקוץ אותך *במכוון* זה הפריע לי וצרם לי בעין, הפרעה וצרימה שהועצמו מכיון שבאו ממך והיוו קוריוז משהו. וגם הסברתי את דעתי למה זה נראה קרוב לשגיאה ולמרות זאת משכתי את אמירתי בחזרה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני מתעלמת מהמציאות הנכוחה... נו טוב. לילה טוב.

 
למעלה