דואר רשום למשרד הרישוי

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
רק הבוקר טרחו במשרד הרישוי לקחת את המכתב מסניף הדואר. ואין אפשרות למסור להם מכתבים במקום. (לא אישית, אלא דרך הדואר)
לידיעתכם, גם אם כבר לא רלוונטי, (עדיין נשארה שאלה פתוחה)
אין שום דרך לדבר טלפונית עם משרד התחבורה/הרישוי. לא במספר 5678*, שהשיחה שם מתנתקת ברגע שמבקשים לדבר עם נציג (ובכלל בתפריט רק לשלם את רשיון הנהיגה דיגיטלית, או ע"י נציג).
אין אפשרות לכתוב על הקיר שלהם בפייסבוק, והם מבקשים לכתוב להם שם במסנג'ר, רק כשכותבים ושולחים, מקבלים הודעה שאי אפשר לשלוח את המסר.
אז הם מציעים בווצאפ. עשיתי זאת במחשב, מבקשים לעבור להמשך לטלפון הנייד. בנייד מופיעה ההתכתבות, רק שהם לא עונים, מבקשים לעבור למישהו באתר שרות, ושם לאור שירי שכביכול מטפל ברשיונות נהיגה. השירי הזה מבקש את כל הפרטים - ת.זהות, מספר רשיון ועוד. לא השתגעתי להעביר את הפרטים למישהו זר שאין לי מושג מה הקשר שלו למשרד הרישוי.
מישהו יודע מה עובר על משרד התחבורה/רישוי?
זאת התקדמות - כיום במשרד בחולון נציגי השרות יושבים מסביב וקהל הממתינים באמצע, בעבר עמדות השרות היו באמצע והפקידים ישבו גב אל גב והקהל מסביב, זכורני שבאתי לשם פעם ומסרתי את המסמך לפקיד, לאחר כחודש קיבלתי מכתב שבמסמך צריך לטפל גם פקיד נוסף ועלי לבוא שוב, ניגשתי לפקיד שמסרתי לו לפני חודש והוא החזיר לי את המסמך, הלכתי מסביב לפקיד שישב אחריו, גב לגב ומסרתי לו את המסמך, לשאלתי מדוע הפקיד הראשון לא יכול היה פשוט להסתובב ולמסור לפקיד שאחריו את המסמך ולמה מטרטרים אותי בשביל זה השיבו לי "אנחנו לא המשרתים שלך".
 

raya

Well-known member
זאת התקדמות - כיום במשרד בחולון נציגי השרות יושבים מסביב וקהל הממתינים באמצע, בעבר עמדות השרות היו באמצע והפקידים ישבו גב אל גב והקהל מסביב, זכורני שבאתי לשם פעם ומסרתי את המסמך לפקיד, לאחר כחודש קיבלתי מכתב שבמסמך צריך לטפל גם פקיד נוסף ועלי לבוא שוב, ניגשתי לפקיד שמסרתי לו לפני חודש והוא החזיר לי את המסמך, הלכתי מסביב לפקיד שישב אחריו, גב לגב ומסרתי לו את המסמך, לשאלתי מדוע הפקיד הראשון לא יכול היה פשוט להסתובב ולמסור לפקיד שאחריו את המסמך ולמה מטרטרים אותי בשביל זה השיבו לי "אנחנו לא המשרתים שלך".
לא להאמין.... לאן הגענו?
 

פולגאר

Well-known member
זאת התקדמות - כיום במשרד בחולון נציגי השרות יושבים מסביב וקהל הממתינים באמצע, בעבר עמדות השרות היו באמצע והפקידים ישבו גב אל גב והקהל מסביב, זכורני שבאתי לשם פעם ומסרתי את המסמך לפקיד, לאחר כחודש קיבלתי מכתב שבמסמך צריך לטפל גם פקיד נוסף ועלי לבוא שוב, ניגשתי לפקיד שמסרתי לו לפני חודש והוא החזיר לי את המסמך, הלכתי מסביב לפקיד שישב אחריו, גב לגב ומסרתי לו את המסמך, לשאלתי מדוע הפקיד הראשון לא יכול היה פשוט להסתובב ולמסור לפקיד שאחריו את המסמך ולמה מטרטרים אותי בשביל זה השיבו לי "אנחנו לא המשרתים שלך".
היית צריך לכתוב תלונה למציב פניות הציבור עם העתק לשרה.
 
למעלה