דו כנפי 150 סמ"ק בעין שמר היום

gmagnezi

New member
דו כנפי 150 סמ"ק בעין שמר היום

לפני טסט פליי, באדיבות זרקו
 

gmagnezi

New member
תיקון טעות - הטיסן 50% גודל - 275 סמ"ק

מה שנקרא, חצי מטוס
 

YHS

New member
מקובל, במדינתנו היקרה

לא להשתין מהמקפצה. על אחת כמה וכמה לא לקפוץ ראש כאשר אין מים בבריכה.
 
דיייי כמה רע יכול בן אדם להיות

לפעמים שאני נוסע בכביש משהוא חותך אותי וזה נורא מעצבן ואז אני מתחיל לחשוב מה אני יעשה לו ואיך הוא יצתער על זה שהוא חתך אותי אבל אני ורוב חברי הפורום בדרך כלל מבינים שהוא רק דביל ונעזוב אותו בשקט .

הטיסן במישקל של 40 קילו, המוטה 3.1 מטר כל כנף והאורך 3.8 מטר . או 4 מטר שיהיה ספינר עליו המנוע 3W 275 סמק ,2 מערכות הצתה למנוע ,פרופ 37-13 , סרוואים של סאווקס יש 18 (12 בכנפיים) עוד אחד ענק של סיקו לכיון, יש 2 סוללות של 6 אמפר כל אחת למערכת חשמל עוד 2 של 4 אמפר להצתות ועוד סוללה 3 תאים 4 אמפר רק לסרוו כיון.

נ.ב עין שמר הוא מסלול סגור ורק באישור תעש"א אפשר להטיס שם .אישורים נתנים לגופים מסודרים(לדוגמה חוג בטכניון) ונידרש ביטוח מיוחד ותשלום ואישור בטחוני.
 

YHS

New member
זרקו

נדבר בארבע עיניים. גם על נושא הטכניון, אם תרצה.
 
אין לי מה לדבר איתך אתה איש קטן וממורמר ורע

אני טיסנאי פעיל ומדריך ומיתחרה ואוהב את התכום הזה בכל ליבי ושמח לתרום לתכום הזה בכייף אבל בפורום הזה יש אנשים כמוך שגורמים לי לא להיות פעיל בפורום ואני ממש מיצתער שגבי חבר שלי פתח את השירשור הזה .
 

YHS

New member
אענה לך בפרטי

כדי לא להיגרר אחרי השטויות שכתבת.

אבל בהחלט יש להצטער על השרשור הזה, שנפתח.
 

gmagnezi

New member
איך לעזאזל נהרס השרשור

במקום להתרכז בעיקר, שזה הטיסן המיוחד והמדהים הזה, פתאום הדיון הוסט לשוליים הכל כך לא קשורים.
ואם יש למישהו הערה שלא קשורה לנושא השרשור אלא לשתן מהמקפצה, יואיל ויעיר בפרטי במקום לקלקל דבר כל כך יפה.

ואני אישית מצטער שהעליתי את החומר שנשלח אלי בערוץ פרטי, ועוד חשבתי שבקהילה כזאת הוא יחמם את הלב לאוהבי התחום.

חבל שלא ניתן לערוך ולמחוק, הייתי עושה את זה ברגע זה.

גבי
 

אשר FUN 3D

New member
זרקו מטוס גיבור!! נראה קליל ונעים להטסה.....

ואין על עין שמר ויהי מה !
תודה שיש את התעשיה אוירית שלנו! שנותנת לנו להנות כמו שצריך באישור כשר למהדרין!


בברכה
אשר חזן
 

ybarak3

New member
זרקו

דו כנפי 150 סמ"ק זרקו איך אומרים שיחקת אותך אין מילים יפה ותהנה
 
זה מה שיוסי שומרוני שלח לי בפרטי

את הקשקושים שלך ואת הגסויות ואת סגנון הכתיבה הנמוך שמור לעצמך, ועוד נדבר על כך. אבל אתה טועה בעובדות לגבי אישור ההטסה בעין שמר ועוד יותר לגבי הנחיצות של הפרסום של זה בפורום. עכשיו כל אחד ישאל "האם אפשר להטיס בעין שמר?" וסתם אתה ממקד תשומת לב. בשביל מה? בשביל לעשות על מישהו רושם? אי אפשר היה לשים את התמונה בלי לספר היכן זה?


יוסי שומרוני אתה אדם קטן קנאי ממורמר וחלש .אדם חלש יורד על הסביבה שלו משפיל אותה ומנסה להראות חזק אדם חזק מחזק אחרים מעודד ומשבח.
תחשוב טוב מי אתה ומה אתה רוצה ליצג .בזכותך היום קיבלתי עשרות SMS מטיסנאים רבים מכל הארץ וכל הגילאים וכל תכומי המחלקות בקלוב עם ברכות עליך ואת זה אני אראה לך בפרטי .

אתה איש חיל אויר עם נסיון רב והרבה נתנים לך כבוד ואתה הורס את זה במו ידיך בהודעות שלך גם כאן בפורום וגם בפורום תעופה ששם עשו עליך לינץ (שלחו לי מלא קישורים)וחבל.ואל תגיב לפני שתקרא את התגובה שלך שהתחילה את זה עם השתן והמקפצה אתה חתום על ההודעה הזו שהורידה את השרשור הזה נמוך -אתה חייב להגיד את המילה האחרונה ולנצח אבל ניצחון שלא התאמצתה בשבילו הוא לא נצחון ולכן אתה ממורמר ותמיד תשאר ממורמר וקטן ולא מפרגן.

אני מתביש ומצתער על השרשור הזה

זרקו אוהד
 

shari3

New member
זרקו

זרקו ידידי אל תדפוק חשבון לאף אחד הפורום הזה (שאני ממעט להיות פעיל בו) נועד להראות כאלה דברים מדהימים שלא רואים כל יום ואומנות הטסה ברמה .
כל מי שיגיד דברים אחרים פשוט אוכל את הלב מקנאות אז תן לו לאכול בשקט ואם יכולתה להטיס בשדה תעופה בן גוריון שיבושם לך ,עד עכשיו לא הבנתי מה הקשר בין השירשור שהועלה לתגובה אבל זה בסדר אני יחשוב על זה כל היום .
זרקו אתה תותח הייתה ותישאר תותח .
שחר
 
למעלה