דולהאוס חודשה לעוד עונה

וואו!

איזה כיף
בדיוק התעוררתי היום בבוקר וקלטתי שאין לי פרק חדש להוריד השבוע זה דיי מפתיע, אבל אני דווקא דיי האמנתי שכן ימשיכו אותה לעונה נוספת, אחרי הכל לא נראה לי שפוקס רוצים שוב לאבד את כל קהל המעריצים של ג'וס.
 

lightanddark

New member
כן אבל עדיין

זה רק 13 פרקים ושוב הם שמו אותה בימי שישי, אז אם אנשים לא יתחילו להתארגן על איזה עצומה להחלפת יום השידור אז לא ישתנה הרבה.
 
אני לא היחידי שחושב

שיום שישי זה לא כל כך נורא. גם אם הרייטינג מושפע משמעותית מזה שהתוכנית משודרת ביום שישי, דולהאוס לא תניב הרבה רייטינג באמצע השבוע. אם ימקמו אותה ביום רביעי בערב, הרייטינג יהיה נמוך והתחרות תהיה גבוהה. פוקס ייאלצו לבטל את התוכנית בסוף השבוע לא באמת מפריע להם יותר מידי הרייטינג, כי זה גם ככה "יום חלש", לכן עדיף להם למקם שם סדרה שמניבה צופים הרואים אותה באמצעים אחרים ie אינטרנט, טיבו.
 

lightanddark

New member
כן אבל

הסיבה שהם חידשו את הסידרה זה לא הרייטינג אלה מספרי הDVR , אף אחד גם לא אומר להם לשים את הסידרה מול מתחרים רציניים, ואם הרייטינג ישאר ככה הם יבטלו אותה אולי אפילו לפני סיום שידור 13 הפרקים החדשים. יש לכם קהל פוטנציאלי, תנצלו אותו. הם יכולים להרים את הרייטינג אם הם ישימו אותה באמצע השבוע וככה הם יזכו גם בצופי הDVR, שהם הסיבה לחידוש. למה לחדש אם אתם לא מוכנים לעשות את השינוי הדרוש. ממילא נעבור את אותו הסיפור בשנה הבאה, רק שהרייטינג הנמוך יהיה כבר על ההתחלה ולא תהיה להם סיבה אפילו לשדר את מה שיש, הם יגרפו את זה במכירות של הDVD.
 

lavender4

New member
OMG!!!!! עוד עונה!! נהדר ../images/Emo6.gif

עדיף שישי מאשר כלום!
 

nick at noon

New member
קשה לעכל

הייתי כל כך בטוח שזה יבוטל. ידוע אם פרק 13 ישודר מתישהו לפני העונה השניה?
 

On23

New member
ראיתי עכשיו פרק 2...

ולא הבנתי משהו - אין לאקו משפחה? ואחרי שהיא עושה את המשימה שהיא צריכה לעשות, היא זוכרת דברים קטנים (כמו זה ששומר עליה) או שכלום? תודה
 
הממ

הם לא התייחסו למשפחה או למכרים אחרים, או למה שאומרים להם. אפשר רק לנחש שמספרים להם משהו. בעקרון, הדולהאוס שואף שהמחיקה לאחר המשימה תהיה מוחלטת - אקו לא תזכור את המשימה או את מי שהיא היתה. היא תחזור למצב ה"לא פעיל" שלה, שבו היא כמו ילדה קטנה. היא מכירה את הצוות שעובד בדולהאוס ואת שאר הבובות, אבל לא הרבה יותר מזה.
 

On23

New member
לא מובן לי גם...

אם מישהו מכיר אותה מהעבר, והוא יזהה אותה, זה לא יביא לסיכון מסויים? ואיך בית הבובות מוכר לאנשים מסוימים, אבל בכל זאת הוא מקום מאוד מסתורי שיש אנשים שלא בטוחים שהוא קיים?
 
תראה

קודם כל, אני רק משער פה אבל אני יחסית בטוח שכששולחים את אקו או כל בובה אחרת למשימה, הם בודקים ומוודאים שהאדם שהזמין אותה לא מכיר את הבובה מלפני-כן. חוץ מזה, הרעיון הוא שבית הבובות מוכר רק לעשירים ולחזקים אנשים פשוטים ולא בעלי השפעה פשוט לא מודעים לקיומו אתה תבין עוד כשתמשיך לראות
 
ועדיין.../images/Emo54.gif

נניח בובה מסויימת נשלחה למשימה, היא צועדת לתומה ברחוב ונתקלת באדם שהכיר אותה פעם, לפני שהיתה בובה. או באדם שנתקל בה במשימה אחרת, אך לא ידע שהיא בובה. יכולים להיווצר המון מצבים מאוד מסובכים.
 

lightanddark

New member
בשביל זה קיים האנדלר

כדי למנוע מצבים כאלה, וגם כל המשימות הן גם במקומות של עשירים כמו מועדוני לילה יוקרתיים או אפילו לא יוצאים מהבית. וגם, אם מישהו הסכים להיות בובה אני בספק שקיים מישהו שיתגעגע אליו אחרת יתחילו לחפש אחריו ואולי גם למצוא את הדולאהוס, הרי כל הקטע שזה מפלט אחרון.
 
../images/Emo54.gif

ההאנדלר לא נמצא תמיד ממש ליד הבובה, יכול לקרות מצב שהוא ישמע באוזניה שמשהו לא בסדר וייקחו לו כמה דקות להגיע אליה. זה לא חייב להיות מישהו שמתגעגע לבובה - יכול להיות שאקו נמצאת במועדון לילה יוקרתי ונתקלת במישהו שלמד עם קרוליין בתיכון, או היה שכן שלה, או חבר של בן-דוד שלה או וואטבר. הוא יזהה אותה, ויבין שמשהו איתה לא בסדר מכיוון שהיא לא זוכרת אותו. ההאנדלר לא יוכל למנוע את הזיהוי וההבנה שמשהו מוזר קורה.
 

lightanddark

New member
בסדר אבל אם תפגשי את השכן שלך מלפני חמש שנים

והוא יגיד לך שהוא לא מכיר אותך את תתחילי לחשוד ולחקור מה קרה לו? אולי הוא סתם שכח.
 

On23

New member
תודה על התשובות אנשים..

הסתדרה לי קצת העלילה.. בכל מקרה,היום אני רואה את פרק 6, הפרק שבו הסדרה משתפרת (למרות שלפי דעתי 2 3 ו5 היו אחלה...)
 
למעלה