"דור דבירי חתם בקבוצה מקצוענית"

יש טעות קטנה בידיעה

לפחות לפי רישומי ה-UCI, הקבוצה היא סרבית ולא איטלקית. לזהות המדינה ממנה מגיעה הקבוצה, יש חשיבות עצומה. ע"פ חוקי הפרו-טור, בכל גרנד טור מובטחת השתתפותן של 20 קבוצות הפרו-טור+מספר מסוים של קבוצות אשר יקבלו כרטיסים חופשיים. בדר"כ הכרטיסים החופשיים (מספר מאוד מצומצם, אני חושב שמדובר על פחות משמונה כרטיסים חופשיים) מחולקים ע"פ 2 תנאים: 1) קבוצה מקומית- מנהלי הגרנד-טור בדר"כ דואגים לצ'פר את הקבוצות המקומיות, על מנת לעודד את הענף בארצם ועל מנת לדאוג לחסויות מקומיות. 2) קבוצה גדולה יחסית ומוכרת: בקטגוריית הקונטינטל יש מספר לא קטן של קבוצות כאלו, שלא הצליחו להיכנס לפרו-טור: AG2R, בארוורלד, קומידד ולנסיה (קלמה לשעבר), אקווה סאפונה, פאנירה, ראלקס,RAGT, מר-בוקמייר ועוד. קבוצת איירוספייס כרגע לא עומדת באף אחד מן התנאים הללו, ולכן צריך באיזה שהוא מקום לשמור על פרופורציות. אני מתקשה להאמין שבשנתיים הקרובות הקבוצה הסרבית תגיע לגרנד טור. לדעתי גרנד טור , הוא לא המטרה של דור דבירי בתקופה הקרובה. המטרה של דור לדעתי היא, התחזקות משמעותית בשנתיים הקרובות, התחזקות שתגיע באופן טבעי מאיכות האימונים, מכמות ימי התחרות שלו בשנה, וכמובן בזכות איכות המתחרים שלו (בחלק מהמרוצים יש לו סיכוי להתחרות נגד רוכבים ברמה של אסטרלואה ופרנק ואנדרברוקה). אני מאמין ומקווה שכבר במדריד (אליפות העולם) בסוף השנה הקרובה, אנחנו נראה את השיפור שהוא ישיג בזכות המעבר שלו לאירופה.
לדור
 

ciclista

New member
בהצלחה

הצלחתו של דור תהיה הצלחה לכולנו - דחיפת יחצנות משמעותית לענף. אבל הדרך ארוכה ולא כדאי לקפוץ בראש. בין ההווה ועד להגיע לרכב בגרנד טור יש לדור הרבה הרבה חרא לאכול. נקווה שיהיה לו האורך רוח, הנחישות, והחוסן הגופני לעבור את זה. את היכולת המנטלית והכשרון הגופני אנחנו יודעים שיש לו, וגם את התמיכה הכלכלית הדרושה. יישר כוח
 

ido mazor

New member
בהצלחה לדור!!

קודם כל המון כל הכבוד לדור על ההצטרפות לקבוצה, והמון בהצלחה כי העבודה הקשה רק מתחילה. ורק תיקון לכתבה, שם כתוב: " "אני בדרך לטור דה-פראנס". משפט זה, שלא התאים לשפה העברית עד כה, כי מאז ומעולם לא היה רוכב ישראלי בתחרות הקשה מכל והיוקרתית מכל" (סוף ציטוט). אז רוכב זכר לא היה אבל רוכבת היתה גם היתה, שני בלוך סיימה את הג'ירו איטליה לנשים יותר מפעם אחת, וב-2002 רכבה בגירסה הנשית של הטור דה פראנס (שנקראת "גרנד בושל פמינין" ולא "טור דה פראנס", וזאת מסיבות משפטיות של זכויות יוצרים וכו'). ולא רק רכבה, אלא בהצלחה רבה: מקום 18 כללי, מקום שלישי בקטגורית הרוכבת הצעירה (עד גיל 23).
 
למעלה